Hva inneholder f. eks energigel og sportsdrikke? For å kunne yte mye/hardt er en avhengig av karbohydrater.topline skrev:Ellers er jeg helt enig, det holder å spise sunn mat. Og sunn mat = kontroll på karbo nivå.Anonym skrev:Mangelen på aktivitet er i de fleste et mye større problem enn kostholdet. Ved å spise det en har lyst på forutsatt at en har litt variasjon og fisk i ny og ne er det neppe noe problem med tanke på helsen.topline skrev:Hehe...ja det er slik de fleste tenker..Anonym skrev:Dersom en ikke har problemer med overvekt eller noe ser ikke jeg problemet med å dytte i seg det en har lyst på. Det med ekstremt fokus på kosthold er den nye folkesykdommen.
Det de ikke tenker på er at kostholdet gjør mye mer enn bare å justere vekten din! Det virker også direkte inn på hormonbalansen som igjen virker inn på potensen, energinivået, psyken, betennelsestilstander, fordøyelsen, søvnproblemer, immunforsvaret og mange sykdommer (leddgikt og diabetes f.eks).
Men selvsagt skal man spise mat man liker. På listen over sunn mat er blant annet kjøtt, fisk, fugl, egg, ost og grønnsaker i de fleste former og varianter. So whats the problem?
Største folkesykdommen er kollektiv bevisstløshet!
Dersom en vil være fanatisk kan man supplere med Herbalife, det virker og smaker godt.
I den sammenhengen skjønner jeg ikke helt hvor Herbalife kommer inn i bilde. Det er vel noe av det mest meningsløse og overprisede man kan få kjøpt innen kosttilskudd. Spesiellt sunne er de heller ikke. :![]()
Hvis en har behov utover vanlig kosthold mene rjeg Herbalife er et meget godt alternativ. Produkter med god smak og idrettsutøvere på høyt nivå nasjonalt bruker det. Forøvrig har de mange produkter og jeg er ikke helt med på om du er kritisk til enkelte eller alle produktene deres.