BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.873
Vi får mimre om den gangen Real Madrid kun tapte kun èn kamp gjennom hele mesterligaen. (på Lerkendal)
Jepp. Det var tider det ;DBT skrev:Vi får mimre om den gangen Real Madrid kun tapte kun èn kamp gjennom hele mesterligaen. (på Lerkendal)
Tja, for å ta ManUnited (som det "heter") var det et faktum at de hadde flere tilskuere enn datidens store lag, Liverpool, også da de var nede i den gamle 2.divisjonen. Og det til tross for at Liverpool på den tiden hadde mange medgangssupportere. Det hevdes at dette var en av årsakene til at Liverpool-leiren fikk så stor antipati mot United i 80-årene. At til tross for all suksess Liverpool oppnådde, var det mer publikum i Manchester og mer mediaomtale om United.baluba skrev:Noe sier meg at det spesielt er lag som Rosenborg og Man U som har en stor andel winnerister.
Nå er det vel agenten som spiller sterkt inn ved avgjørelsen antar jeg, og han får provisjon ved salg, ikke om han blir. Agentene er et av sykdomstegnene i fotballen.runenilsen skrev:Erato, hva vi eller andre (Eggen/Hansen) synes Bakenga bør godta er helt irrelevant, gutten blir nitten i år og er helt sikkert istand til å ta egne avgjørelser...
Det stemmer, og derfor kan man man si at Brann aldri har hatt dem. De vinner en sesong for å tape stort de fjarten neste. Slik blir det ikke winneristkultur av. Når det gjelder LFC, vel... 25 år... De som en gang var winnerister er i dag ManU-supportere. Igjen sitter klubbmasochistene, de med hjartet på rette staden.erato skrev:For å ha winnerister så må man jo winne.
Agenter gir som regel gode råd i den forstand at de gagner agenten selv.runenilsen skrev:Får håpe han har en realistisk agent som gir gode råd ( jeg vet ikke hvem han er) og at valget blir tatt på et skikkelig grunnlag.
25 år: ja det var den tiden den store horden av ManUnited-supporterne kunne vise til at de åpenbart ikke var winnerister. I perioden 1968-1993. Mens 'Pool selvsagt (?) var det.baluba skrev:Det stemmer, og derfor kan man man si at Brann aldri har hatt dem. De vinner en sesong for å tape stort de fjarten neste. Slik blir det ikke winneristkultur av. Når det gjelder LFC, vel... 25 år... De som en gang var winnerister er i dag ManU-supportere. Igjen sitter klubbmasochistene, de med hjartet på rette staden.erato skrev:For å ha winnerister så må man jo winne.
Ikke spesiellt, nei aktivt uinteressert ;D , i foppall. Men pga en Barcafan til kollega så jeg det meste av kampen. Det var faktisk ganske kjedelig, MEN jeg må likevel si meg enig med kollegaen i at MESSI er god ! Jævlig god, det andre målet gjorde det jo verd å se hele den kjedelige kampen !audiomur skrev:En liten kommentar av erato som så 5 min av onsdagens skandalekamp er alt? Er det ingen fotballinteresserte i den lille fotballtråden? ;D
Der våknet endelig trønderen i Eros.ErosLoveking skrev:"Rævdilter" er et langt mer dekkende og forståelig begrep enn "Winnerist"
må gjerne sette "patetisk" foran for min del
Nei, det er det ikke.BT skrev:Er det rart vi elsker å hate dem?
Og hvem tør påstå at Gud ikke er rettferdig... ( HA HA HA )BT skrev:Men VIF røyk ut for Kjelsås. *vinker*
Herlig!!room skrev:Solbakken til Køln! Overrasket, Nei ikke det hele tatt!
Nå sa vel Drillo da de spurte han for en tid tilbake at det ikke var aktuelt, for gammal I flg. han selv.lars_erik skrev:Herlig!!room skrev:Solbakken til Køln! Overrasket, Nei ikke det hele tatt!
Da fortsetter Drillo, og vi fortsetter å få resultater som er eventyrlige for et så lite land ;D
Det siste han har sagt, er at han kan tenke seg å fortsette.fjellvåk skrev:Nå sa vel Drillo da de spurte han for en tid tilbake at det ikke var aktuelt, for gammal I flg. han selv.lars_erik skrev:Herlig!!room skrev:Solbakken til Køln! Overrasket, Nei ikke det hele tatt!
Da fortsetter Drillo, og vi fortsetter å få resultater som er eventyrlige for et så lite land ;D
For 1 mnd. siden...http://www.nrk.no/sport/fotball/1.7594150lars_erik skrev:Det siste han har sagt, er at han kan tenke seg å fortsette.fjellvåk skrev:Nå sa vel Drillo da de spurte han for en tid tilbake at det ikke var aktuelt, for gammal I flg. han selv.lars_erik skrev:Herlig!!room skrev:Solbakken til Køln! Overrasket, Nei ikke det hele tatt!
Bra! Mannen er selvsagt ikke for gammel, så lenge resultatene er som de er.
Og Drillo tar oss til VM ;Dfjellvåk skrev:Da var det endelig offisielt, Ståle blir IKKE landslagstrener, det har jo vært spekulert både lenge og vel om hvem han skulle trene og når han skulle forsvinne. Tror dette er veldig bra både for han og norsk fotball, jeg er av dem som aldri skjønte at det å bli norsk landslagstrener var et hopp opp og frem for han. Nå blir det bundesliga og muligheten til å bli stooor trener i Europa, det hadde han ikke blitt med Norge, landslaget kan han trene når han kommer hjem om noen år og vil trappe ned .
http://www.dagbladet.no/2011/05/14/sport/landslaget/fotball/drillo/em-kvalifisering/16535093/