http://www.itavisen.no/870009/naa-er-det-bevist
Hadde et par spørsmål tidligere. Noen som vet svaret på de?
Hadde et par spørsmål tidligere. Noen som vet svaret på de?
Dette funker jo som juling! Da kan jeg flytte AE'en til et rom og spre musikken videre.Man skrev:Airserver. Støtter både airtunes og airvideo. 2.99usd (lol så billig) sett audio buffer size til 5000. Dette er likt som Apple Airport Express og sikrer riktig sync i tillegg.JD skrev:Poenget for mange er vel at de ønsker å streame FRA f.eks en iPhone TIL en Mac Mini/iMac. Airfoil har vel ikke noen løsning for dette, slik jeg har forstått det. Hadde min Mac Mini dukket opp som Airplay-enhet, hadde ting fngert enda mer sømløst hjemme. Problemet er vel da at da får man ikke solgt noen Apple Tv...Man skrev:Man må selfølgelig bruke Airfoil om man vil streame fra andre programmer enn iTunes. Og jeg tror vel at samme firma som lager Airfoil har en stor fordel i at de allerede lager Airfoil Speaker..
Huffameg så genialt program. Airserver legger seg også oppå Plex/XBMC når det avspilles airplay-video og lukker seg etterpå..og man kan t.o.m velge å avspille airvideo på en annen skjerm. Programmet anbefales på det sterkeste!
Hva skal jeg gjøre med Airport Express'en nå mon tro..
http://www.youtube.com/watch?v=No1MxAnHuJMotare skrev:Lurer på hva slags hjerneaktivitet man ville kunne måle hos Microsoft-brukere? Den samme som når de sitter på do, antagelig![]()
"You're not paid to think."otare skrev:Lurer på hva slags hjerneaktivitet man ville kunne måle hos Microsoft-brukere? Den samme som når de sitter på do, antagelig![]()
Kommentarfeltet er jo mer fornøyelig enn selve videoen.Brasse skrev:[youtube=600,350]http://www.youtube.com/watch?v=FhWtJ2OwZ4A&feature=player_embedded[/video]
Hoohohoho
Den med hjerneaktiviteten hos MS-brukere skjønte jeg ikke helt. Ble rett og slett litt kryptisk for min enkle hjerne.it looks like they have jizzed? uncontrollably
Takker. Ser de har den i UK til £101 også, men det er kanskje samme leveringselendighet derfra også? Får man bare vente, er det utfallet? Eller er det noe sted å kjøpe den ifra?otare skrev:Regner med at den kan brukes på både 110V og 230V nett. Det står at den har en 6W innebygd universal power supply.
Du kan ikke bestille den for levering til Norge.
Man kan sende slike kjøp til Jet Carrier. Når du åpner konto der får du en postadresse i USA, og så sender Jet Carrier den fra New Jersey til deg i Norge på noen dager.Vidar P skrev:Huff og akk, dengang ei. Kunne ønske vi fikk kjøpe slike snart.
Sting skrev:Litt billigere her: http://www.it24.no/appletv-174.html
Bruker du en Mac mini når du streamer film i dag Vidar P?
Takker for tips, dette blir jo billigere enn med frakt og mva fra US. Og forhåpentligvis bedre og mer funksjonelt enn den lånte 1.generasjons AppleTV (som under) jeg har prøvd.Bach_Man skrev:
Bumper dette spørsmålet en gang til.bambadoo skrev:Hei, noen som vet hvordan vi endre ringetonen til iphone til en egen overført mp3 eller lignende?
Og automatisk videresending av sms.. Er det mulig å få til dette på iPhone?
mvh
Har du Mac finnes det flere gratisprogram for dette. Prøv feks her http://iphone.iusethis.com/. Finnes sikkert en del for Win også.bambadoo skrev:Bumper dette spørsmålet en gang til.bambadoo skrev:Hei, noen som vet hvordan vi endre ringetonen til iphone til en egen overført mp3 eller lignende?
Og automatisk videresending av sms.. Er det mulig å få til dette på iPhone?
mvh
iCal og Kontakter fungerer supert synes nå jeg da (iPhone som synces mot MacBook).duality skrev:Men jeg har noen spørsmål til dere som har iPad! Jeg skal bruke iPaden til å få bruk for notater, kalender og litt sånt (pga ny jobb). Anbefaler noen et program som kombinerer alt sammen? Er ikke helt fornøyd med notatprogrammet som følgte med paden!
Var skeptisk jeg også men må si det er imponrende saker ! Den er i bruk flere ganger daglig her i huset. Mye i forbindelse med musikk avspilling.E.I.A. skrev:Lo første gang jeg så Ipad , men er nå ganske avhengig og ikke minst imponert .
Den nye Wimp til Ipaden blir flittig brukt , med airport express til 750kr og Optisk til dacen og anlegget funker det fjell .
Styrer også Sqeezebox og Bryston Bdp1 med Ipaden ved bruk av Sqeezepad og Mpad , beste fjernkontroll jeg noengang har hatt
Det eneste som irriterte meg litt var at man ikke kunne handle på US Itunes , der ligger det jo ting man ikke finner på den norske ,men det er løst nå ;D
Sorry Apple det finnes alltid en måte å omgå systemet på , så begrensingen burde fjernes imo.
Det er rettighetshaverne som forlanger disse avgrensningene. Apple kan ikke "fjerne" dem, for da står Apple i et ansvarsforhold overfor dem som sitter med inntjeningsrett i andre markeder.E.I.A. skrev:Det eneste som irriterte meg litt var at man ikke kunne handle på US Itunes , der ligger det jo ting man ikke finner på den norske ,men det er løst nå ;D
Sorry Apple det finnes alltid en måte å omgå systemet på , så begrensingen burde fjernes imo.
Nyter du musikk på anlegget i 64 kbps kvalitet da eller?E.I.A. skrev:Lo første gang jeg så Ipad , men er nå ganske avhengig og ikke minst imponert .
Den nye Wimp til Ipaden blir flittig brukt , med airport express til 750kr og Optisk til dacen og anlegget funker det fjell .
WiMP PÅ IPHONE
Hvilket kvalitet streames musikken i?
Musikken streames i 64 kbps (AAC+). I en senere versjon vil vi trolig tilby høyere kvalitet som en valgfri innstilling.
Også fra wimp.noaudiomur skrev:WiMP PÅ IPHONE
Hvilket kvalitet streames musikken i?
Musikken streames i 64 kbps (AAC+). I en senere versjon vil vi trolig tilby høyere kvalitet som en valgfri innstilling.
Har fått ipad2 i hus og det er en herlig sak med Squeezepad. Duet controlleren får stå i fred. At kona er blitt avhengig av Angry Birds er vel ikke nødvendigvis et onde? Har i alle fall hørt mye mindre om at eg bruker for mye tid foran PCenjohnnygrandis skrev:Var skeptisk jeg også men må si det er imponrende saker ! Den er i bruk flere ganger daglig her i huset. Mye i forbindelse med musikk avspilling.E.I.A. skrev:Lo første gang jeg så Ipad , men er nå ganske avhengig og ikke minst imponert .
Styrer også Sqeezebox og Bryston Bdp1 med Ipaden ved bruk av Sqeezepad og Mpad , beste fjernkontroll jeg noengang har hatt
Det eneste som irriterte meg litt var at man ikke kunne handle på US Itunes , der ligger det jo ting man ikke finner på den norske ,men det er løst nå ;D