ceroxol
Hi-Fi freak
Dette er spennende!
Hentet fra HiFiFourum.nu:
Edit:
Jeg fant mer info om den hos Høium Hifi:
Hentet fra HiFiFourum.nu:
Noen som sitter inne med mer info om denne? Pris? Akkurat solgt dCS Delius/Purcell settet mitt, og ja, jeg savner dCS her hjemme..New D / A converter with their patented RING Dac.
In addition to a variety of digital inputs, so has the new convert an asynchronous USB input for connection to PC / MAC.
dCS has a patent on their USB solution, and this ensures that your PC / Mac gives the same performance as the best in dedicated drive.
Edit:
Jeg fant mer info om den hos Høium Hifi:
Venter i spenning på mer info og pris..dCS lanserer ny d/a konverter med asynkron USB inngang, og denne boksen inneholder all dCS teknologi i en og samme boks. Prisantydning er kr. 75.000,-, og første levering ventes i midten av januar. Dette er det mange som har ventet på!
Bilde ovenfor er en "fantom-tegning" som vi har laget i Photoshop, men utifra det vi har blitt fortalt er det veldig sannsynlig at dette er utseendet til dCS sin nye d/a konverter.
dCS har lenge forstått av PC/MAC er fremtiden når det gjelder digital avspilling, og nå lanserer de en ny d/a konverter med deres patenterte RING Dac. I tillegg til en rekke ulike digitale innganger, så har den nye konverteren en asynkron USB inngang for tilkobling til PC/MAC. Dette vil gi deg den fantastiske dCS-lyden fra en alt-i-en-boks.
dCS har patent på deres USB løsning, og denne sørger for at din PC/Mac gir samme ytelse som det beste innen dedikert drivverk. Alt av programvare og hjelp til PC-oppsett følger med i prisen. Etter du blir vant til PC/mac som avspiller kommer du aldri til å gå tilbake til dedikert drivverk.
Vi kommer tilbake med mer info om denne d/a konverteren innen kort tid, og vi vil da vise ekte bilde, gi deg navn på produktet og legge ut alle spesifikasjoner.