He, he. Foten er jo så lik den kan bli. Imidlertid; totaliteten / helhetlig design på maskinen er ikke like pen som originalen.Brasse skrev:Asus lanserer alt-i-ett-touch-desktop.
Ser kjent ut![]()
He, he. Foten er jo så lik den kan bli. Imidlertid; totaliteten / helhetlig design på maskinen er ikke like pen som originalen.Brasse skrev:Asus lanserer alt-i-ett-touch-desktop.
Ser kjent ut![]()
Om du løste ut Apple Care ville jeg vel tro at denne burde dekke dette?pahf skrev:Noen som har formening om dette dekkes av garantien når den ble kjøpt i januar 2010?
Hvis ikke hva det vil koste og bytte display på imac 21"?
2 år? Kanskje det er en reklamasjon (5 år)?pahf skrev:Jeg er selvsagt på dagen en måned for sent ute i forhold til garanti![]()
Det der er visst en vanlig oppfatning, men det stemmer absolutt ikke med mine erfaringer. Jeg har bare gode erfaringer med Apple-support. Jeg fikk blant annet ny maskin da min 3,5 år gamle Mac Pro sviktet. Den var nesten 2 år over garantitiden, men jeg fikk ny maskin likevel. Og min datter fikk ny aluminium MacBook da toppdekselet på hennes hvite MacBook sprakk. Jeg har også fått byttet en 2,5 år gammel iPod uten kostnad.cybervision_ skrev:Men det er jo typisk apple-service, de gir ikke en lillefinger ekstra og er det noe galt så får du slite med det selv.... Hadde akkurat det samme med en Macbook som sprakk i plasten... Elendig av et så stort firma, men de jo selvsagt penger på å ikke hjelpe ut folk så lenge de har produkter som folk kjøper nokså blindt allikevel.
Det står dårlig til med kunnskapen hos mange helnorske firmaer også dessverre.otare skrev:Så de er ikke så godt oppdatert på norske forbrukerlover.
Ikke fra App Store formoder jeg?quad_lars skrev:Nå er iOS 4.3 lastet ned.
Nei, fra iTunes.noruego skrev:Ikke fra App Store formoder jeg?quad_lars skrev:Nå er iOS 4.3 lastet ned.
ahh, ser ut til at 4.3 ikke gjelder for min gode gamle 3G... men bare for 3GS og nyere iPhones, iTouch og iPads...quad_lars skrev:Nei, fra iTunes.noruego skrev:Ikke fra App Store formoder jeg?quad_lars skrev:Nå er iOS 4.3 lastet ned.
Har syslet litt rundt i Song Sergeant, og dette programmet virker å være midt i blinken med hensyn til både funksjoner og godt brukergrensesnitt. Takk for tips!helvheim skrev:#1743
Song Sergeant
Husk å stille inn hvilke"ønsker" du har. Har rydda godt hos meg.
Kjøpte min MBP på Eplehuset og etter at Airport datt ut (slo seg av og ikke kunne slås på igjen) hele tiden, og de ikke greide å fikse den 3. gangen fikk jeg ny maskin.otare skrev:Det der er visst en vanlig oppfatning, men det stemmer absolutt ikke med mine erfaringer. Jeg har bare gode erfaringer med Apple-support. Jeg fikk blant annet ny maskin da min 3,5 år gamle Mac Pro sviktet. Den var nesten 2 år over garantitiden, men jeg fikk ny maskin likevel. Og min datter fikk ny aluminium MacBook da toppdekselet på hennes hvite MacBook sprakk. Jeg har også fått byttet en 2,5 år gammel iPod uten kostnad.cybervision_ skrev:Men det er jo typisk apple-service, de gir ikke en lillefinger ekstra og er det noe galt så får du slite med det selv.... Hadde akkurat det samme med en Macbook som sprakk i plasten... Elendig av et så stort firma, men de jo selvsagt penger på å ikke hjelpe ut folk så lenge de har produkter som folk kjøper nokså blindt allikevel.
Da har jeg hatt større problemer med andre firma.
Godt at andre har en annen opplevelse enn jeg for jeg har ikke vært imponert og det var også en grunn til at jeg har styrt unna i de siste årene.niels skrev:Kjøpte min MBP på Eplehuset og etter at Airport datt ut (slo seg av og ikke kunne slås på igjen) hele tiden, og de ikke greide å fikse den 3. gangen fikk jeg ny maskin.otare skrev:Det der er visst en vanlig oppfatning, men det stemmer absolutt ikke med mine erfaringer. Jeg har bare gode erfaringer med Apple-support. Jeg fikk blant annet ny maskin da min 3,5 år gamle Mac Pro sviktet. Den var nesten 2 år over garantitiden, men jeg fikk ny maskin likevel. Og min datter fikk ny aluminium MacBook da toppdekselet på hennes hvite MacBook sprakk. Jeg har også fått byttet en 2,5 år gammel iPod uten kostnad.cybervision_ skrev:Men det er jo typisk apple-service, de gir ikke en lillefinger ekstra og er det noe galt så får du slite med det selv.... Hadde akkurat det samme med en Macbook som sprakk i plasten... Elendig av et så stort firma, men de jo selvsagt penger på å ikke hjelpe ut folk så lenge de har produkter som folk kjøper nokså blindt allikevel.
Da har jeg hatt større problemer med andre firma.
AKA alfabetisk orden.vredensgnag skrev:Tydelig at jeg er i ensom minoritet med min preferanse, for her kommer alle tullefunksjonene først, og enkel rett inn visning kommer sist.
Det var en kjent svakhet i Macbook og den fikk tilnavnet Crackbook. Jeg synes det er en selvfølge at slikt rettes og ikke god service utover det man må kunne forvente.Vidar P skrev:Min sekretær fikk også ny MB da plasten sprakk etter en tid. Ingen spørsmål om det. Kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsen av Apple-service, de har vært suverene i min omgangskrets iallefall.
Joda - det er i alfabetisk orden, men da kan man finne et annet ord enn Vises for den funksjonen. Vises? Hva faen er det? Alle vises. Poenget er at den enkleste og nyttigste og mest brukte kom sist, mens alt dillet kom før.harhau skrev:AKA alfabetisk orden.vredensgnag skrev:Tydelig at jeg er i ensom minoritet med min preferanse, for her kommer alle tullefunksjonene først, og enkel rett inn visning kommer sist.
La oss ikke glemme Steve "Woz" Wozniak til høyre på bildet, som er den andre sentrale figuren i Apple-mytologien. Han var ingeniøren og konstruktøren mens Jobs var selgeren. Woz har, i motsetning til Jobs, fremdeles heltestatus i datanerdkretser, men har ikke hatt noen formell stilling eller lønn hos Apple på mange år.Vidar P skrev:En ung Jobs, med en visualisering av hvordan eplet ble slik det ble;
Blir vel tilgjengelig fra 2.mars.Bach_Man skrev:Tror ikke du får bestilt fra USA, i hvert fall ikke fra noen autorisert forhandler. Men Ipad 2 kommer nok til Norge om ikke lenge, ventetiden på første versjon var nok et engangstilfelle forårsaket av uventet stor etterspørsel over hele verden.
Årets julegave til Jan Eggum.ceroxol skrev:Dette er så fett!
Mobile MIM..Håper sykehus etc. tilrettelegger for bruk av denne typen programmer.
Håper at Legemiddelhåndboken dukker opp i App store også!
"Veldig ustabilt nett" er ikke særlig beskrivende.staker skrev:Er det noen som har noen lignende erfaringer, tar jeg gjerne imot hjelp! Har lite lyst til å gå ned å hente Jensen igjen...