Komponenten
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 18.08.2005
- Antall liker
- 6
Jeg synes det er hyggelig at jeg skal reise på tur i dag. Så jeg ønsker derfor meg selv god tur!!
Og dere god helg!
Og dere god helg!
Akkurat samme fremgangsmåte som tidligere for å legge inn bilde. Forskjellen er at du tydeligvis kan laste rett opp hit fra egen PC, uten å gå via PhotoBucket eller tilsvarende.Komponenten skrev:Hvordan legger man inn bilde da?
Skulle ikke det gå an å legge bilde rett inn nå?
Man må jo skrive inn en adresse... ? Får ikke opp noen opplastingmulighet.jowil skrev:Akkurat samme fremgangsmåte som tidligere for å legge inn bilde. Forskjellen er at du tydeligvis kan laste rett opp hit fra egen PC, uten å gå via PhotoBucket eller tilsvarende.Komponenten skrev:Hvordan legger man inn bilde da?
Skulle ikke det gå an å legge bilde rett inn nå?
;D ;D Er ikke Se og Hør, VG og Dagbladet det perfekte startpunket for å diskutere "seriøse" saker?Komponenten skrev:Hvorfor er det link til Se & Hør fra Off-topic... det tar jeg som en fornærmelse...
He he tøysegutten.. ;DHøvdingen skrev:;D ;D Er ikke Se og Hør, VG og Dagbladet det perfekte startpunket for å diskutere "seriøse" saker?Komponenten skrev:Hvorfor er det link til Se & Hør fra Off-topic... det tar jeg som en fornærmelse...
Jeg kan godt legge til andre nyheter, men jeg tenkte dette vil passe godt inn.
Dette støtter jeg med 100%. Se & Hør har ingenting her å gjøre. Blir bombardert av nok tant og fjas hver dag, vil helst slippe å se den dritten.oddgeir skrev:Hvis Høvdingen fjerner Se&Hør linken
Aha. Den var artig.Gjestemedlem skrev:Regner med Se og Hør linken er en practical joke.
Vet ikke, synes hud er best myk jeg.Valentino skrev:Hvordan hardhuder man egentlig?
Jeg tror jeg kan gjenta noe hyggelig som er forsvunnet. Taksten på huset vi skal selge er kjekk.
Glimrende. Registrerte til og med at selve høvdingen refererte til helvete tidligere i dag. Kan dette være nye retningslinjer? Ja til et blomstrende språkbruk? Hurra.Komponenten skrev:Jippi! Nå kan man skrive "sofaen" igjen.
Ahhha, Hedemarken er full av skapurbanister. Det er da noe. Cicero sier visstnok at et menneske uten dannelse (og nå snakker vi ikke folkedrakt og makramevirksomhet på Frogner) er agrestis, rusticus, barbarus, incultus. Gjennom scientia, doctrina, disciplina og ars derimot, kan det - mennesket altså - heve seg til elegantia, urbanitas og humanitas. Om denne hypotetiske linken mellom espressomaskin og urbanitet holder, er jo en annen sak, slik at dannelsesnivået i korndistriktene fremdeles er uavklart (ser jeg her bort fra Valentino selv, som jo har kjørt trikk i sine yngre dager).Valentino skrev:Men vi har espressomaskiner alle sammen.
Du mangler nok Eks. Phil., konsentrert pretensiøsitet; etter kort tid vil du være så dannet at å indusere brekningsfornemmelser hos dine medmennesker vil være lett som en lek.Komponenten skrev:Jeg skjønner veldig lite Parelius, men det gjør ingenting. Grunnen er kanskje at jeg ikke har espressomaskin, jeg drikker ikke engang kaffe. Men som sagt, det gjør ingenting for dette er definitivt en hyggelig tråd.
Litt usikker på om jeg er dannet Hva tror du?
Jeg mangler nok ex.phil ja. Sikkert like godt hvis man blir så dannet at folk spyr av deg..Akle skrev:Du mangler nok Eks. Phil., konsentrert pretensiøsitet; etter kort tid vil du være så dannet at å indusere brekningsfornemmelser hos dine medmennesker vil være lett som en lek.Komponenten skrev:Jeg skjønner veldig lite Parelius, men det gjør ingenting. Grunnen er kanskje at jeg ikke har espressomaskin, jeg drikker ikke engang kaffe. Men som sagt, det gjør ingenting for dette er definitivt en hyggelig tråd.
Litt usikker på om jeg er dannet Hva tror du?
Solen skinner, god sommer!
(Jeg hater hyggelige og dannede mennesker.)
Alltid en glede å kunne bidra med diagnostiseringen av humørløshet, og samtidig avdekke åpenbar aggresjon. Brekk deg nå skikkelig, så vi slipper kjedsommelige gjentagelser.Akle skrev:(Jeg hater hyggelige og dannede mennesker.)
Takker, skal selv ut å ta en pils. Kan hende det hjelper på humøret jeg visstnok mangler. Mener forøvrig at det stort sett bare er tull å gå ut, en ender bare opp tilbake der en var uansett.Komponenten skrev:Jeg mangler nok ex.phil ja. Sikkert like godt hvis man blir så dannet at folk spyr av deg..
Solen skinner, så hva sitter jeg her for..? Skal snart på pilates. God sommer til deg og.
Kan jo tippe på botanisk, eller en annen i nærheten av tøyen.Valentino skrev:Man kan jo hygge seg i hagen i finværet, men hvilken hage er dette?
Nytt hint: TI KATA TINOSValentino skrev:Man kan jo hygge seg i hagen i finværet, men hvilken hage er dette?
Valentino skrev:Man kan jo hygge seg i hagen i finværet, men hvilken hage er dette?