G
Gjestemedlem
Gjest
Hvis man ikke liker fantasy eller eventyrfilmer så kan jeg forstå at LOtR virker litt kjedelig. Jeg synest både bøkene og filmene er fabelaktig morro. Den siste tok litt vel av i forhold til bøkene, men slikt henger man seg ikke opp i.
Slaget ved Helms Deep var for meg det jeg aller helst hadde ønsket å se på film en gang, og det fikk jeg oppfylt.
Men for all del, hvis man sitter å ergrer seg grønn og siterer fysikklover til sidemannen hver gang det skjer noe på film som kan forbryte seg mot slike prinsipper, så er vel også LOtR en prøvelse.
For dem som liker å drømme seg bort og se noe annet enn rånebilkjøring og bikinidamer, er disse filmene verdt å se igjen og igjen med gjevne mellomrom.
Jeg gleder med som et barn til The Hobbit. Håper den blir like bra.
Dere andre får klare dere med det sedvanlige hollywoodmølet.
Ignoranter! Gå å se en fotballkamp eller noe. 8)
Slaget ved Helms Deep var for meg det jeg aller helst hadde ønsket å se på film en gang, og det fikk jeg oppfylt.
Men for all del, hvis man sitter å ergrer seg grønn og siterer fysikklover til sidemannen hver gang det skjer noe på film som kan forbryte seg mot slike prinsipper, så er vel også LOtR en prøvelse.
For dem som liker å drømme seg bort og se noe annet enn rånebilkjøring og bikinidamer, er disse filmene verdt å se igjen og igjen med gjevne mellomrom.
Jeg gleder med som et barn til The Hobbit. Håper den blir like bra.
Dere andre får klare dere med det sedvanlige hollywoodmølet.
Ignoranter! Gå å se en fotballkamp eller noe. 8)