otare skrev:
TV2s kommentatorpanel er svært anti-RBK. Det kan man ikke la være å legge merke til. NFF er uhildet i denne situasjonen. Når de konkluderer med at det var et uhell som skyldtes at Vatshaug hindret Lustig, velger jeg å stole på dem.
De som har vist en ukultur i denne sammenhengen er MFK (og media) som har gått ut med krigstyper og prøvd å sverte en spiller og en annen klubb. Min respekt for Solskjær har fått en kraftig smell. Man oppfører seg rett og slett ikke på den måten.
De som er blitt mobbet i denne saken er Wangberg, Lustig og RBK, ingen andre, så hvor du tar mobbende trøndere fra er vanskelig å se.
Du argumenterer som resten av RBK-supporterne.
TV2s kommentatorpanel analyserte en hendelse ut fra svært avslørende bilder. Eventuell antipati påvirket ikke analysen.
NFF er muligens uhildede, men også uprofesjonelle og feige. Som de selv uttaler, så valgte de å tro på Lustigs og Rosenborgs rompeforklaring. Hva med å innhente motsvar fra den andre parten, som dessuten også var den forulempede.
Solskjær gjør det som forventes av ham i Molde. Han tar vare på sine egne. Jeg regner med at kritikk fra Molde-hatere preller glatt av.
Wangberg, Lustig og RBK blir ikke mobbet, men får rettmessig pes når de nok en gang prøver å sno seg unna.
Mobbende trøndere tar jeg i hovedsak fra debattsidene i avisene, der de ikke forholder seg til sak, men angriper personer og by i mangel på noe fornuftig å si. Mye av det samme ser vi også her inne, hvor Molde og moldensere ofte blir hetset basert på gud vet hva.