Stover skrev:
- Ser skjerm specs for MBP13 er dårligere enn øvrige, også sammenlignet med MBA13. Utgjør det noe å snakke om?
Har som sagt både MBP13 og MBA13. Vet ikke noe om specs på de to skjermene, men i praksis gir MBP13 et bedre bilde imo. Dypere og rikere. Vet ikke hvorfor. MBA virker litt blassere og "kaldere" i forhold. Siste generasjon av begge.
Vedr sigelser fra Eplehuset; jeg er rimelig sikker på at de ikke vet noe som helst om neste generasjon MBP. Det noen sier derfra må oppfattes som deres private tanker tror jeg, er rimelig overbevist om at Apple ikke har briefet de på det iallefall!
Rykter om forskjellig fins på nett men som sagt så er det bare rykter og kanskje forhåpninger. Det ryktes at ny generasjon skal få HD-oppløst skjerm (ala MBP15 og MBP17), type retina kanskje, 4-kjernes prosessor (hjertelig velkomment, sier jeg!), ny kabinettfarge- og materiale etc etc. Rykter. Macrumours etc. Jeg tenker iallefall drøye innkjøp av ny laptop til nye MBP-generasjonen, så får man se om det blir bare en enkel oppdatering eller en større ombygging. Det er det vel ingen utenfor Apple som kan si for sikkert nå.