Nei da, hun er husmannskjerring som konstant føder og gråter og snakker teatralsk og er tidvis litt betuttet ;DValentino skrev:Liv Ullmann er Dronning.
Nei da, hun er husmannskjerring som konstant føder og gråter og snakker teatralsk og er tidvis litt betuttet ;DValentino skrev:Liv Ullmann er Dronning.
Riktig syntaks på tittel: "Den forsvundne pølsemaker"decibelius skrev:Den værste filmen jeg har sett må være Den Forsvunne Pølsemaker - for noe pølsevev!!!
The movie was shot and filmed in Nazi occupied Norway. It was early in the war and the occupational forces were not as strict as they became later in the war when the German political commissioner Josef Terboven's "bullying tactics" (as Josef Goebbels described them) got a much firmer grip on Norway. The lead actor Leif Juster was later imprisoned by the Gestapo for mocking the occupational forces on stage.
Så den selv for en ukes tid siden. Så dårlig at den ble morsomHolmium skrev:I går så jeg "2012"... 2,5 timer av mitt liv jeg aldri får tilbake.
Noe verre møl er det lenge siden jeg har sett. Verste katastrofefilm noensinne? Får jo "Dantes Peak" til å virke som et mesterverk.
Jente kommer inn på soverommet mitt.TTmania skrev:Den norske filmen LØNSJ. Stor skuffelse og rotete historie uten en rød tråd.
Liv Ullmanns skuespillerkarriere har jeg sett beskrevet i komprimert form, uten at jeg husker navnet på forfatteren. Det lød omtrent som følger:Sitat fra: Valentino på september 12, 2008, 23:22:05
Liv Ullmann er Dronning.
[quoteSitat fra ron-hi på september 14, 2008, 15:57:59 »
] Nei da, hun er husmannskjerring som konstant føder og gråter og snakker teatralsk og er tidvis litt betuttet
Red Scorpion med Roy Scheider & Michael Pare tryna noe så sinnsykt langt inn granskauen inni gamperævva, trist mht at han har levert en del gode filmer også, urklehuf Lydsporet trakk opp såpass at det gikk an å se den ferdig...... men styr unna, folkensFenalaar skrev:Som et kontra til "Din favorittfilm" - hva er egentlig den dårligste filmen du har sett ?
Fikk låne "Battlefield Earth" hos en kamerat. Muligens ikke den aller dårligste jeg har sett - det kan være et par som jeg har fortrengt, men den stiller rimelig sterkt innenfor kategorien etter å ha sett halvparten... (Noe mere gadd jeg ikke i dag...)
Johan-Kr
Denne minte meg mye om Omega Man med Charton Heston i hovedrollen. Faktisk mistenkelig mye...Gjestemedlem skrev:Prøvde meg på 'I am Legend' i dag. Holdt ut ca 30 minutter før det bare ble for kjedelig til å fortsette.
Handler om en gubbe som soser litt rundt i en tom by, samt litt dårlig CGI av dyr som hopper og spretter litt rundt.
Nydelig og stemningsfull film, fin musikk, gode skuespillere med noen uforglemmelige karakterer. Et mesterverk som jeg gledelig ser igjen med noen års mellomrom. Evig klassikker.Voff skrev:2. Blue Velvet. Absurd historie som utelukkende har som funksjon å få vise meningsløs vold. Ingen hjemme. Total mangel på substans. Sa noen keiserens nye klær?
dittoGjestemedlem skrev:Nydelig og stemningsfull film, fin musikk, gode skuespillere med noen uforglemmelige karakterer. Et mesterverk som jeg gledelig ser igjen med noen års mellomrom. Evig klassikker.Voff skrev:2. Blue Velvet. Absurd historie som utelukkende har som funksjon å få vise meningsløs vold. Ingen hjemme. Total mangel på substans. Sa noen keiserens nye klær?
+1Sniff skrev:INGEN TING slår Disneys "original movie"-konsept. High school musical mv faenskap. Har dessverre absorbert litt slikt sittende i sofaen mens ungdommen ser på TV. Blir litt som passiv røyking, bare værre. Gir meg samme reaksjon som når jeg hører Sven Ingvars... :'( :-\
Mvh
Sniff
Prøvde på det samme, men klarte bare 5 minutter.....shaunv skrev:Jeg så Starship troopers 2 i går. Den anbefales ikke!
Det var den jeg òg hadde i hodet. Mon om ikke den ble en kultklassiker oppi alt? Tror det.Nightbeaver skrev:Det er litt klisjeaktig å si det, men "Plan 9 from outer space" er faktisk den dårligste filmen jeg har sett.
Det er litt vittig til å begynne med, men blir uutholdelig etter hvert...
Skal prøve å presse meg igjennom 3'ern også. Men den er heldigvis ikke så gal har jeg hørt. Dvs den har faktisk en story igjen.Doc.G skrev:Prøvde på det samme, men klarte bare 5 minutter.....shaunv skrev:Jeg så Starship troopers 2 i går. Den anbefales ikke!
Plottet kan du bare glemme. Det er utelukkende kjedelig. Skuespillerprestasjoner finnes ikke. Det som EVENTUELT gjør den morsom er alle blooperne, som synlige tråder som holder oppe "flyvende tallerkener" og slike ting.shaunv skrev:"Plan 9 from outer space" har jeg faktisk planer om å se. Har hørt den er så dårlig at den blir morsom?
En av disse guttas tabber er at absolutt alt skal fortelles gjennom replikker. Av typen: "Nå er jeg så sint at jeg holder på å begynne å gråte." Det samme som Aune Sand i og for seg gjør. Vi har sett en kvinne ligge å vri seg i et minutt uten å få sove. Så kommer det plutselig en voiceover som forteller deg akkurat det!JIGSAW skrev:De filmene som er nevt til nå er rene Oskar vinnere i mot filmene til disse herrer jeg skal nevne nå!
Det absolutt verste søppel som kan vises på en tv skjerm er faktisk norske, og det er av
filmskaperne Vam og Vennerød.
Plan 9 liksom tidenes kalkun så den blir ikke sett på alvor. Men se den hvis du kan. Har sett den 2 ganger på kino og den er like fornøyelig hver gang.shaunv skrev:Skal prøve å presse meg igjennom 3'ern også. Men den er heldigvis ikke så gal har jeg hørt. Dvs den har faktisk en story igjen.Doc.G skrev:Prøvde på det samme, men klarte bare 5 minutter.....shaunv skrev:Jeg så Starship troopers 2 i går. Den anbefales ikke!
"Plan 9 from outer space" har jeg faktisk planer om å se. Har hørt den er så dårlig at den blir morsom?