Den store hodetelefontråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Erlendb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2014
    Innlegg
    1.443
    Antall liker
    556
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Dunker du på ett sett HD800 så finner du ikke mange resonanser. Helt dødt faktisk. Det er en veldig gjennomtenkt hodetelefon. Komforten er jo overlegen alt jeg har prøvd. Komforten på HE-1000 er bra den også, men hodebåndet kan gnage littegrann etter en stund.
     

    oOF

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2015
    Innlegg
    246
    Antall liker
    35
    Hvordan er egentlig HD 800 i forhold til HD 700 da? Jeg har ikke hørt og prøvd HD 800.
     

    Skymarshal

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    09.07.2014
    Innlegg
    62
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Hvor mye kan jeg få for et ubetydelig brukt par med LCD 2.2 pre fazor idag? Klarer rett og slett ikke ha dem på hodet mer enn 10 min selv med en slik bøyle Hifiman har på sine og ekstra padding.. Så da bruker jeg bare de uke komfortable Shure 1540 istedenfor..
     

    Ender

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.12.2012
    Innlegg
    373
    Antall liker
    146
    Torget vurderinger
    2
    Hvordan er egentlig HD 800 i forhold til HD 700 da? Jeg har ikke hørt og prøvd HD 800.
    Svarte på en PM for en stund tilbake om forskjellen på hd800 vs hd700 vs hd650. Ingen fasit men slik jeg opplever disse modellene. Dette var hva jeg svarte dengang:

    Først vil jeg si at alle tre hodetelefonene er veldig gode men de er sine pluss og minus. Hva jeg syntes låter bra er nødvendigvis ikke det samme som du liker men skal man se på price vs performance er nok HD700 den beste av de tre alternativene. For meg er det tre kriterier som er viktige i hodetelefoner:

    - Komfor, må kunne ha de påe lang tid uten ubehag
    - Soundstage, sikkert mange ord hod på dette men ønsker et stort lydbilde som skiller lyder/instrumenter fra hverandre
    - Tonalitet, stemmer, instrumenter, bass etc. må høres naturlig ut. Ønsker nødvendigvis ikke en flat frekvensrespons men hele spekteret av frekvenser må henge sammen og høres naturlig ut

    Hvis man legger prisen til side vil jeg helt klart si at HD800 er det beste valget. De har suverent best soundstage, ekstremt detaljerte i plassering av lyd og oppløsning av musikk (til spill er de helt rå pga. av dette). For mange tror jeg dette oppleves som slitsomt da alt innhold presenteres ganske direkte uten noen tilsløring. HD800 sjekker av alle de tre kriteriene over men kan for enkelte innspillinger være litt for hissige rundt 6-8kHz. Ikke noe problem i mitt system men vet mange har påpekt dette, kan også lett moddes hvis man plages av dette (se innerfidelity/Tyll sin mod).

    HD700 syntes jeg har om mulig bedre komfor og relativt lik tonalitet som HD800. Den mangler litt dynamikk sammenlignet med HD800 og har heller ikke samme soundstage som HD800 men fortsatt bra. Byggekvalitet på både HD800 og HD700 er upåklagelig.

    HD650 syntes jeg mangler litt på tonalitet sammenlignet med storebrødrene og komfor er ikke noe å skrive hjem om. Byggekvaliteten på bøylen syntes jeg også er dårlig, mulig utdaterte materialer er en bedre beskrivelse. Lydkvaliteten i HD650 er ikke dårlig bare ikke like bra som de andre modellene.

    Når det gjelder alle tre modellene så foretrekker jeg et lite løft helt i bunnen (4-5dB @ 20-60Hz) men dette er min preferanse. Liker litt mer trykk i bunnen selv om dette er litt motstridene til argumentet om naturlig lyd.

    HD700 er det mulig å få kjøpt til ca 4000kr, det er helt klart det beste kjøpte. Til veiledende 6500kr hadde jeg heller lagt penga mine i HD800 med en gang. Jeg kan ganske sikkert si at jeg kommer alltid til å ha et par HD800 i min eie og muligens HD700 pga. mye av de samme egenskapene men større mobilitet enn HD800. HD650 har jeg i utgangspunktet mer som en referanse da dette er en såpass velkjent hodetelefon (og en klassiker).
     

    LarsHP

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2011
    Innlegg
    333
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    8
    Starten på en tøffere tid for Audeze?
    "Yep, the HE1000 will hit the Wall of Fame. The Ether and HE1000 will go up, the Audeze and Oppo headphones will be retired. Time marches on.
    Read more at http://www.innerfidelity.com/content/exceptionally-pleasing-hifiman-he1000-planar-magnetic-headphone-page-2#3MQ2zsIHSX2zuphx.99"
    Det han sier på siden svarer ganske bra til mine preferanser:
    "The HD 800 has awesome technical capabilities, but it's wretchedly hard to make them lovable. The HE1000 is the opposite; the overall sound quality is much better than the bit-by-bit technical performance would indicate."
    Read more at The Exceptionally Pleasing HiFiMAN HE1000 Planar Magnetic Headphone Page 2 | InnerFidelity


    Jeg fikk tilbud om å være med på Beta-test, men valgte å ikke delta, da det viste seg at man måtte kjøpe de for å delta (til en veldig god pris og med pengene tilbake, hvis man ikke ville beholde de). Hmmm. Jeg er nu fortsatt ganske gla for HE-6. :)
     

    NoNonsence

    Medlem
    Ble medlem
    21.11.2015
    Innlegg
    5
    Antall liker
    1
    Det har vikelig skjedd noe (kjipt) med high end head-fi. Før var nesten alt oppnåelig for vanlige lønnsmottagere som prioriterte litt hardt, med unntak av Orpheus, da. Stax var alene på kostnadstronen. Så kom LCD-3, så kom Abyss, og nå kom nettopp LCD-4 og den nye Audeze King-forsterkeren - plutselig er det snakk om 100K og oppover for toppen..
    Men kvaliteten som er oppnåelig for folk flest har også blitt mye bedre enn den var for bare få år siden. Ingen trenger disse toppmodellene, fjorårets teknologi er god nok. Prisforskjellen mellom LCD-4 eller He-1000 og HD-800 eller SE-master 1 vil jeg personlig ha større glede av å bruke på vin eller vinylplater.
    Det er unektelig et godt poeng. Det blir som i høyttalerderdenen. Men det var koselig før, da ingenting var ordentlig uoppnåelig...
    Det var tider det! Ett kredittkort - delt på 8 mnd så hadde man det YPPERSTE!
     

    Erlendb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2014
    Innlegg
    1.443
    Antall liker
    556
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Veldig bra! Takk ! Jeg er helt enig om erfaringer av hd- serien.
     
    Sist redigert:

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.108
    Antall liker
    8.072
    Torget vurderinger
    12
    Tross "vinterører" (sånne som tetter seg når man nyser eller snyter seg eller ..... ehhh, kanskje litt for mye informasjon?) så kjører vi på med SE-MASTER1 her. Kraftwerk er rått med dyyyyyp bass, meget god oppløsning og et driv og engasjement jeg ikke har hørt tidligere... Litt lys i klangen, men det kan jeg leve med når det er så åpent og rent. Sorry folkens, jeg liker godt Sennheiser, men det er i mitt hus ikke i nærheten av Pioneer SE-MASTER1 (eller Denon AHD5000 for den saks skyld) når det gjelder driv og engasjement. Det finnes neppe et tysk ord for lidenskap slik jeg tolker det..... Og så er komforten til Pioneer overlegen..... Dette er bare så bra. Kjører de balansert fra Bryston da jeg ikke har 4-pins XLS til Pioneer enda og dermed kan benytte Auralic.
     
    Sist redigert:

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    Ikke lys klang på Auralic, men jeg kjører ikke balansert. Har du tenkt å bygge om en Pioneer kabel eller lage en overgang? Regner med du har kjøpt den balanserte kabelen? Sony MDR-Z7 er enda mere komfortabel enn SE-Master1!
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.108
    Antall liker
    8.072
    Torget vurderinger
    12
    Jepp, har den balanserte kabelen fra Pioneer. Planen er å lage en overgang til XLR4 for å bruke den balansert (har deler til alle nødvendige overganger mellom XLR3, XLR4 og 6,3mm jack). Har ikke testet Auralic på MASTER-1 enda da jeg ikke har prøvd SE-kabelen på Pioneer. Bryston er heller ikke lys i klangen til orientering....
     

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    Så bare at du skrev litt lys i klangen.
     

    Erlendb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2014
    Innlegg
    1.443
    Antall liker
    556
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Master 1 kan være litt lyse ja. Men det gjør jo ikke noe når de går heeelt i kjelleren. Beste bassen jeg har hørt uansett pris.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.105
    Antall liker
    14.763
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Schiit Asgard 2 + Sennheiser HD650 er fortsatt så deilig å høre på at jeg ikke helt ser nødvendigheten for egen del med "verre" greier.
    Med denne komboen har jeg fått en hodelyd som gjør at jeg koser meg med musikk når resten av folket i stua ikke vil høre på musikken min. 8)
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Har i dag blitt eier av disse. Micromega MyDac og MyZic Kanskje ikke Hi-End, men etter innspilling noen timer låter dette overraskende bra med mine AKG K551. Bra med detaljer, dynamikk og ro i lydbilde. Tror dette er mer enn godt nok til å prøve hodetelefoner i en høyere klasse, f.eks. Sennheiser HD700.
    image.jpg
     
    Sist redigert:

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Må si det er tempo i Kina, eller DHL!
    Mine HE-6 ble sendt tirsdag fra Kina, og er nå i Tyskland! Posten er treige altså.
    Da blir det godlyd før jul! Jippi! Har lidd lenge nok nå...
     

    Erlendb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2014
    Innlegg
    1.443
    Antall liker
    556
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Det er posten alt stopper opp hos ja. Fra USA til Norge tar noen dager, så blir det liggende i Oslo og bruker en uke derfra til Stavanger. Verste man kan få er: Lagret for fortolling.
     

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    Har fått tre pakker fra Japan de siste par ukene. Vil ikke klage på at fortollinga har tatt så veldig lang tid på de:

    Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker.
    20.11.2015 10:310024 OSLO
    Sendingen er under importbehandling
    20.11.2015 09:27Norge
    Sendingen er ankommet mottakerlandet
    20.11.2015 09:26Norge

    Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker.
    04.11.2015 19:030024 OSLO
    Sendingen er under importbehandling
    04.11.2015 18:01Norge
    Sendingen er ankommet mottakerlandet
    04.11.2015 18:01Norge

    Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker.
    30.10.2015 05:380024 OSLO
    Sendingen er under importbehandling
    29.10.2015 18:39Norge
    Sendingen er ankommet mottakerlandet
    29.10.2015 18:39Norge
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.081
    Antall liker
    8.581
    Torget vurderinger
    1
    Massdrop-linker er ikke forenlig med Hifisentralens regelverk.


    bjornh, moderator
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Fikk mine HE-6 idag! Fy fasikken og raskt levert!
     
    Sist redigert:

    qbit

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    187
    Antall liker
    36
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    1
    Massdrop-linker er ikke forenlig med Hifisentralens regelverk.


    bjornh, moderator
    Hvorfor det? skal det fjernes finn.no linker og?

    Jeg postet en link med referral ved uhell og dem skjønner jeg at ikke skal være lov... men skjønner ikke med vanlig artikler link (som f. eks. ebay, finn etc.)
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Har i dag blitt eier av disse. Micromega MyDac og MyZic Kanskje ikke Hi-End, men etter innspilling noen timer låter dette overraskende bra med mine AKG K551. Bra med detaljer, dynamikk og ro i lydbilde. Tror dette er mer enn godt nok til å prøve hodetelefoner i en høyere klasse, f.eks. Sennheiser HD700.
    Vis vedlegget 350352
    Da ble det en Sennheiser HD650 i dag, kjøpt via Torget av en hyggelig kar! Hodetelefonene er av siste generasjon, kjøpt nye i juli i år og ifølge selger kun spilt 4-5 timer. Må derfor betraktes som nye og trenger vel en del timers innspilling. Allerede rett fra esken høres dette meget bra ut. Jeg har lest en del omtaler av disse både positive og negative. Det ser ihvertfall ut som de matcher mitt forsterker/DAC sett bra og så langt høres det ut som dette overgår det jeg hittil har hatt av hodetelefoner. Sitter og hører på Nils Løfgren sin Acoustic Live og koser meg stort.
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.497
    Antall liker
    1.014
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Fostex blir bare likere og likere Denon's AHD7000... :eek:
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Vurderte dem selv, men jeg har så store ører...
    Mener det var slik at får å redusere treble itchen som var på TH-600 & TH-900 så brukte de denne earpadden.
    Så visst man bruker en med større åpning kan det slå negativt ut, men det vet man jo ikke enda!
     

    tommo21

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.07.2003
    Innlegg
    333
    Antall liker
    161
    Torget vurderinger
    26
    Kun Massdrop foreløpig. De solgte 1950 stk på 3 dager og begynner shipping av de nå. Mange som allerede planlegger og prøve med andre earpads.

    Ellers produserers jo Fostex hodetelefonene av firmaet Foster, som også designer og produserer hodetelefoner for Denon og Sony.

    Er forventet ny drop, men kan drøye en liten stund.
     

    PowerMetal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.07.2010
    Innlegg
    2.080
    Antall liker
    1.382
    Torget vurderinger
    2
    Fostex blir bare likere og likere Denon's AHD7000... :eek:
    Jepp, slik jeg har forstått er denne en slags blanding mellom TH-600 og TH-900, og en slags tribute til AHD - 7000
    Aiaiai!! Men den er kun for Massdrop - ikke sant?
    Spennende, men jeg har fortsatt AH-D5000... Men kjekt at det kommer liknende hodetelefoner, så blir det lettere å finne erstatning den dagen mine tar kvelden. Bra de setter en fornuftig pris på dem og ikke henger seg på tusen dollar strategien.
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Jeg har lyst på Edition X! Men det ser ut som HE-6 er bedre til mitt behov enn så lenge.
     

    Erlendb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2014
    Innlegg
    1.443
    Antall liker
    556
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Lyst på Shure SE846 nå!
    Da ville jeg prøvd SE535 først som ett forbanna kupp fortiden. At man kan få så mye god lyd til kr 3000! Klart, SE846 er toppen av kransekaka! Men de er litt vanskelige med disse filterene og man skal ha tunga litt beint i munnen når man behandler dem. Det SE-serien har til felles er at de sitter som støpt på de fleste hoder. De har en forbanna god passiv demping! Flyduring og snakk på bussen er fullstendig vekke. De demper faktisk så mye at de kan gjøre deg uforsiktig i trafikken. For technoheads vil SE215 til knapt 800 kroner spille imponerende bra! Det er rett og slett så mye godt å si om denne serien med in ears. Jeg tar meg selv i å bruke SE535 hjemme i huset også! De har en fabelaktig kvalitet og alt utenom selve huset er lett utskiftbart. De tar så og si null plass og selv om det rocker inni hodet ditt er det ingen som hører det. Enden på kabelen er bøyd 90grader og er skikkelig solid. Det er også litt ekstra plass slik at ok tynne deksel på telefonen ikke er ett problem.
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.040
    Antall liker
    4.213
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Har idag Shure SE535, storfornøyd! Men har smått begynt å kikke på SE846, så kom jeg over Shure KSE1500!
    Er det noe som skulle tilsi at de er verdt 29'990.-? Riktignok inkl. en forsterker/DAC.

    Kjenner jeg ble veeeldig nysgjerrig! :confused:
    Edit: Jeg reiser mye pga jobb og har alltid musikk i ørene på tur.

    KSE1500_BLACK_Package_Hero_LR.jpeg.jpg


    maxresdefault.jpg


    shure_kse1500.jpg
     
    Sist redigert:

    Erlendb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2014
    Innlegg
    1.443
    Antall liker
    556
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Det er kun en grunn til å kjøpe dem: Lyden! Som skal være helt av en annen verden. Men du eier SE535 så du er godt vant til god lyd?) Vell..jeg kan ikke finne noen annen årsak til å kjøpe dem. Er du mye på reise så er ekstra carryon det siste du vil ha. Enda mer som må lades! Men jeg hører at lyden skal være himmelsk og SR-009 bare bedre! Om det er sant vil jeg fortsatt brukt SE535 som mitt travelkit. Grunnen er enkel.. Når jeg stresser avgårde til neste fly eller tog så vet jeg at jeg har himmelsk lyd i innerlomma. Hvis du er av typen som ikke reiser så ofte så forstår jeg at du kan bruke det som argument.
    For lyden og for alt`thats holy og alle hifi-gudene i verden! Men SE535 er for meg bedre enn 800-serien og kanskje verdens beste dynamiske IEMs.
    Dette er ett system. Noe som gjør det mulig å selge om 10år? Eller 2 år.?..Batteriene er avleggs om noen år og du sitter med en dinosaur..

    EDIT: Om penger ikke betyr noe så hadde jeg ikke tenkt meg om to ganger. Jeg hadde kjøpt dem!

    Men om penger ikke betyr noe så skulle du hørt anlegget mitt! Som jeg har brukt mer enn nok penger på. Den perfekte lyden får man via prøving og feiling. jeg sender ikke dacen min til opgradering i frykt for at det vil endre signatur på lyden.
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.040
    Antall liker
    4.213
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Det er kun en grunn til å kjøpe dem: Lyden! Som skal være helt av en annen verden. Men du eier SE535 så du er godt vant til god lyd?) Vell..jeg kan ikke finne noen annen årsak til å kjøpe dem. Er du mye på reise så er ekstra carryon det siste du vil ha. Enda mer som må lades! Men jeg hører at lyden skal være himmelsk og SR-009 bare bedre! Om det er sant vil jeg fortsatt brukt SE535 som mitt travelkit. Grunnen er enkel.. Når jeg stresser avgårde til neste fly eller tog så vet jeg at jeg har himmelsk lyd i innerlomma. Hvis du er av typen som ikke reiser så ofte så forstår jeg at du kan bruke det som argument.
    For lyden og for alt`thats holy og alle hifi-gudene i verden! Men SE535 er for meg bedre enn 800-serien og kanskje verdens beste dynamiske IEMs.
    Dette er ett system. Noe som gjør det mulig å selge om 10år? Eller 2 år.?..Batteriene er avleggs om noen år og du sitter med en dinosaur..

    EDIT: Om penger ikke betyr noe så hadde jeg ikke tenkt meg om to ganger. Jeg hadde kjøpt dem!

    Men om penger ikke betyr noe så skulle du hørt anlegget mitt! Som jeg har brukt mer enn nok penger på. Den perfekte lyden får man via prøving og feiling. jeg sender ikke dacen min til opgradering i frykt for at det vil endre signatur på lyden.
    Takk for svar! :)
    Er enig at SE535 er veldig gode! Men man tenker jo ofte "dyrere må være bedre" og SE846 er dobbelt så dyr som SE535:confused:

    KSE1500 er vell litt annerledes ettersom de er IEM elektrostater. At de har en forsterker/DAC gjør ingenting, jeg reiser alltid med ryggsekk (Laptop)
    Og på vinterstid har man jo vinterjakke som er romslige. Sitter storsett i ro på fly/buss/tog/flyplass.

    Spørsmålet er jo prisen, stort prishopp fra SE846 til KSE1500.. x3 og vel så det..
    Vanskelig å få lyttet til IEMs før kjøp også..! :confused: Eller noen som vet om OHC vil ta de inn til demo?
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Hei karer!
    Kjøpte Woo Audio WA6-SE idag!
    Prøvde med HE-6, men ser ut som kanskje kabelen er gåen...
    Får bare lyd fra venstre plug. Så visst jeg bruker venstre plug på høyre kanal i hodetelefonen får jeg lyd der, ergo det er ikke hodetelefonen.
    Regner med det ikke er forsterkeren?

    EDIT:
    Det er visst forsterkeren.
    Prøvde med andre hodetelefoner.
    EDIT2:
    Fikk lyd nå med de andre rørene jeg fikk med.
     
    Sist redigert:

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.497
    Antall liker
    1.014
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Hei karer!
    Kjøpte Woo Audio WA6-SE idag!
    Prøvde med HE-6, men ser ut som kanskje kabelen er gåen...
    Får bare lyd fra venstre plug. Så visst jeg bruker venstre plug på høyre kanal i hodetelefonen får jeg lyd der, ergo det er ikke hodetelefonen.
    Regner med det ikke er forsterkeren?

    EDIT:
    Det er visst forsterkeren.
    Prøvde med andre hodetelefoner.
    1) Grattis! Woo er fantastisk!

    2) Kjiiiiipt! Er det røret kanskje? Har du bytta om? Det er ikke kilden/rca-kabelen?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn