Den hyggelige tråden..

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Sv: Den hyggelige tråden..

montesi skrev:
syns dere kan komme med et hyggelig forslag til hva jeg og veninna mi skal finne på.. filmer og tur i skogen med bål og pølser er oppbrukt 8)
Dere kan melde dere inn i en skyteklubb eller reise til Silverstone å kjøre Ferrari (og Lotus). £220.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

montesi skrev:
syns dere kan komme med et hyggelig forslag til hva jeg og veninna mi skal finne på.. filmer og tur i skogen med bål og pølser er oppbrukt 8)
Var det ikke du som fikk råd om så mange måter å koke pasta på her en gang når du egentlig spurte etter noe helt annet? Er det samme damen?

I såfall anbefaler jeg deg å prøve noen av pastaoppskriftene om dere er gått lei pølsene... ;)

Spille spill er kjekt.(brettspill) Synes jeg i alle fall, problemet er bare at det er jeg alene om her... :-\

Fotografere? Finne en felles hobby og melde seg inn i en klubb eller på et kurs? Dansekurs? Keramikkurs?

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
969
Torget vurderinger
7

Komponenten: stemmer:) bra det er noen som har god husk her! Var ikke måte på til tanker rundt pasta blandt folk her inne. Reine kabeldebatten jo..

Sex var jo et kjempeforslag da! Rart jeg ikke har tenkt på det før 8).. jadda. Tenkte vi skulle bygge en båt nå da.. Om den flyter gjenstår å se :p

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Ja ikke skjønte jeg alt dette pastasurret, men folk er nå en gang så forskjellige... ;)

Kjempeforslag å bygge båt. Hvor stor hadde du tenkt? I tre? Plast? Aluminium? Stål?

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
969
Torget vurderinger
7

Det blir en liten i tre:)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.080
Torget vurderinger
2

Komponenten skrev:
montesi skrev:
Var det ikke du som fikk råd om så mange måter å koke pasta på her en gang når du egentlig spurte etter noe helt annet? Er det samme damen?

I såfall anbefaler jeg deg å prøve noen av pastaoppskriftene om dere er gått lei pølsene... ;)

Spille spill er kjekt.(brettspill) Synes jeg i alle fall, problemet er bare at det er jeg alene om her... :-\

Fotografere? Finne en felles hobby og melde seg inn i en klubb eller på et kurs? Dansekurs? Keramikkurs?

Er vel lettere å ha sex med pølser enn pasta.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Vi har helt glemt å ha det hyggelig. Ingen som hygger seg for tiden?

Det er helg, vi ser ikke på Grand Prix, vi har det hyggelig!! :) 8)

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest

Rooooooooooooooooooosenborg.

;D ;D ;D ;D

K

kbwh

Gjest

Det har vært en riktig hyggelig 17. mai, med frokost hos gode naboer, iskrem, tog, spasertur, og middag hos svigers.

Huset ble solgt for et par dager siden. Kjekt.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Valentino skrev:
Det har vært en riktig hyggelig 17. mai, med frokost hos gode naboer, iskrem, tog, spasertur, og middag hos svigers.

Huset ble solgt for et par dager siden. Kjekt.
Dobbelt gratulerer til deg da!! :) :)

Fornøyd med prisen og..?

En fin dag, og kjekt når den er over... ;)

Været ble heldigvis bra, var egentlig meldt dårlig, så det var jo supert med sol, selv om det kunne vært litt varmere.

K

kbwh

Gjest
Prisen var grei den. Ikke eksepsjonelt bra, men vi har gamblet litt i denne omgang og gjort oss til tomtespekulanter slik som Parelius, så vi må si oss fornøyde.
Kjøperen er en profesjonell musiker som på visning sa: "-Jøss, dere har ordentlig musikk også!".

P

Parelius

Gjest
Nå har jeg hygget meg med Bamse Mums gjennom en stor pose, og nå er det ikke så koselig lengre.

Parelius (tomteoffer)

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
29.057
Torget vurderinger
27
Tomter og bolig? Jeg var på noen visninger idag. Hmmmm, at vi ikke kjøpte for to år siden når vi begynte tenke tanken..... Det var deprimerende runde idag.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
I dag var jeg hos tannlegen og hadde ingen hull. Det synes jeg var veldig, veldig hyggelig. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

I går ga jeg bort 5 grader til de i nord, men noe som ikke er like hyggelig er at det ser ut til at noen andre har gjort det samme...så i dag er det over 10 grader kaldere enn i går... :eek:
Jaja, solen skinner uansett, og man svetter ikke helt bort, så det er kanskje hyggelig tross alt. :)

K

kbwh

Gjest
Jammen! Jeg var i stolen selv i går med samme resultat!

Det er ikke veldig hyggelig å male når slepebrøleren ikke klarer å få tak i NRK Klassisk, men det blir hvitt og fint i nyhuset da!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Valentino skrev:
Jammen! Jeg var i stolen selv i går med samme resultat!

Det er ikke veldig hyggelig å male når slepebrøleren ikke klarer å få tak i NRK Klassisk, men det blir hvitt og fint i nyhuset da!
Da er vi nok flinke med tannkosten begge to. :)
Har dere flyttet inn?
Hvitt er en kjekk farge, vi tapetserte stuen hvit i fjor og er veldig fornøyd med det.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Jeg må bare si at jeg nøt en bedre pastarett på en liten uterestaurant her i i Halden i går, og etter å ha bestilt, spist og betalt den, så vil jeg hevde at pasta er lettere enn å ha sex med pølser. Men siden jeg ikke har forsøkt sistnevnte er det jo en ren antakelse...

Men altså: En skikkelig god pastarett med italiensk salami og kylling i en chillikrydret fløtesaus hører absolutt hjemme i denne tråden. Yummi! Og så selvfølgelig en kald, duggfrisk som følge. ;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Boffen skrev:
skål

nå går resten av påskeølet.
Champions league ikveld, grunn til å smile. ;D
Hei Boffen.
Giddet ikke lage en helt ny tråd, så jeg tar heller og fortsetter denne og håper du leser den.

Jeg lurte på hvordan det går med deg og Masai-skoene. Bruker du de, er de gode å gå i, merker du at de hjelper for noe? Hadde vært kjekt om du kunne fortelle litt. :)

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Må med skam melde at de ikke har vært særlig mye i bruk.
Brukt de 4-5 ganger kanskje.

Litt typsik Boffen kan en vel kanskje si.

uff

der gikk Rosenborg opp til 3-0 gitt. borte mot Tampere.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Boffen skrev:
Må med skam melde at de ikke har vært særlig mye i bruk.
Brukt de 4-5 ganger kanskje.

Litt typsik Boffen kan en vel kanskje si.

uff

der gikk Rosenborg opp til 3-0 gitt. borte mot Tampere.
Uffda.. om det nå gjaldt skoene eller Rosenborg.

Var de ikke gode å gå i, eller tok du deg ikke tid til å vende deg til dem? Leste et sted at det var litt tilvenning.

Lurer på å kjøpe sånne, men de er jo så dyre at man bør jo helst bruke dem i så fall.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Vennet meg til de første gangen jeg brukte de, ble bare til at jeg ikke brukte de.

du kan få kjøpe mine. størrelse 44

og der scora Paul Scholes for Man U

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Boffen skrev:
Vennet meg til de første gangen jeg brukte de, ble bare til at jeg ikke brukte de.

du kan få kjøpe mine. størrelse 44

Hvis du kan sy de inn til størrelse 38-39 har vi en avtale... ;)

Er jo ikke for sent å begynne å bruke de ennå da..

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
For å være helt ærlig så hadde jeg glemt at jeg hadde de... :-\

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
;D ;D

Godt jeg minnet deg på de da... trenger vel litt trim du og tenker jeg. Her regner det så beleilig i dag...og... ;)

Topp Bunn