Den dårligste filmen du har sett ?

glory

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2002
Innlegg
116
Antall liker
0
[glb]A Blade in the Dark[/glb] er en veldig dårlig italiensk grøsser :-[ Hentet fra coveret:
Warning : This version banned i numerous countries is now allowed intact including the notoriosly brutal "bathroom" scene. IF IN DOUBT DO NOT VIEW
-

Filmen handler om en tapetkniv som elsker å luske rundt i mørket! :p :-[ :-X
 

Fatso

Medlem
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
11
Antall liker
0
Har sett mange dårlige filmar, men Star Wars Episode 1 er nok av dei verre.Filmane på Tv Norge er ikkje noko å jubla for heller.


Fatso.
 

ChriSka

Medlem
Ble medlem
24.05.2003
Innlegg
24
Antall liker
0
Har sett mange dårlige filmar, men Star Wars Episode 1 er nok av dei verre.Filmane på Tv Norge er ikkje noko å jubla for heller.


Fatso.
Enig at Star Wars epsiode 1 er en dårlig film, syntes vel egentlig at episode 2 er enda dårligere. Men jeg har sett mange filmer som er dårligere en dette igjen.

The lost boys er vel etter min mening, noe av det dårligere jeg har sett, og må vel være noe av det dårligere som er lagd?!
 

Springbank

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.09.2003
Innlegg
132
Antall liker
3
Ingen som har nevnt Highlander 2 - The Quickening, så jeg får vel gjøre det. Jeg så den heldigvis før jeg så originalen, ellers hadde vel skuffelsen vært enorm.
Merkelig at samme regissør klarer å lage en sånn nedtur, Russel Mulcahy burde nesten vært premiert (med nakkeskudd el.l.).

Ellers - nok en oppfølger: Jeg husker ikke stort av den andre Jurassic Park-filmen, bare at jeg var potte sur etter å ha lidd meg gjennom skiten. Altfor mye amerikansk møl slipper gjennom nåløyet og settes opp på kino... Signs har vært nevnt, Don't say a word renner meg også i hu. For ikke å snakke om alt som lukter av plump tenåringshumor og romantiske komedier (et hederlig unntak her var Intolerable cruelty, om enn en Coen-film godt under gjennomsnittet)
 

LemonDog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
379
Antall liker
49
Torget vurderinger
8
"From Dusk Till Dawn 2: Texas Blood Money" føyer seg også inn i rekken av makkverk som jeg har kastet bort tiden min på... ::)
 

Gori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2002
Innlegg
115
Antall liker
0
"From Dusk Till Dawn 2: Texas Blood Money" føyer seg også inn i rekken av makkverk som jeg har kastet bort tiden min på...  ::)
Nr.3 er faktisk en god del bedre.
Jammen glad for at Tarantino ikke har noe med 2èrn å gjøre.
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
3 ern er markant bedre pga alle lyskesparkene i filmen, he he.......
 

LemonDog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
379
Antall liker
49
Torget vurderinger
8
Har ikke sett 3'ern. Kun fordi jeg synes 2'ern var så grensesprengende dårlig...
 

Gori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2002
Innlegg
115
Antall liker
0
3èrn er helt grei den så den bør du se.
For å si det sånn så sklir 2èrn rett inn i rollen som engangs pizzakniv,mens 3èrn må jeg være desperat for å bruke som flergangs pizzakniv.1èrn er uaktuell til dette bruk.
The fast and the furious og 4 fast og 9 furious er jo også skikkelig søppel som film.
Men som glorete dokumentar til bilfriken som har alt er den vel et must ;)
 

ChriSka

Medlem
Ble medlem
24.05.2003
Innlegg
24
Antall liker
0
The fast and the furious og 4 fast og 9 furious er jo også skikkelig søppel som film.
Men som glorete dokumentar til bilfriken som har alt er den vel et must ;)
Regner med at du ikke så 2 fast 2 furious om du syntes at den første var så dårlig??
Bør vel dessuten være ganske bilinteressert for at disse filmene blir bra.
 

Gori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2002
Innlegg
115
Antall liker
0
Regner med at du ikke så 2 fast 2 furious om du syntes at den første var så dårlig??
Bør vel dessuten være ganske bilinteressert for at disse filmene blir bra.
Joda,hvordan kan jeg uttale meg om noe jeg ikke har sett?
Har en kompis som er veldig gira på disse filmene og han insisterte på at den måtte ses på et nattspill for en stund siden.
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
legger meg til listen over de som ikke liker hackers og the lost boys..fytti
kjenner flere datanerder som kjøper hackers, fatter det ikke..så sinnsykt urealistisk!
såg hjemme alene 4 i går..tror den troner meget sterkt!
windtalkers liker jeg ikke...(hater å måtte motsi john woo)
leste en gang tidligere at john travolta planlegger en battlefield earth2 (!!!). han var så sinnsykt gira på tanken også, hva har skjedd med fyren?
 

Bjarte

Fersking
Ble medlem
09.03.2004
Innlegg
1
Antall liker
0
legger meg til listen over de som ikke liker hackers og the lost boys..fytti
kjenner flere datanerder som kjøper hackers, fatter det ikke..så sinnsykt urealistisk!
såg hjemme alene 4 i går..tror den troner meget sterkt!
windtalkers liker jeg ikke...(hater å måtte motsi john woo)
leste en gang tidligere at john travolta planlegger en battlefield earth2 (!!!). han var så sinnsykt gira på tanken også, hva har skjedd med fyren?
Hva er så urealistisk med Hackers da?
 

Dr_Online

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2002
Innlegg
107
Antall liker
2
leste en gang tidligere at john travolta planlegger en battlefield earth2 (!!!). han var så sinnsykt gira på tanken også, hva har skjedd med fyren?
Han er en gal scientologselot. Case closed :D
 

Vidvandre

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.06.2002
Innlegg
53
Antall liker
2
Deltagjengen var en film som gikk på kino på slutten av 70-tallet. Senere er den utgitt på VHS. Det må være den dårligste filmen jeg kan huske å ha sett.
 

PAR

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.04.2006
Innlegg
542
Antall liker
1
Jeg husker når Titanic ble lansert - det er jo forøvrig ikke så lenge siden, og det var veldig mange folk over hele verden som synes den var noe av det beste som noensinne er laget, og personlig synes jeg det var en veldig bra film (god sammensatt historie, bra filming, bra musikk osv).

At du og enkelte andre ikke likte filmen kan jeg sikkert forstå, men å si at det er den dårligste filmen du har sett er vel å ta i. Da har du isåfall ikke sett mange filmer i ditt liv, for dårlige filmer er ikke spesielt vanskelig å finne.

Forøvrig er smaken som baken, og det var svært så mange brukbare filmer som folk her mener er dårlig. Jaja, det er bra vi har forskjellig smak.
Jeg ble også utrolig fascinert av Titanic filmen, mest på grunn av historikken. Jeg ble så imponert over "kulisser" og "fiffige" ting og detaljer at jeg ble helt blendet. I forkant av filmen hadde jeg stor kjennskap til ulykken, og ble imponert over alle detaljer de klarte å gjengi. Dette med hensyn til personer og hendelser. Filmen "plukker bare ut en hendelse som skjedde om bord" (Ikke missforstå meg, hendelsen er selvsagt oppdiktet). Etter å ha kikket på filmen en gang til, ble jeg skuffet. Nå tenkte jeg mer over produksjon. Filmen ble rett og slett for "glatt". Alt det perfekte ang kulisser og manipulering ble så perfekt at det ble kunstig. Så min konklusjon er, den beste filmen er fortsatt "Flåklypa GrandPrix". Den dårligste, "Tala, det er så mørkt" (Tror jeg den het)
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
dårligeste ikke akkurat...men må si jeg hater fjortissfilmer:
american pie, the fast and the furious, tomb raider....scary movie, ken park! :mad:


...og ringenes herre er oppskrutt! ;D
 

royervin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.12.2005
Innlegg
135
Antall liker
2
Jeg så Starship Troopers av Paul Verhoeven i går, og den kommer rimelig høyt på lista over de dårligste filmene jeg har sett.

En blanding av sci-fi, splatter og ufrivillig komedie med store doser fascist-symboler spredd rundt omkring. Legg til dårlige B-skuespillere og latterlige dialoger "Come on you apes, if you want to live forever", så er dette en høydare.

Roy
 

Silisium

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.05.2003
Innlegg
89
Antall liker
0
politiskolen 1,2,3,4,5..osv..
robocop 1,2,3....
crash
dreamers
+ et x-antall dårlige "serier" og b-filmer

man mister vel tellingen etterhvert...

-silisium
 

mordax

Medlem
Ble medlem
05.12.2003
Innlegg
6
Antall liker
0
Filmen Hackers er jo så dårlig at den er bra da, derfor folk ser den. Jeg ble rimelig skuffet da jeg kjøpte meg Pearl Harbor for noen dager siden. Jeg så den først for et år eller to tilbake og synes å huske den var litt kul, men hvor feil kan man huske !!! Greit nok at krigscenene starter bra med at USA blir knust totalt (ser bort ifra 3 timer med kjedelig ting før krigscenene), men så kommer de 2 heltene seg i hvert sitt fly og da banker de jo seff japanerne :p
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.968
Antall liker
13.358
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
ghostbusters er den eneste film jeg aldri får sett ferdig fordi hittil har jeg sovnet midtveis 3 ganger!
og jeg sovner ALDRI til filmer nesten uansett!
 

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
435
Antall liker
0
Hva er det med dere ? Hvis de dårligste filmene dere har sett er Steven Spielberg produksjoner, eller A fish called Wanda.. da sliter dere..
Sjekk ut litt av det som fantes i videobutikkene på 80 og 90 tallet. Man kan vel uten å overdrive si at det var et stykke mellom klassikerne i videohyllene på 80-tallet.

Noen av mine favoritter :

Remote Control (1987) med bla Kevin Dillon

OP Center (1995) eventyrlig dårlig, basert på Tom Clancy roman

Master Ninja 1 – 7 (1984)
Barne og ungdoms-serie laget for TV i USA, med Lee Van Cleef, Timothy Van Patten og Shô Kosugi. En eller annen tulling bestemte seg å kjøpe utleierettighetene til dette ”praktverket” i Norge og stykket tv-episodene opp til filmer. Greit nok,, var det bare ikke for at norsk filmtilsyn satt aldersgrensen til 16 og 18 år på ”filmene”.
Denne, den gang unge herremannen forventet seg det sedvanlige lille gladvolds-infernoet en Ninja/Martial Arts film vanligvis gir deg… Du verden…
Et slags høydepunkt er at Demi Moore dukker opp i en av episodene.

Tv-serier som A-Team og Magnum blir som evigvarende Fellini filmer i forhold til denne serien !

Ninja-filmer med Richard Harrison (1985-1986)
Her kan nevnes klassikere som Ninja thunderbolt, Ninja Terminator osv. Disse filmene er 1-ukes produksjoner fra Hong Kong, med et budsjett tilsvarende lunchpengene til en av manusforfatterne i Hotel Cæsar. (og det kan ikke være mange kronene)
Det ble opprinnelig laget ca 7-8 av disse filmene men når "Film-stjernen" Richard Harrison ikke ville lage flere, klippet de inn brukte og ubrukte scener fra tidligere filmer slik at de fikk laget ytterligere 8 filmer. Filmene hadde egentlig aldri noe bestemt plott, men en og annen gang dukket det opp en kar i pyjamas og sverd.

Og for å runde av hver film lirer helten av seg følgende melding : I am the Ninja Champion !!

Dette mine venner er dårlige filmer det !!!!
 

madsun

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.02.2003
Innlegg
80
Antall liker
4
Dentist...fantastisk dårlig film om en tannlege som tilter
 

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Innlegg
2.436
Antall liker
11
...for ikke å snakke om Dentist 2. Den er ille, den. :eek:
 

Dr_Online

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2002
Innlegg
107
Antall liker
2
Han som fniser hele tiden? tannlegen altså. I så fall støtter jeg forslaget :D
 

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
6.590
Antall liker
7.148
Langt de fleste filmer som lages er dårlige, fordi langt de fleste mennesker ser dårlige filmer.
 

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
The Exterminator f.eks, som på coveret skryter av å ha ligget tre måneder på video-toppen? American Ninja mener jeg og å huske skal være katastrofalt dårlige.
 

Dr_Online

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2002
Innlegg
107
Antall liker
2
The Exterminator er fryktelig. Ingen tvil! hovedrolleinnehaveren er ikke spesielt troverdig gitt ;)

PS: en kompis har to Tupac-filmer som begge hevder å være den siste han noensinne laget :D synes det er litt fiffig.
 

Humdinger

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.08.2004
Innlegg
150
Antall liker
37
Torget vurderinger
1
Det er mange miserable amerikanske filmer, men jeg tror alikevel at jeg må til mer hjemlige trakter for å finne den absolutt dårligste filmen jeg har sett. Det er Kvalm og Vemmelis (Vam og Vennerød?) "Hotel st. Pauli". Noe større makkverk har jeg aldri opplevd maken til!
 

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
435
Antall liker
0
Det er mange miserable amerikanske filmer, men jeg tror alikevel at jeg må til mer hjemlige trakter for å finne den absolutt dårligste filmen jeg har sett. Det er Kvalm og Vemmelis (Vam og Vennerød?) "Hotel st. Pauli". Noe større makkverk har jeg aldri opplevd maken til!
Faen.. du maser som et lokomotiv jo..... he he, Vam og Vennerød er jo kult-filmer da.. Så dårlige at underholdningsverdien absolutt er til stede
 

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Innlegg
3.003
Antall liker
726
Enhver amerikansk film som portretterer 2.verdenskrig får min stemme.
En orgie i selvforherligende, selvmedlidende vås kombinert med en "alle andre er idioter" innstilling.
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Tror du at en nordmann ville lagt en film om andre verdenskrig sett igjennom øynene fra en tysk soldat? mye norsk bondekultur i ni liv også.....stort sett alle fjellbønder er helter....eller motsatt, tystere.
 

Grace

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.162
Antall liker
33
Torget vurderinger
7
Norsk film skal visstnok være på bedringens vei;- ser ikke mye norsk film, men fikk med meg "United" forleden,- helt tilfeldig altså,- den ble vist på en av filmkanalene;- om dette er repressentativt, står det fortsatt meget dårlig til;- helt utrolig at man forstatt ikke engang mestrer det tekniske,- lyden er f.eks. av det vanvittig dårlige slaget man forbinder med tidligere hjemmegjorte afærer;- vanskelig å finne noe forsonende faktisk,- er råfimen noe gammelt overskuddsmateriale fra DDR mon tro?
 

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Innlegg
3.003
Antall liker
726
Hei Milenko

Da jeg skrev at "alle andre er idioter" tenkte jeg faktisk på måten amerikanske filmer fremstiller sine allierte.
Skal vi tro filmene, vant amerikanerne krigen helt alene......
 
E

einis

Gjest
ghostbusters er den eneste film jeg aldri får sett ferdig fordi hittil har jeg sovnet midtveis 3 ganger!
og jeg sovner ALDRI til filmer nesten uansett!
kødder du, ghostbusters ruler ;D
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.045
Antall liker
1.841
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Jeg bare sier, feil fokus gutter!
Kos dere meg missnøyen, mens jeg koser meg med ting som gir meg noe positivt tilbake :p
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Her rett etter jul, skulle jeg på kino i Stavanger. Den planlagte filmen var utsolgt, og vi havnet på den derre oppfølgeren til Desperado med Banderas og Salma Hayek. (har også fortrengt tittelen på filmen) Til tross for den nesten uforskammet lekre Salma Hayek, og at filmen gikk i luxus-kinoen med ekstra plass og behagelige stoler, ble det et par ulidelig lange timer. Sannsynligvis det mest håpløse jeg har sett.
 

Bsg-museum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.08.2004
Innlegg
246
Antall liker
2
Braindead e den dorligaste filmen jeg har sett. Forstår ikke hvorfor så mange liker denne filmen. dene er jo bare så idiotisk. og det er bare helt teit alt i hele filmen ikke morrsomt i det heletatt blir for dumt for meg hverfal.
 

MikMo

Fersking
Ble medlem
03.06.2004
Innlegg
3
Antall liker
1
Kjent sak at oppfølgere til bra filmer er dritt.. for min del tok Dum DumberER totalt kaka.. fy fan for en råtten film :-X
 

Dr_Online

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2002
Innlegg
107
Antall liker
2
dumb and dumberer var crap ja... husker jeg så coyote ugly på kino (!).. ble aldri helt meg selv etter det.
 
Topp Bunn