På sett og vis har du rett. Dessverre er jeg midt i flytting fra Trondheim til Oslo og resten av stereoanlegget er fortsatt i Trondheim, mens jeg og Debussy er i Oslo. Jeg fikk nå ihvertfall koblet den opp til slutt i går kveld, mot et par små infinity-høytalere og en gammel og liten rotel integrert. Jeg ble likevel imponert over byggekvaliteten, utseende og jeg tror aldri det gamle kjelleranlegget har vært i nærheten den lyden som tross alt kom da jeg koblet opp og lot The Beatles spille i 24/96.EiK skrev:Da tolker jeg det slik at den er på plass, og at du er fornøyd..........?
Et par ting la jeg merke til angående brukergrensesnittet over PC og USB. Min PC (win 7) har tre valgmuligheter for lyd ut, 24/44; 24/88; 24/96. Mesteparten av FLAC-filene min er jo i 16BIT, hvorfor finnes ikke dette som mulighet - jeg vil jo heller at Debussy skal "oppsample" fra 16 til 24 enn at Dell skal. Det hadde jo også vært kjekt med en avspilling som fast sendte både filas ordlengde og samplingsfrekvens videre til Debussy og at man ikke måtte velge selv. Har jeg misforstått?