B
Back_Door
Gjest
Jeg ser en klar fare med denne tråden. Dersom man øser ut alle sine positive vibrasjoner på denne tråden, vil alle de andre trådene bli enda verre enn før :'(
Koschelig!Jeg tenkte at vi trengte en skikkelig hyggelig tråd her inne, helt uten krangling og nedrakking av andre. En tråd hvor man sier hyggelige ting til hverandre det er mulig den blir kort, men verdt et forsøk kanskje?
Neida, jeg er ganske sikker på at det pene ytre bare kan komme fra en kjekk far.. ;DDet er nesten så stakkars Thomas1 må føle seg en smule utrygg på hvem han sønnen egentlig er i ferd med å kalles opp etter...
Neida, jeg er ganske sikker på at det pene ytre bare kan komme fra en kjekk far.. ;D
En del av rhododendronartene er nesten flottest når de ikke blomster, de nye skuddene på bureavii, og en del andre er nesten mer pryd enn blomstene, i alle fall mer spesiell.
Blant mine favoritter er for eksempel:
schlippencachii, en løvfellende asalea:
Det er presidenten i Sonus faber Club International som har fotografert.Herlig bilde Valentino. Lekre saker og flott komponert.
En fantastisk Nessum Dorma. Dette svinger. ;DNå hygger jeg meg med Pucchinis Turandot fra the Met på P2, spekemat, øl og Løiten Linje.
Etter min mening burde hele greia kalles opp etter henne.
Da sier vi det slik. Gir du beskjed?Flagstadblod i mine barns årer. Plager ikke meg hvis en plass i Oslo får navn etter den riktignok utvidede svigerfamilies store datter, nei.
Etter min mening burde hele greia kalles opp etter henne.
"There is a big difference..."Oslo? Enig! ;D
Teosofi?Griseøynene i speilet gir vommen et ungdommelig preg; hun sa jeg hadde alexandrinske ører.
Fikk testet ut bikinien i går ja, men så ikke noe til helter med fåret blikk...I helgen satt ungpikene i parkene, og lot solen varme vinterknoppene. Heltene vaset rundt som fjøsvesen med fåret blikk. Ren idyll!
Hvis du ordner med bilder, skal vi ordne med fåret blikk ;DFikk testet ut bikinien i går ja, men så ikke noe til helter med fåret blikk...
En tiger med fåret blikk...det ser jeg virkelig ikke helt for meg, men når man kan ha ulv i fåreklær kan man kanskje ogå ha tigre med fåreblikk..? ;DHvis du ordner med bilder, skal vi ordne med fåret blikk ;D