alfao
Hi-Fi entusiast
Har alltid synes BD har hatt litt lukket lyd. Litt ullsokk om du skjønner. Disse låter mye mer åpent og fint. Skikkelig skyv i bassen og ganske god rom følelse. En virkelig god allrounder. meget godt fornøyd med kjøpet.
Beyerdynamic får ofte litt kritikk for å være litt vel energiske i toppen (sibilante) hvordan synes du de er der ?Har alltid synes BD har hatt litt lukket lyd. Litt ullsokk om du skjønner. Disse låter mye mer åpent og fint. Skikkelig skyv i bassen og ganske god rom følelse. En virkelig god allrounder. meget godt fornøyd med kjøpet.
Jeg synes ikke de er spesielt energiske i toppen. Ikke mer enn de bør være. Synes jeg spilte uvanlig høyt i går med en rekke forskjellige sjangre og det ble ikke anstrengende eller ubehagelig. Det som er uvant fra alle tidligere hodetelefoner jeg har hatt, er at disse går dypt i bassen og den er fremtredende på låter som har tung bassgang.Beyerdynamic får ofte litt kritikk for å være litt vel energiske i toppen (sibilante) hvordan synes du de er der ?
Destiny
Har bestilt på eBay, ikke rare prisen.@HoJ Håper du valgte de billige greiene.
For på meg så virker det som om alt henger i hop på en måte som jeg ikke forstår. En og samme kabel funker ikke som mirakelmiddel for alle HT og/eller setup. Jeg er fortsatt forundret over det jeg opplevde men, det var det jeg opplevde. Men lykke til
PS. Hvilken amp connection har du bestilt?
Jeg kjøpte også DT770 Pro X Limited edition på impuls for et par uker siden. Så langt veldig fornøyd. I forhold til DT770 Pro 80 Ohm har den åpnere mellomtone og mer kontroll i bassen. Pro X har egentlig alt jeg trenger fra en lukket modell. Men nå vil jeg modifisere standardmodellen med avtagbar kabel og dempesett fra Custom Cans i UK. Jeg likte originalen bedre enn jeg husket når jeg hørte på den igjen nå, etter mange års fravær. Muligens pga. aldersbetinget rolloff i ørene over 7KHz... Jeg bruker AKG K-712 Pro og Sennheiser IE200 også.Jeg synes ikke de er spesielt energiske i toppen. Ikke mer enn de bør være. Synes jeg spilte uvanlig høyt i går med en rekke forskjellige sjangre og det ble ikke anstrengende eller ubehagelig. Det som er uvant fra alle tidligere hodetelefoner jeg har hatt, er at disse går dypt i bassen og den er fremtredende på låter som har tung bassgang.
Da tar jeg deg på ordet @Salmacis - har bestilt noen billige kabler til hd600, så får jeg se om de låter bedre enn orginalkabel.
Ser snasne ut hvertfall!
Og er lettere, noe som var grunnen til at jeg kjøpte nye.Ser snasne ut hvertfall!
Nei, noen billige ebay kabler. Fikk god skryt på www.@HoJ er det New Fantasy kabelen?? Den likner ingenting på den jeg kjøpte
Overraskende lik racket som det hfs selger her...Kjøpte meg et billig mini rack på Amazon. Helt kurant, og mest for å få litt orden på nattbordet. Godt fornøyd
Vis vedlegget 1018825
vanskelig det der, har kjøpt inn 3 stk i løpet av 1 år.Hei. Kanskje litt off topic, men jeg er på jakt etter hodetelefoner med blåtann som tåler en støyt, kan noen anbefale noen? Er til en gutt med psykisk itviklingshemming og utageringsproblematikk, så han kaster de i gulvet og veggen osv. må nå til innkjøp av det tredje headsettet siden jul
Kan ørepropper være en mulighet?Hei. Kanskje litt off topic, men jeg er på jakt etter hodetelefoner med blåtann som tåler en støyt, kan noen anbefale noen? Er til en gutt med psykisk itviklingshemming og utageringsproblematikk, så han kaster de i gulvet og veggen osv. må nå til innkjøp av det tredje headsettet siden jul
Er ikke de åpne da?Dagens 2 raske:
Audeze LCD-2 classic'ene har langt bredere lydbilde selv om de er lukket.
Gratulerer. 404 er fantastisk. Samme driver som i 303, men med bedre kabel og puterAnskaffet et sett Stax SR-404/SRM006t nylig. Imponerende lydkvalitet for lav pris brukt. Man hører hvor syntetisk diskant det ofte er i mange Sennheiser-modeller og slipper overfokuserte frikativer som med mange andre merker. Lett, luftig, naturlig, men litt klamt å ha på over tid
Nå med bilde:
Vis vedlegget 1023242
Peltor osv ment for bygningsarbeidere osv må være tingen her tror jegHei. Kanskje litt off topic, men jeg er på jakt etter hodetelefoner med blåtann som tåler en støyt, kan noen anbefale noen? Er til en gutt med psykisk itviklingshemming og utageringsproblematikk, så han kaster de i gulvet og veggen osv. må nå til innkjøp av det tredje headsettet siden jul