K
kbwh
Gjest
Nu skal ikke jeg krangle i den fine tråden deres, men har du hørt særlig mye på Sonus faber?
ja. har hatt endel sonus-modeller opp gjennom årene. aldri fått fot.Nu skal ikke jeg krangle i den fine tråden deres, men har du hørt særlig mye på Sonus faber?
ikke enig i at "rør og trafo ville antagelig gitt et lydbilde som var mørkt, sedat og baktungt".Personlige preferanser kan vi ha.
Jeg har gode resultater med stringent elektronikk foran mine høyttalere. Skulle CJ trukket dem måtte det vært SS. Rør og trafo ville antakelig gitt et lydbilde som var mørkt, sedat og baktungt.
En god rørpre ville sikkert vært fint, men da måtte jeg fått økt inngangsimpedansen på effektforsterkerne mine en tigang omtrent.
;D Stort pluss i margen for entusiasme og formuleringsevne, Kjoenik. Keep it up!Helt enig Impulse.
Eneste grunnen til å blindteste kabler, er hvis man er, ja nettopp, blind. Og kanskje er det ikke engang da nødvendig å teste dem, men bare å be om litt hjelp til å feste dem.
Skal ikke prøve meg på å påstå at CJ-eiere er mer opptatt av musikk enn gjennomsnittet, ihvertfall ikke uten å ha det verifisert ved hjelp av en kvadruppelblindet, randomisert, kombinert case-control/kohorte, med to,-eller flere ukjente, men det er i hvert fall min hypotese
Har rasket med meg en bunke klassisk musikk fra musikkbiblioteket, og nå går det i Prokofiev's 2.symfoni med berlinerfilharmonikerne og Seiji Ozava fra DG. Fyrige saker!
Lurer jammen på om ikke CJ-eiere går oftere på musikkbiblioteket også...
Er det de store 200- watterne? De skulle det vært veldig. veldig moro å høre. Du skulle vel ikke tilfeldigvis bo i nærheten av Bergen..?Melder meg på lista med et sett CJ Premier 5 som varmer godt i disse sure høstkvelder.
YOU`RE MY KIND OF GUY!Legger ved et lite stemningsbilde fra disse kalde høstkvelder, det er vel derfor vi holder på?
Har endelig fått nye paneler i CLS'ene, så nå får Accustatene ta en pause så lenge mens de nye panelene spilles inn. ;D
Kan jeg være med? Har hatt :
pv-4
pv-9
pv-1o
pv-11
pv12
mv-50
mv-100
premier-10
premier-11
premier-14
df-1
dv-2b
pf-2
mf-2300
da-2b
Får vel trø til jeg også:Jeg klarer nok ikke å matche Hagto, men dette er det som jeg har hatt av CJ frem til dags dato:
Premier 14
MF 2500
Premier 350SA
ACT2
ACT2 Series2
Endre
Hva synes dere om MF 2500A? Har kjøpt en slik nylig og det er en bemekelsesverdig god match med Martin Logan!
Du må jo være oppfostret på CJ.Får prøve om eg er kvalifisert eg og.har hattremier 11,premier12,premier 8,premier 140,premier 350,premier10,evolution2000,premier 17,premier 15.pv10,pf2,Har prøvd premier 16cd ,speler dv2b
Her er det bare å kaste seg ned i nesegrus beundring!Får prøve om eg er kvalifisert eg og.har hattremier 11,premier12,premier 8,premier 140,premier 350,premier10,evolution2000,premier 17,premier 15.pv10,pf2,Har prøvd premier 16cd ,speler dv2b
Har hatt den på hjemlån. Likte den veldig godt, men endte opp med rørgreier istedet.Hva synes dere om MF 2500A? Har kjøpt en slik nylig og det er en bemekelsesverdig god match med Martin Logan!
Du må jo være oppfostret på CJ.
Tørr jeg spørre om hvilken CJ forsterker du har vært mest fornøyd med?
Lf
Støttes, har Herbie's selv, stort løftMen vær oppmerksom på at du må regne med å investere i rørdempere, slik at du får kontroll på mikrofonien. Dette bedrer oppløsning, rom og bassgjengivelse ytterligere. De pinglete "strikkene" cj leverer holder slett ikke mål. Prøv Herbie´s eller Duende Criatura (forhandles av Audiofoni)
Lykke til!