Egen tråd for Hodetelefonoppsett?
Med tanke på det relativt smale markedet setter jeg pris på alle innspill om hodetelefoner og forsterkere, selv om jeg har hørt det før
Problemet med dyrt hodetelefonutstyr er at det er nisjeprodukter med relativt lav tilgjengelighet, iallfall hvis en ikke bor i en av de større byene.VilhelmW skrev:CDWMc....den der gidder jeg faktisk ikke å kommentere. Lykke til videre med dine empiriske inn- og utlegg.CDWMcInSpots skrev:Det er godt mulig at du har rett i at disse går godt sammen. Loevhagens observasjoner tyder på det.VilhelmW skrev:Og jeg har tidligere gitt uttrykk for at Lehmannadio BCL er en knallmatch med K-701.
Problemet med dine (stadige) utsagn av denne typen er at du ganske bombastisk hevder at noe er meget bra, men ofte mangler relevant sammenligningsgrunnlag. Hvis jeg ikke husker helt galt har du kun prøvd AKG K 701 med Argon HA1 og Lehmannaudio Black Cube Linear. I så fall mangler du et relevant sammenligningsgrunnlag for Lehmannaudio Black Cube Linear. Da er det fare for at du forleder andre mennesker, og det er galt, generelt og fordi man ikke skal "leke" med andre menneskers penger.
Til nye lesere:
Det er ikke første gang at noen kritiserer VilhelmW for hans uforbeholdne anbefalinger, ofte på magert grunnlag og ofte det han eier eller har eid.
Med tanke på det relativt smale markedet setter jeg pris på alle innspill om hodetelefoner og forsterkere, selv om jeg har hørt det før