Da er terroren mest sannsynlig kommet til Norge II

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    cybervision_ skrev:
    Trane skrev:
    I denne saken har jeg faktisk større respekt for hvordan Lillevolden har håndtert innkalingen til vitneboksen enn hvordan endel journalister har håndtert sin kommende tilstedeværelse i rettssalen.

Journalister la ut personlige adgangskort til 22.juli-rettssaken på nettet

All respekt for etterlatte og rammede, men nå er jeg så lei av hele saken og ABB at jeg kunne spy. Medienes fråtsing i denne saken og overeksponering er helt ute av proporsjoner. Og for en pengemølle for de haugene med bistandsadvokater. Det er et snodig land vi lever i.

Tilsluttes ved akklamasjon! Årsaken til alt oppstusset, er vel at lille Norge omsider har fått en virkelig massemorder av verste sort. Og som den rettsstaten vårt land jo er, skal vi vise at vi kan takle dette på en gjennomført ordentlig og forbilledlig måte. Jeg synes fortsatt at det beste ville vært om n polititjenestemann eller spesialjeger, hadde "tatt ut" ABB allerede på Utøya, lenge før han fikk gått så langt i sin ufattelige ugjerning. Men sånn gikk det ikke, og nå må vi stålsette oss for det mediekjøret som denne rettssaken garantert kommer til å avstedkomme. Og alle etterspill, forskningsrapporter, bøker, filmer osv. osv.

Håpet om at ABB skulle ties ihjel, er i alle fall borte som dugg for

V

vredensgnag

Gjest
    Facebook er fin gapestokk for hoder det skramler i. Ser at en journalist skrev:

«Siden det er poppis å legge ut adgangskortet til 22. juli - rettssaken, så får jeg også henge meg på :)», skrev en annen medarbeider i en norsk avis på sin Facebook-side, rett etter at han hadde hentet ut kortet.

En jente i Illinois kjørte av veien mens hun oppdaterte sin Facebook-side. Man kunne senere følge hvor hun hadde kjørt og hvor lenge, og kunne se at hun hadde oppdatert Facebook omtrent hvert 90. sekund under ferden. Siste oppdatering ble ikke oppgitt, men kunne være interessant å lese. Den må ha vært viktig, da hun ga livet for å få tastet den.

Her har vi altså en journalist som mener det er viktig å henge seg på med offentliggjøring av QR-koden på hans ID-kort til rettssaken. Det kan også koste liv, slik sett.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.572
    Torget vurderinger
    4
    - Vil dere kreve at journalister legitimerer seg i tillegg til adgangskortet som dere har gitt dem?

- Ja, vi har i kveld bestemt at man må ha annen godkjent ID i tillegg til adgangskortet, når de skal gjennom den grundige sikkerhetskontrollen utenfor tinghuset.

- QR-kodene på adgangskortene er unike, samtidig som de er enkle å kopiere. Nå ligger de tilgjengelig på nett flere steder?

- Vi har også besluttet å tilbakekalle kortene fra de aktuelle journalistene - for å lage nye, avslutter hun.
    Journalistidiotene får altså nye kort.
    Eneste naturlige reaksjon burde være at alle offentliggjorte akkreditteringer øyeblikkelig ble diskredittert (om det er rett uttrykk).

eddie1

Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Antall liker
    727
    Torget vurderinger
    8
    Dere skriver om lilleputten Breivik! Hva med massemordere som krekar og et hundretalls andre muslimske terrorister i norge? Nå vurderer stortinget og likestille grunnloven med sharia lovene! men det er vel bare positivt? snart så forsvinner korset på flagget og blir erstattet med en halvmåne Nei sier jeg! de som idag sitter på stortinget er landsvikere på høyt plan...

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.925
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    eddie1 skrev:
    Dere skriver om lilleputten Breivik! Hva med massemordere som krekar og et hundretalls andre muslimske terrorister i norge? Nå vurderer stortinget og likestille grunnloven med sharia lovene! men det er vel bare positivt? snart så forsvinner korset på flagget og blir erstattet med en halvmåne Nei sier jeg! de som idag sitter på stortinget er landsvikere på høyt plan...
    Du må gjerne komme med noe fakta rundt disse påstandene. Har vel sagt det før, men å bruke ord som landsvikere om våre folkevalgte stiller deg på samme side som ABB.

eddie1

Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Antall liker
    727
    Torget vurderinger
    8
    Skal moderator gå inn her så håper jeg de ser at jeg blir sammenlignet med en massemorder og det er grunnlag for anmeldelse. At muslimer innen få år styrer norge har noe med abber sykt og si. Vi får se hva våre folkevalgte bestemmer seg for den 21 mai!!!

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    eddie1 skrev:
    Stupiditeten er heilt uten grenser....dette er bare latterlig!

eddie1

Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Antall liker
    727
    Torget vurderinger
    8
    VilhelmW skrev:
    eddie1 skrev:
    Stupiditeten er heilt uten grenser....dette er bare latterlig!
    Helt greit;) er et lite fåtall av dere her inne så det får jeg leve med! trist at dere ikke tenker på de som fortsatt skal bære landet når denne generasjonen er borte...

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.371
    Torget vurderinger
    1
    Ta det litt med ro her nå... -husk på hva dere skriver, for det vil være med på å gi andre et inntrykk av hvem dere er og hvordan dere tenker -ikke alt er ment like mye som det er sagt. Vi lever i et relativt fredelig samfunn med få drap sammenliknet med store deler av verden, og vi forstår alle at Anders Behring Breivik har gjort noe forferdelig og utilgivelig. Ingenting av dette kan gjøres godt igjen for de etterlatte og og de lemlestede. Men vær likevel forsiktige med hva dere sier, og hvordan. Vis respekt, og unngå ekstreme ytringer selv om deres frustrasjon er stor.

bjornh, moderator

C

Cyber

Gjest
    VilhelmW skrev:
    cybervision_ skrev:
    Trane skrev:
    I denne saken har jeg faktisk større respekt for hvordan Lillevolden har håndtert innkalingen til vitneboksen enn hvordan endel journalister har håndtert sin kommende tilstedeværelse i rettssalen.

Journalister la ut personlige adgangskort til 22.juli-rettssaken på nettet
    All respekt for etterlatte og rammede, men nå er jeg så lei av hele saken og ABB at jeg kunne spy. Medienes fråtsing i denne saken og overeksponering er helt ute av proporsjoner. Og for en pengemølle for de haugene med bistandsadvokater. Det er et snodig land vi lever i.

Tilsluttes ved akklamasjon! Årsaken til alt oppstusset, er vel at lille Norge omsider har fått en virkelig massemorder av verste sort. Og som den rettsstaten vårt land jo er, skal vi vise at vi kan takle dette på en gjennomført ordentlig og forbilledlig måte. Jeg synes fortsatt at det beste ville vært om n polititjenestemann eller spesialjeger, hadde "tatt ut" ABB allerede på Utøya, lenge før han fikk gått så langt i sin ufattelige ugjerning. Men sånn gikk det ikke, og nå må vi stålsette oss for det mediekjøret som denne rettssaken garantert kommer til å avstedkomme. Og alle etterspill, forskningsrapporter, bøker, filmer osv. osv.

Håpet om at ABB skulle ties ihjel, er i alle fall borte som dugg for

Er det en person jeg synes har mye interessant å komme med i Norge i dag så er det Hanne Nabintu Herland. I går på debatten på NRK var hun etter min mening "spot on". Se fra 48 minutter. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/839893/

Jeg forstår ikke hele greia med denne rettsaken, rettsirkuset vil ingen ende ta og er helt unødvendig. Det er da klinkende klart hva som er gjort og hva dommen bør være. Om han var tilregnelig eller ikke er igrunnen meg revnende likegyldig. Pengene som blir brukt i denne rettsaken er et HÅN mot eldre og trengende i dette landet.

Vi skal være åpne om det som har skjedd og alt rundt det, men slik som saken har figurert i media, blitt blåst opp og omtalt tjener ikke til noe godt på noen måte for noen. Jeg forstår at etterlatte vil se han bli dømt, men jeg tror ikke det hjelper på prosessen å se ham i avisen hver eneste dag. Jeg vil tro de fleste i stedet ønsker å dyrke gode minner de har fra sine tapte barn og ikke bli tvunget til å fokusere på gjerningsmannen i det evige.

Det mest triste er jo at ABB har fått tingene linet opp akkurat som han ønsket - han får oppmerksomheten og talemuligheten han ønsket å oppnå.

G

Gjestemedlem

Gjest
    cybervision_ skrev:
    Jeg forstår ikke hele greia med denne rettsaken, rettsirkuset vil ingen ende ta og er helt unødvendig. Det er da klinkende klart hva som er gjort og hva dommen bør være. Om han var tilregnelig eller ikke er igrunnen meg revnende likegyldig. Pengene som blir brukt i denne rettsaken er et HÅN mot eldre og trengende i dette landet.

Vi skal være åpne om det som har skjedd og alt rundt det, men slik som saken har figurert i media, blitt blåst opp og omtalt tjener ikke til noe godt på noen måte for noen. Jeg forstår at etterlatte vil se han bli dømt, men jeg tror ikke det hjelper på prosessen å se ham i avisen hver eneste dag. Jeg vil tro de fleste i stedet ønsker å dyrke gode minner de har fra sine tapte barn og ikke bli tvunget til å fokusere på gjerningsmannen i det evige.

Det mest triste er jo at ABB har fått tingene linet opp akkurat som han ønsket - han får oppmerksomheten og talemuligheten han ønsket å oppnå.
    Veldig enig med cyber her. Dette er allerede blitt et totalt smakløst megashow, millionbutikk og underholdningsindustri på sitt verste. Det ER et sløseri uten like å bruke slike midler og ressurser på å gi gjerningsmannen alt han drømmer om når det kommer til publisitet, omtale og dekning. Kanskje sterke ord, men jeg finner dette ganske så motbydelig.

Saken burde gått for lukkede dører for å unngå dette, men med representanter for pressen tilstede for å se at alt går riktig for seg, men med referatforbud helt frem til den endelige dommen var avsagt. Da kunne de skrevet sitt resyme og informert publikum. 50.000 i advokatutgifter til tiltalte burde forøvrig være maks av hva det offentlige burde påspandere ham.

Man gjør denne mannen til noe stort og viktig, når det riktige hadde vært å behandle ham som en hvilken som helst psykopatisk drapsmann. Døm ham, lås ham bort, kast nøkkelen og la det være det siste verden får høre fra ham.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Ingen særregler for ABB.
    Han er en lovbryter, som skal behandles som hvilken som helst andre lovbryter.

G

Gjestemedlem

Gjest
    dag1234 skrev:
    Ingen særregler for ABB.
    Hvilken annen morder får lov til å regissere sitt eget multimegashow på denne måten? Får journalister og kjendiser til å sprelle som nikkedukker ved hvert minste utspill. Får fylle dagsavisene med sin morbide misantropiske politikk og filosofi?

Det er forøvrig rett at man ikke kan lage nye regler som vil påvirke denne konkrete saken, men vi kan sørge for at dette aldri noensinne får lov til å skje igjen. Og at neste man ut ikke blir båret rundt på gullstol på denne måten, men blir stille og rolig stuet bort for aldri å bli hørt fra igjen.

La Breivik bli den siste som får sole seg i andres lidelse på denne måten.

C

Cyber

Gjest
    dag1234 skrev:
    Ingen særregler for ABB.
    På 8 kvm-leilighetene i Halden "fengsel" med gullkraner og deilig gulvvarme på badet?

[video]aiZUvDMdnik[/video]

C

Cyber

Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    Det er forøvrig rett at man ikke kan lage nye regler som vil påvirke denne konkrete saken, men vi kan sørge for at dette aldri noensinne får lov til å skje igjen. Og at neste man ut ikke blir båret rundt på gullstol på denne måten, men blir stille og rolig stuet bort for aldri å bli hørt fra igjen.

De har jo faktisk gjort det, taket for voldserstatning skal jo heves med tilbakevirkende kraft til 1. Januar 2011. Litt rart for de som har fått barna vansiret for 2011 at det nå plutselig skal løftes en hel del. Ikke det at jeg ikke unner de lidende erstatning, men det bør være likhet i den saken også.

Amen til siste setning der, dehp!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Gjestemedlem skrev:
    dag1234 skrev:
    Ingen særregler for ABB.
    Hvilken annen morder får lov til å regissere sitt eget multimegashow på denne måten? Får journalister og kjendiser til å sprelle som nikkedukker ved hvert minste utspill. Får fylle dagsavisene med sin morbide misantropiske politikk og filosofi?

Hvis vi legger en annen rettsprosess til grunn i denne saken, så bekrefter vi ABBs påstand om at dette er en politisk rettssak.

ABB har brudd loven, og han skal få samme rettergang som andre lovbrytere. Det må vi aldri fire på.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.925
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    dag1234 skrev:
    Ingen særregler for ABB.

Hvis vi legger en annen rettsprosess til grunn i denne saken, så bekrefter vi ABBs påstand om at dette er en politisk rettssak.

ABB har brudd loven, og han skal få samme rettergang som andre lovbrytere. Det må vi aldri fire på.
    Det er det som kjennetegner et sivilisert samfunn, og må aldri tillates og fires en tomme på.

G

Gjestemedlem

Gjest
    dag1234 skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    dag1234 skrev:
    Ingen særregler for ABB.

Det er publisiteten rundt dette som er kritikkverdig, ikke rettergangen som sådan. Retten har ikke gjort noe galt annet enn å tillate det mediasirkuset som nå utspiller seg.

Saken burde gått i sin helhet for lukkede dører, selv om grådige redaktører hadde hylt og skreket alt de var gode for. Forsvarerne og påtalemyndighet burde også hatt forbud mot å uttale seg om saken til pressen før den var overstått. Det tjener ingen hensikt å tillate prosedering av saken i avisene fordi Breivik ønsker det.

Hele hensikten med drapene og terroren var jo nettopp å skape den publisiteten man nå belønner ham med. Å ikke innse dette er livsfarlig, for det vil utvilsomt øke faren drastisk for at andre kommer til å gjøre noe lignende i fremtiden!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Gjestemedlem skrev:
    dag1234 skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    dag1234 skrev:
    Ingen særregler for ABB.

Det er publisiteten rundt dette som er kritikkverdig, ikke rettergangen som sådan. Retten har ikke gjort noe galt annet enn å tillate det mediasirkuset som nå utspiller seg.

Saken burde gått i sin helhet for lukkede dører, selv om grådige redaktører hadde hylt og skreket alt de var gode for.

Så kunne rettsaken gått som ellers.
    Retten kan ved helt spesielle hensyn, som rikets sikkerhet eller særlige private forhold, beslutte å la saken gå for lukkede dører. Det er ikke tilfelle i denne saken.

eddie1

Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Antall liker
    727
    Torget vurderinger
    8
    dag1234 skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    dag1234 skrev:
    Ingen særregler for ABB.

hohoho rundt 15 års ferie før han går ut på en ny drapsferd???

eddie1

Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Antall liker
    727
    Torget vurderinger
    8
    cybervision_ skrev:
    dag1234 skrev:
    Ingen særregler for ABB.
    På 8 kvm-leilighetene i Halden "fengsel" med gullkraner og deilig gulvvarme på badet?

[video]aiZUvDMdnik[/video]
    hehe la oss samle abb,krekar,stoltenberg osv i haldens 5 stjerners så blir det bra!!!

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.572
    Torget vurderinger
    4
    Heldigvis kan man se frem til kommentarer fra en alternatiov stemme i Morgenbladet fremover.

Kristopher Schau forbereder seg på å rapportere fra 22. juli-rettssaken.

Schau overrasket mange med en bunnsolid og seriøs bok ensomme begravelser.
    Han skriver bra og jeg ser frem til å lese hans kommentarer som en alternativ vinkling ift. den store saueflokken med pressekort.
    Introkommentaren lover godt !

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.277
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har tatt bort en del av de siste innleggene, jfr. regel 1.

Mvh
    Høvdingen

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.572
    Torget vurderinger
    4
    Høvdingen skrev:

Mvh
    Høvdingen
    Vedkommede NDL-sympatisør viste sitt sanne jeg da han sendte meg følgende PM i natt:

Hei du kommer med trusler mot meg som jeg ser på som en trussel mot meg og min familie så ta deg i akt lille man!
    For det første har jeg aldri kommet med trusler mot hverkan han og såvisst ikke mot hans famile og for det andre er det nettopp det han gjør mot meg. Jeg anser det som en utilslørt trussel. Meldingen bekrefter bare at vedkommede bør ekskluderes.

Meldingen er selvsagt rapportert til Admin og jeg forventer at reaksjonen er klar !

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Trane skrev:
    Høvdingen skrev:

Mvh
    Høvdingen
    Vedkommede NDL-sympatisør viste sitt sanne jeg da han sendte meg følgende PM i natt:

Hei du kommer med trusler mot meg som jeg ser på som en trussel mot meg og min familie så ta deg i akt lille man!
    For det første har jeg aldri kommet med trusler mot hverkan han og såvisst ikke mot hans famile og for det andre er det nettopp det han gjør mot meg. Jeg anser det som en utilslørt trussel. Meldingen bekrefter bare at vedkommede bør ekskluderes.

Meldingen er selvsagt rapportert til Admin og jeg forventer at reaksjonen er klar !
    Mine forsøk på å le av han ble moderert vekk. Noen ganger skjønner jeg lite av hva som skal til for å bli fanget opp av sensuren og hva som slippes gjennom.

Vi husker jo hvem som postet disse uttalelsene, og det er mulig han i dag er edru og ønsker å beklage seg. Da vil jo saken være ute av verden slik jeg ser det.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Trusler er ikke OK. Ikke etter at man har blitt edru igjen heller. Noen ganger er det helt riktig å ekskludere, så får vedkommende heller takke faen og alle andre involverte for at saken ikke er politianmeldt. Straffeloven gir ingen rabatt for selvpåført rus....

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Helt enig, Zomby. Trusler er ikke ok i det hele tatt.

Men alle må få en sjans til å ordne opp for seg etter å ha forstått at de har gått over streken.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Trusler og sjikane på PM bør ikke tolereres og folk som henfaller til slik bør ikke få være medlemmer av HSF. Det er stor takhøyde her for diskusjoner i trådene, men private trusler på PM eller epost er slik jeg ser det så langt over grensen at det bør medføre eksklusjon.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Spørsmålet er kanskje hva man kan 'ordne opp i' etter seg. Kanskje bør det være opp til 'fornærmede' å sette den grensen?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.925
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Trane skrev:
    Høvdingen skrev:

Mvh
    Høvdingen

Mine forsøk på å le av han ble moderert vekk. Noen ganger skjønner jeg lite av hva som skal til for å bli fanget opp av sensuren og hva som slippes gjennom.

Vi husker jo hvem som postet disse uttalelsene, og det er mulig han i dag er edru og ønsker å beklage seg. Da vil jo saken være ute av verden slik jeg ser det.
    Jeg forsøkte først å stille ham seriøse spørsmål, som han ikke svarte på. Deretter lo jeg av ham. Det ble fjernet.
    Du er snill nå, Dag; det er langt fra første gangen eddie har kommet med slik uttalelser.

Jeg mottok også en PM fra samme mann.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    De siste sidene i denne tråden tyder forresten på at det finnes et lite antall motbydelige typer her inne. Som alle andre steder, med andre ord.

Men, men. Hva skal vi gjøre med det? Blø neseblod?

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Å ordne opp er å komme med en uforbeholden unnskyldning når en ser en har 'drete på draget' og så vise i fortsettelsen at en har lagt om kursen.

Selv om trusler er alvorlige overtramp, så er de kun ord. Og da kan ord oppheve dem. Hadde personen handlet på truslene, ville saken vært langt mer alvorlig.

Hvis personen ikke klarer å legge om kursen, så er det ut. Men jeg vil at alle skal få en sjans til å endre seg.

Jeg er enig i at grensen settes av den som opplever seg krenket eller truet. Det er en kjøreregel som stort sett gjelder i samfunnet, men i mindre grad her inne.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.846
    Det som er et paradoks er at mennesker som kommer med slike trussler syntes det er helt på sin plass at Hr. Krekar får 5 år fengsel for å ha kommet med liknende trussler.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    dag1234 skrev:
    Å ordne opp er å komme med en uforbeholden unnskyldning når en ser en har 'drete på draget' og så vise i fortsettelsen at en har lagt om kursen.

Selv om trusler er alvorlige overtramp, så er de kun ord. Og da kan ord oppheve dem. Hadde personen handlet på truslene, ville saken vært langt mer alvorlig.

Hvis personen ikke klarer å legge om kursen, så er det ut. Men jeg vil at alle skal få en sjans til å endre seg.

Jeg er enig i at grensen settes av den som opplever seg krenket eller truet. Det er en kjøreregel som stort sett gjelder i samfunnet, men i mindre grad her inne.
    Jeg synes ikke uten videre at det holder å ’oppheve’ en trussel. Ord kan trekkes tilbake, man kan gi en overbevisende forsikring om at den andre ikke lenger trenger å føle seg truet.  Men uavhengig av dette vil det ha vært en periode mellom da trusselen ble fremsatt og da den ble trukket tilbake. I den grad mottaker av trusselen tok den på alvor har vedkommende blitt påført et onde som ikke kan oppheves i ettertid. Kompenseres for, kanskje, men skaden er allerede påført.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.238
    Torget vurderinger
    0
    Pink_Panther skrev:
    Det som er et paradoks er at mennesker som kommer med slike trussler syntes det er helt på sin plass at Hr. Krekar får 5 år fengsel for å ha kommet med liknende trussler.
    Det må innrømmes at jeg antakelig har gått glipp av "morroa" som en eller annen har stelt til.

Men til Pinky vil jeg si at han ikke bør forbauses av mangel på evne til logisk tenking hos sine medmennesker. Hadde alle vært i stand til å tenke logisk og handle rasjonellt ville der ikke vært så meget krig og ufred i verden.

Hvis det var ( her antar jeg kun ) en viss Eddie som er årsak til oppstandelsen så må man før dom felles legge til grunn at han og Hr. Krekar har en sak felles: En sterk religiøs tro! Ikke den samme religion, slett ikke, men likefullt har de hver sin sterke religiøse overbevisning som farger deres virkelighetsoppfatning og som gir dem rettesnor for hvordan livet skal leves. Derav følger at det på en pussig måte finnes en slags syk logikk i at man gjør som Hr. Krekar men ønsker Krekar straffet mens man selv i egne øyne er ganske så uskyldsren.

Ønsker man ytterligere argumentasjon for hvor skadelig religiøs overbevisning kan være vil jeg bare henvise til vår venn og husateist Deph ;) som ganske sikkert vil bistå med slik argumentasjon. ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.238
    Torget vurderinger
    0
    La meg bare få ile til og tillegge at trusler vitner om mangelfull oppragelse og en total mangel på manerer!!
    Forøvrig er det også usedvanlig barnslig!

realist

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    296
    Denne jenta gir ikke etter for massiv meningsterror! Hun sa det mange mente!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn