Nærbilde av rørtesteren min.
Vedlegg
-
188 KB Visninger: 260
Hei Consen.consen skrev:Holder på med et kabelprosjekt nå....men røper ikke noe foreløpig. Og holder på å bygge en koplett RIAA med MC inngang uten stepup-trafo. Har nettopp konstruert ferdig strømforsyningen som går på batteridrift med automatisk oppladning av batteri når de går tomme. Er det noen entussiaster her på hifisentralen som bor på Stord? Vet om 3 stk. men det er sikkert flere... Skal besøke en av dem i kveld for første gang. Han har Respons-høyttalere og Conrad Johnson effekt.
Har hatt noen sånne!consen skrev:High Fidelity kaskodene. Noen som husker dem fra medio 80-tallet? De brukte noen superlineære Sanken transistorer på utgangen.
Er av og til på Stord ja,men det kan være langt mellom kvar tur. Kor på Stord holder du til?consen skrev:Sunde er jo ikke langt vekke. Av en eller annen pussig grunn har jeg aldri vært i Sunde. Er du av og til på Stord?
Var mektig god lyd i det stereoanlegget jeg hørte i går. Blir ofte slik når entusiaster har kjælt med annlegget sitt i over 20 år. Det er slik lyd en ikke uten videre får hørt i en hifi-butikk, selv om komponentene hver for seg kan være bedre. Men det blir ofte tilfeldig satt opp og ikke satt opp slik at det passer sammen.