Z
Zomby_Woof
Gjest
Ubuntu eller hva det var. Noe datagreier jaffal...
Mange og mange. Noen få, er vel riktigere.realist skrev:Denne jenta gir ikke etter for massiv meningsterror! Hun sa det mange mente!
![]()
Hvem er så dette da? Etter hva man kan ane; en høyreavviker?dag1234 skrev:Mange og mange. Noen få, er vel riktigere.realist skrev:Denne jenta gir ikke etter for massiv meningsterror! Hun sa det mange mente!
![]()
Hei jeg ser det faktisk som en "trussel" når jeg blir sammenlignet med abb! Skal jeg be om unnskyldning for og si det 90% av norges befolkning mener men ikke tørr si av redsel for drapstrusle osv? Hva er rassistisk med NDL? noen som kan svare?Trane skrev:Vedkommede NDL-sympatisør viste sitt sanne jeg da han sendte meg følgende PM i natt:Høvdingen skrev:Jeg har tatt bort en del av de siste innleggene, jfr. regel 1.
Mvh
Høvdingen
For det første har jeg aldri kommet med trusler mot hverkan han og såvisst ikke mot hans famile og for det andre er det nettopp det han gjør mot meg. Jeg anser det som en utilslørt trussel. Meldingen bekrefter bare at vedkommede bør ekskluderes.Hei du kommer med trusler mot meg som jeg ser på som en trussel mot meg og min familie så ta deg i akt lille man!
Meldingen er selvsagt rapportert til Admin og jeg forventer at reaksjonen er klar !
Hva synes du om sammenligningen med en massemorder på grunn av egne meninger?Spiralis skrev:La meg bare få ile til og tillegge at trusler vitner om mangelfull oppragelse og en total mangel på manerer!!
Forøvrig er det også usedvanlig barnslig!
Hei så du mener at jeg som vil ta vare på landet mitt er likestilt med terroristen og massedrapsmann krekar?Spiralis skrev:Det må innrømmes at jeg antakelig har gått glipp av "morroa" som en eller annen har stelt til.Pink_Panther skrev:Det som er et paradoks er at mennesker som kommer med slike trussler syntes det er helt på sin plass at Hr. Krekar får 5 år fengsel for å ha kommet med liknende trussler.
Men til Pinky vil jeg si at han ikke bør forbauses av mangel på evne til logisk tenking hos sine medmennesker. Hadde alle vært i stand til å tenke logisk og handle rasjonellt ville der ikke vært så meget krig og ufred i verden.
Hvis det var ( her antar jeg kun ) en viss Eddie som er årsak til oppstandelsen så må man før dom felles legge til grunn at han og Hr. Krekar har en sak felles: En sterk religiøs tro! Ikke den samme religion, slett ikke, men likefullt har de hver sin sterke religiøse overbevisning som farger deres virkelighetsoppfatning og som gir dem rettesnor for hvordan livet skal leves. Derav følger at det på en pussig måte finnes en slags syk logikk i at man gjør som Hr. Krekar men ønsker Krekar straffet mens man selv i egne øyne er ganske så uskyldsren.
Ønsker man ytterligere argumentasjon for hvor skadelig religiøs overbevisning kan være vil jeg bare henvise til vår venn og husateist Dephsom ganske sikkert vil bistå med slik argumentasjon. ;D
Sovet i timen, Lars Erik? Hanne Nabintu Herland. Nevnte henne for litt siden. Mye interessant å komme med. Er ikke oppvokst i Norge og ser mye med andre øyne enn vi som er sløvet av indoktrinering livet gjennom.lars_erik skrev:Hvem er så dette da? Etter hva man kan ane; en høyreavviker?dag1234 skrev:Mange og mange. Noen få, er vel riktigere.realist skrev:Denne jenta gir ikke etter for massiv meningsterror! Hun sa det mange mente!
![]()
hehe hva tipper du % er?Zomby_Woof skrev:Eddie: Det er ingen ting som er rasistisk med NeDerLand.
Forøvrig er det neppe sånn at 90% av Norges befolkning er enig med verken deg eller denne 'forsvarsligaen' og brenner inne med sine meninger fordi de frykter for sine liv.
Og nei. Dette er ikke en trussel.
eddie1 - det er lov å bruke litt logikk.eddie1 skrev:hehe hva tipper du % er?Zomby_Woof skrev:Eddie: Det er ingen ting som er rasistisk med NeDerLand.
Forøvrig er det neppe sånn at 90% av Norges befolkning er enig med verken deg eller denne 'forsvarsligaen' og brenner inne med sine meninger fordi de frykter for sine liv.
Og nei. Dette er ikke en trussel.
Så du beklager ingen ting?eddie1 skrev:Hei jeg har IKKE kommet med trusler! men blir frustrert av og se at det finnes individer(fåtall) som faktisk vil forvolde fedrelandet så mye smerte som enkelta av dere her inne!
Her står jeg og kan ikke annet. (Nesten lutherskt.)dag1234 skrev:Så du beklager ingen ting?eddie1 skrev:Hei jeg har IKKE kommet med trusler! men blir frustrert av og se at det finnes individer(fåtall) som faktisk vil forvolde fedrelandet så mye smerte som enkelta av dere her inne!
"ta seg i akt" er altså en trussel når man blir sammenlignet med en massemordervredensgnag skrev:Så eddie1 mener altså at Trane er en løgner, med tanke på PM om at Trane skulle "ta seg i akt lille man" (sic)
Utsagn som "forvolde fedrelandet så mye smerte som enkelte av dere her inne" overbeviser meg dog om at eddie1 er et troll som liker å ha det litt moro. Så spaca sprø er det ingen som er.
Du ble ikke sammenlignet med en massemorder, men valgte å tolke det slik, så du søtt kunne fremstå som offer.eddie1 skrev:"ta seg i akt" er altså en trussel når man blir sammenlignet med en massemordervredensgnag skrev:Så eddie1 mener altså at Trane er en løgner, med tanke på PM om at Trane skulle "ta seg i akt lille man" (sic)
Utsagn som "forvolde fedrelandet så mye smerte som enkelte av dere her inne" overbeviser meg dog om at eddie1 er et troll som liker å ha det litt moro. Så spaca sprø er det ingen som er.
Det var nok meg det, uten at det har særlig betydning.vredensgnag skrev:Du ble ikke sammenlignet med en massemorder, men valgte å tolke det slik, så du søtt kunne fremstå som offer.eddie1 skrev:"ta seg i akt" er altså en trussel når man blir sammenlignet med en massemordervredensgnag skrev:Så eddie1 mener altså at Trane er en løgner, med tanke på PM om at Trane skulle "ta seg i akt lille man" (sic)
Nå er innleggene borte, men om jeg ikke husker feil skrev Trane at du ikke var noe bedre enn ABB, som kom med slike utsagn som du kom med om Norges folkevalgte regjering, og med-HFSere.
1) Jeg har aldri sammenlignet deg med ABB.eddie1 skrev:Hei jeg ser det faktisk som en "trussel" når jeg blir sammenlignet med abb! Skal jeg be om unnskyldning for og si det 90% av norges befolkning mener men ikke tørr si av redsel for drapstrusle osv? Hva er rassistisk med NDL? noen som kan svare?Trane skrev:Vedkommede NDL-sympatisør viste sitt sanne jeg da han sendte meg følgende PM i natt:Høvdingen skrev:Jeg har tatt bort en del av de siste innleggene, jfr. regel 1.
Mvh
Høvdingen
For det første har jeg aldri kommet med trusler mot hverkan han og såvisst ikke mot hans famile og for det andre er det nettopp det han gjør mot meg. Jeg anser det som en utilslørt trussel. Meldingen bekrefter bare at vedkommede bør ekskluderes.Hei du kommer med trusler mot meg som jeg ser på som en trussel mot meg og min familie så ta deg i akt lille man!
Meldingen er selvsagt rapportert til Admin og jeg forventer at reaksjonen er klar !
Ttist lesning fra en ekte landsviker!Trane skrev:1) Jeg har aldri sammenlignet deg med ABB.eddie1 skrev:Hei jeg ser det faktisk som en "trussel" når jeg blir sammenlignet med abb! Skal jeg be om unnskyldning for og si det 90% av norges befolkning mener men ikke tørr si av redsel for drapstrusle osv? Hva er rassistisk med NDL? noen som kan svare?Trane skrev:Vedkommede NDL-sympatisør viste sitt sanne jeg da han sendte meg følgende PM i natt:Høvdingen skrev:Jeg har tatt bort en del av de siste innleggene, jfr. regel 1.
Mvh
Høvdingen
2) Det vil de facto ikke være en trussel, hvor mye du enn misliker det.
3) 90% ? Har du feberfantasier ? Du kan jo fx. legge sammen alle som er medlemmer i politiske partier med motsatt meninger av NDL i sine partiprogrammer og se om det er 90% av befolkningen igjen. Snodig da av NDL (heldigvis) kun teller en håndfull medlemmer.
Selvom de på blogspot ønsker å fremstå som svært så nøytrale og mot ALLE former for ekstremisme så kommer det tydelig frem på hjemmesiden norwegiandl at deres ene mål er å bekjempe "islamiseringen av Norge". Det ensidige fokuset er med på å nøre oppunder polariseringen mellom islam og "gode nordmenn". Jeg har tilgode å se en NDL-demo til forsvar for homofile rettigheter selvom de på blogspot'en sin prøver å fremstå som også deres forsvarere. Samtidig bidrar deres tilknytning til deres engelske søsterorganisasjon til å gi et klart inntrykk av hvem de sammenligner seg med. Det er vanskelig å komme fra at EDL består av en anselig mengde rasistiske bråkmakere. NDL sine ledere kan skrive så mye fine ord om sine skinnhellige formålsparagrafer, men når det ikke etterleves eller det ikke er slik de kjennes igjen i virkeligheten, da er det lite verdt.
Landsviker? er du helt løk. definer landssviker?eddie1 skrev:Ttist lesning fra en ekte landsviker!Trane skrev:1) Jeg har aldri sammenlignet deg med ABB.eddie1 skrev:Hei jeg ser det faktisk som en "trussel" når jeg blir sammenlignet med abb! Skal jeg be om unnskyldning for og si det 90% av norges befolkning mener men ikke tørr si av redsel for drapstrusle osv? Hva er rassistisk med NDL? noen som kan svare?Trane skrev:Vedkommede NDL-sympatisør viste sitt sanne jeg da han sendte meg følgende PM i natt:Høvdingen skrev:Jeg har tatt bort en del av de siste innleggene, jfr. regel 1.
Mvh
Høvdingen
3) 90% ? Har du feberfantasier ? Du kan jo fx. legge sammen alle som er medlemmer i politiske partier med motsatt meninger av NDL i sine partiprogrammer og se om det er 90% av befolkningen igjen. Snodig da av NDL (heldigvis) kun teller en håndfull medlemmer.
Selvom de på blogspot ønsker å fremstå som svært så nøytrale og mot ALLE former for ekstremisme så kommer det tydelig frem på hjemmesiden norwegiandl at deres ene mål er å bekjempe "islamiseringen av Norge". Det ensidige fokuset er med på å nøre oppunder polariseringen mellom islam og "gode nordmenn". Jeg har tilgode å se en NDL-demo til forsvar for homofile rettigheter selvom de på blogspot'en sin prøver å fremstå som også deres forsvarere. Samtidig bidrar deres tilknytning til deres engelske søsterorganisasjon til å gi et klart inntrykk av hvem de sammenligner seg med. Det er vanskelig å komme fra at EDL består av en anselig mengde rasistiske bråkmakere. NDL sine ledere kan skrive så mye fine ord om sine skinnhellige formålsparagrafer, men når det ikke etterleves eller det ikke er slik de kjennes igjen i virkeligheten, da er det lite verdt.
Dette fortjener akkurat det samme som i går. Da ble det sensurert, men...eddie1 skrev:Ttist lesning fra en ekte landsviker!Trane skrev:1) Jeg har aldri sammenlignet deg med ABB.eddie1 skrev:Hei jeg ser det faktisk som en "trussel" når jeg blir sammenlignet med abb! Skal jeg be om unnskyldning for og si det 90% av norges befolkning mener men ikke tørr si av redsel for drapstrusle osv? Hva er rassistisk med NDL? noen som kan svare?Trane skrev:Vedkommede NDL-sympatisør viste sitt sanne jeg da han sendte meg følgende PM i natt:Høvdingen skrev:Jeg har tatt bort en del av de siste innleggene, jfr. regel 1.
Mvh
Høvdingen
DET er en rimelig sterk beskyldning !eddie1 skrev:Ttist lesning fra en ekte landsviker!Trane skrev:1) Jeg har aldri sammenlignet deg med ABB.
Bergen for Bergensere.vredensgnag skrev:Hva står vi igjen med da? Oppland!
Norge for Opplendinger!!!
For mye stratos?RojohII skrev:Problemet er bobler.
hehe +1vredensgnag skrev:Jeg tror eddie1 er en morogutt som liker å trollmore seg. Det er ikke mulig å nå myndighetsalder og være så innesnødd som han ønsker å få oss til å tro at han er.
Er de tilregnelig? Husk: Det er ikke opp til deg å bestemme. Det må eksperter til slikt no'. Helst flere...;Deddie1 skrev:hehe +1vredensgnag skrev:Jeg tror eddie1 er en morogutt som liker å trollmore seg. Det er ikke mulig å nå myndighetsalder og være så innesnødd som han ønsker å få oss til å tro at han er.
Jeg refererer overhodet ikke til konseptet "ta vare på landet mitt"!eddie1 skrev:Hei så du mener at jeg som vil ta vare på landet mitt er likestilt med terroristen og massedrapsmann krekar?Spiralis skrev:Det må innrømmes at jeg antakelig har gått glipp av "morroa" som en eller annen har stelt til.Pink_Panther skrev:Det som er et paradoks er at mennesker som kommer med slike trussler syntes det er helt på sin plass at Hr. Krekar får 5 år fengsel for å ha kommet med liknende trussler.
Men til Pinky vil jeg si at han ikke bør forbauses av mangel på evne til logisk tenking hos sine medmennesker. Hadde alle vært i stand til å tenke logisk og handle rasjonellt ville der ikke vært så meget krig og ufred i verden.
Hvis det var ( her antar jeg kun ) en viss Eddie som er årsak til oppstandelsen så må man før dom felles legge til grunn at han og Hr. Krekar har en sak felles: En sterk religiøs tro! Ikke den samme religion, slett ikke, men likefullt har de hver sin sterke religiøse overbevisning som farger deres virkelighetsoppfatning og som gir dem rettesnor for hvordan livet skal leves. Derav følger at det på en pussig måte finnes en slags syk logikk i at man gjør som Hr. Krekar men ønsker Krekar straffet mens man selv i egne øyne er ganske så uskyldsren.
Ønsker man ytterligere argumentasjon for hvor skadelig religiøs overbevisning kan være vil jeg bare henvise til vår venn og husateist Dephsom ganske sikkert vil bistå med slik argumentasjon. ;D
Selvagt ikke. Misantropisk som jeg er, tenker jeg whatever... Knock yourself out.eddie1 skrev:hehe jeg gjentar! Har ikke kommet med trusler!
eddie1 skrev:hehe jeg gjentar! Har ikke kommet med trusler!
hehe jeg gjentar! har ikke kommet med noen trussel..Trane skrev:eddie1 skrev:hehe jeg gjentar! Har ikke kommet med trusler!
Jeg tolker dette som en trussel,
(din påstand om trussel er derimot feilaktig)
Jeg kan ikke si jeg sover dårlig om natten, som andre har påpekt har du knapt injurierende kraft, men trussel okke som.
Slikt trodde jeg vi skulle kunne være foruten her inne.
Hvorfor bruke energi om du ikke anser vedkommede å ha injuriende kraft? Er det for å diskredittere? En gøyal sport?Trane skrev:eddie1 skrev:hehe jeg gjentar! Har ikke kommet med trusler!
Jeg tolker dette som en trussel,
(din påstand om trussel er derimot feilaktig)
Jeg kan ikke si jeg sover dårlig om natten, som andre har påpekt har du knapt injurierende kraft, men trussel okke som.
Slikt trodde jeg vi skulle kunne være foruten her inne.
Ikke-injuriende?Trane skrev:Om jeg ikke anser det som injurierende når det kommer fra den personen og her inne i vår lille andedam så liker jeg uansett ikke å bli truet eller bli kalt løgner og landssviker.
Moderatorne er på bærtur. Web-eier er jurist, og alt er in limbo.Dessuten trodde jeg oppriktig at denslags oppførsel ikke var aksepter her på HFS. Enten er lista for OK oppførsel senket eller så gjelder det et sett regler for noen og et sett regler for andre. Jeg er selv blitt moderert for vesentlig mindre "forseelser" enn dette.
Et skikkelig understatement.RojohII skrev:Ikke-injuriende?Trane skrev:Om jeg ikke anser det som injurierende når det kommer fra den personen og her inne i vår lille andedam så liker jeg uansett ikke å bli truet eller bli kalt løgner og landssviker.
Moderatorne er på bærtur. Web-eier er jurist, og alt er in limbo.Dessuten trodde jeg oppriktig at denslags oppførsel ikke var aksepter her på HFS. Enten er lista for OK oppførsel senket eller så gjelder det et sett regler for noen og et sett regler for andre. Jeg er selv blitt moderert for vesentlig mindre "forseelser" enn dette.