Politikk, religion og samfunn Dårlig kvalitet på norsk grunnskole?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.564
    Antall liker
    3.684
    Sted
    Sunnmøre
    Nei, sei det.

    Dessutan: når det krevst ein master som ikkje er disiplinfagleg, men heller ikkje vert opplevd som særleg relevant av dei fleste.

    Kanskje opptakskrava i seg sjølv spelar inn, også? Når alle kjem inn, framstår ikkje yrket som så veldig attraktivt.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.564
    Antall liker
    3.684
    Sted
    Sunnmøre
    Sanna S med nok ein brannfakkel


    For eigen del, i skulen: Ca. 1/2 av planleggingstida, det som er “kompetanseheving i plenum”, kunne med fordel vore kutta.

    I barnehage: Eg trur dei treng det, der er det fint lite tid sett av til for- og etterarbeid; er du på jobb, har du vakt, stort sett.
     

    Armand

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    13.08.2005
    Innlegg
    2.969
    Antall liker
    7.035
    Sted
    Kongsberg
    Sanna S med nok ein brannfakkel


    For eigen del, i skulen: Ca. 1/2 av planleggingstida, det som er “kompetanseheving i plenum”, kunne med fordel vore kutta.

    I barnehage: Eg trur dei treng det, der er det fint lite tid sett av til for- og etterarbeid; er du på jobb, har du vakt, stort sett.
    Sanna Sarromaa treffer spikeren på hodet som vanlig.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.548
    Antall liker
    7.873
    Torget vurderinger
    0
    Og derfor MÅ hun sables ned av alle de som tenker "riktig" her i landet!!
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.564
    Antall liker
    3.684
    Sted
    Sunnmøre
    Sanna Sarromaa treffer spikeren på hodet som vanlig.
    Ho er festleg, og når ein slår med slegge skal det godt gjerast å ikkje treffa ein eller annan spikar. Her var det opp til fleire.

    Men, som eg skreiv: i barnehagane, der planleggingsdagane er verst for foreldra, trur eg diverre at dei har ein funksjon. Med mindre vi (anten foreldre eller det offentlege) er villige til å betala for vikarar, er det ikkje slik at dei som arbeider i barnehagen har sett av masse tid til møte, for- og etterarbeid.
     

    MML

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Innlegg
    2.073
    Antall liker
    1.507
    Torget vurderinger
    1
    Ho er festleg, og når ein slår med slegge skal det godt gjerast å ikkje treffa ein eller annan spikar. Her var det opp til fleire.

    Men, som eg skreiv: i barnehagane, der planleggingsdagane er verst for foreldra, trur eg diverre at dei har ein funksjon. Med mindre vi (anten foreldre eller det offentlege) er villige til å betala for vikarar, er det ikkje slik at dei som arbeider i barnehagen har sett av masse tid til møte, for- og etterarbeid.
    Uavhengig av om planleggingsdager er nødvendig eller ikke, så er det uansett helt klart at det ville vært sammfunnsøkonomisk lønnsomt å heller betale ansatte for å planlegge på kveld/helg enn at alle foreldre skal ta seg fri fra jobben.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.564
    Antall liker
    3.684
    Sted
    Sunnmøre
    Uavhengig av om planleggingsdager er nødvendig eller ikke, så er det uansett helt klart at det ville vært sammfunnsøkonomisk lønnsomt å heller betale ansatte for å planlegge på kveld/helg enn at alle foreldre skal ta seg fri fra jobben.
    Heilt sant. Eg har ofte lurt på korleis foreldrepar der ikkje minst ein jobbar i skulen eller har uvanleg fleksibel jobb får livet til å gå opp.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    De som tror lærere jobber åtte til fire vil nok bli skuffet når de oppdager hvordan det egentlig henger sammen.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    15.044
    Antall liker
    11.461
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Heilt sant. Eg har ofte lurt på korleis foreldrepar der ikkje minst ein jobbar i skulen eller har uvanleg fleksibel jobb får livet til å gå opp.
    Tja.... da kan man jo virkelig lure på hvordan livet og hverdagen gikk opp for oss som hadde unger på 80-tallet... og før det...

    De langt fleste i dag har vel foreldrekvote på fridager som dekker bl.a. slike planleggingsdager...
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.564
    Antall liker
    3.684
    Sted
    Sunnmøre
    De som tror lærere jobber åtte til fire vil nok bli skuffet når de oppdager hvordan det egentlig henger sammen.
    Det er heilt sant. Eg drog ikkje inn lærarar fordi dei arbeider lite, men fordi jobben fungerer uvanleg godt å kombinera med særleg skuleruta.

    Det er også eit argument for planleggingsdagar: sidan mange lærarar gjer for- og etterarbeid utanfor 8-16, og fleksibiliteten til å gå før er ein viktig verdi, er det jammen ikkje alltid lett å finna tidspunkt der alle som burde ha eit samkøyringsmøte faktisk 1) er på jobb og 2) ikkje har undervising.

    Spikaren Sarromaa trefte her, er vel når planleggingstida går bort i vas.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.564
    Antall liker
    3.684
    Sted
    Sunnmøre
    Tja.... da kan man jo virkelig lure på hvordan livet og hverdagen gikk opp for oss som hadde unger på 80-tallet... og før det...
    Det kan sikkert variera, men eg vil trur vi finn svara i ein kombinasjon av:

    - at det ikkje var like vanleg å arbeida i to heile stillingar pr. familie
    - at halvstore ungar vart pålagde vesentleg meir ansvar for småsøsken
    - at ungar i større grad måtte greia seg sjølv
    - ulike "dagmamma"-ordningar

    De langt fleste i dag har vel foreldrekvote på fridager som dekker bl.a. slike planleggingsdager...
    Dei fleste løyser det nok med avpasering eller feriedagar.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.840
    Antall liker
    13.321
    Det er vel ikke veldig mange hvitsnipp jobber som har like stor tidsfleksibilitet i hverdagen innebygget som å undervise? Ellers i yrkeslivet må man gjerne være ganske senior for å styre sin egen tid og der - som i skolen forsåvidt - så må man ta ting igjen på et annet tidspunkt om man går tidlig eller kommer sent en gang. Vi løste familielogistikken ved at samboeren min jobbet i 93.7% stilling eller hva det nå er (sommertid hele året). Det gjorde ting betydelig enklere, i tillegg har hun muligent for fleksitid, avspasering og denslags.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    I offentlig sektor er det mange som har anledning til å flekse ganske mye. Før jeg gikk inn i akademia hadde jeg fleksitid og stod rimelig fritt til å samle opp timer og å ta dem ut når det passa meg, så lenge sjefen var enig. Nå gjør jeg helt som jeg vil
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn