cybervision_ skrev:All respekt for etterlatte og rammede, men nå er jeg så lei av hele saken og ABB at jeg kunne spy. Medienes fråtsing i denne saken og overeksponering er helt ute av proporsjoner. Og for en pengemølle for de haugene med bistandsadvokater. Det er et snodig land vi lever i.Trane skrev:I denne saken har jeg faktisk større respekt for hvordan Lillevolden har håndtert innkalingen til vitneboksen enn hvordan endel journalister har håndtert sin kommende tilstedeværelse i rettssalen.
Journalister la ut personlige adgangskort til 22.juli-rettssaken på nettet
![]()
Tilsluttes ved akklamasjon! Årsaken til alt oppstusset, er vel at lille Norge omsider har fått en virkelig massemorder av verste sort. Og som den rettsstaten vårt land jo er, skal vi vise at vi kan takle dette på en gjennomført ordentlig og forbilledlig måte. Jeg synes fortsatt at det beste ville vært om n polititjenestemann eller spesialjeger, hadde "tatt ut" ABB allerede på Utøya, lenge før han fikk gått så langt i sin ufattelige ugjerning. Men sånn gikk det ikke, og nå må vi stålsette oss for det mediekjøret som denne rettssaken garantert kommer til å avstedkomme. Og alle etterspill, forskningsrapporter, bøker, filmer osv. osv.
Håpet om at ABB skulle ties ihjel, er i alle fall borte som dugg for