Den store solidcore tråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Akapaz

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2008
    Antall liker
    191
    Sted
    Sørreisa
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg fått mine metre med EKKJ i hus. Har kun rukket å terminere forsterkerenden på én av totalt fire stykk kabler. Regner med jeg skal klare å bli ferdig til i morgen.
    Ble litt overraska når ekspeditrisa på posten kom frem med eska kablene kom i. "Holy piece of duck shit" tenkte jeg for meg selv når jeg kom på det dårlige valget av transport jeg hadde tatt. Sykkel... Men nok om det.

Får vel legge ut et par bilder for de av dere som liker den slags...

Her er de kappet opp i rette lengder på 3,5meter hver.

Termineringen.

Må bare si det virker meget lovende så langt, rent utseendemessig...

REX

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.08.2007
    Antall liker
    6
    Ser bra ut dette.
    Blir spennende med lytteinntrykk etterhvert.
    Mvh
    REX

Akapaz

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2008
    Antall liker
    191
    Sted
    Sørreisa
    Torget vurderinger
    1

Skulle prøve pluggene som skulle kobles til høyttalerne(B&W DM685), fant ut at de ikke passet. Var alt for små.
    Pokker heller... Må vel bare teste kablene i første omgang med å skru de rett i terminalene, enda de ikke sitter helt ordentlig.

BanjoArrne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Antall liker
    31
    Ble ikke å teste PFSP likevel og heller ikke solid core så dette innlegget blir vel litt OT,men har vel sin misjon her også skulle jeg tro.Jeg kom nemlig over noe annet som viser seg å ha den samme effekten.I alle fall hva mine ører erfarer her. ;)

Skulle bare å kjøpe noen rimelige kabler på......ja hvilket annet sted enn Biltema.Der så jeg at de hadde strømkabler fra 8-30 kvadrat!De ser akkurat ut som høyttalerkablene deres bare mye tykkere og de er i enkeltkabler.kjøpte 4 stykk enkle 8 mm2 jeg da jeg tror det holder til mitt bruk.Tror 8 mm2 holder til de flestes bruk men om man vil finnes det 16,21 og 30 mm2 også.30mm2....hehe,det er ikke klokt tror jeg.Det blir mange ganger dyrere også.

Etter enkel avisolering og fastskruing av bananplugger som sikkert kunne hatt bedre kontakt da disse har lameller og ikke rør som presser seg mot innsiden på terminalene,koblet jeg dem opp på mine nyinnkjøpte JBL Studio L880. :)

Har nå lyttet i en time bare så de trenger litt mer innspilling,men en ting er helt sikkert.Det var bra dynamikk med Kimber KWIK12 men denne Biltemakabelen er faktisk enda mer dynamisk igjen.Nesten voldsom om jeg skal være ærlig.Og bassen er skikkelig kontrollert og stram og dyyyp.Så dette var en artig ærfaring må jeg si. :D

Nå vet jeg ikke helt om jeg tørr si noe om denne kabelens egenskaper,men jeg føler i allefall at det ikke er noe som mangler eller at lyden ikke er balansert.Det hele høres egentlig ganske flott ut synes jeg så langt.

Legger ved et bilde slik kabelen ble.Kjøpte to røde på 3 meter og to brune på 3 meter.Den røde brukes på + og den Brune(sort) på - .Så da er det lett å se hvilken som skal hvor.Bare en praktisk tanke jeg fikk.

Kan i allefall anbefales.Det kostet bare 360,- for 12 meter kabel fordelt på 4 lengder ferdig kappet,og fire par bananplugger.Ikke rare greiene.Løp,Kjøp og prøv!Blir du ikke fornøyd kan du bare selge den på brommen,hehe. ;)

Vedlegg

roffe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    7
    BanjoArrne skrev:
    Etter enkel avisolering og fastskruing av bananplugger som sikkert kunne hatt bedre kontakt da disse har lameller og ikke rør som presser seg mot innsiden på terminalene,koblet jeg dem opp på mine nyinnkjøpte JBL Studio L880. :)

Har nå lyttet i en time bare så de trenger litt mer innspilling,men en ting er helt sikkert.Det var bra dynamikk med Kimber KWIK12 men denne Biltemakabelen er faktisk enda mer dynamisk igjen.Nesten voldsom om jeg skal være ærlig.Og bassen er skikkelig kontrollert og stram og dyyyp.Så dette var en artig ærfaring må jeg si. :D
    Altså... innspilling av høyttalere osv... Man kan ikke teste kabelforskjeller midt under innspillingen av nye høyttalere, det er helt naturlig at bassen stadig blir litt mer løssluppen når man spiller inn høyttalere. Opphenget og alt mykes opp og beveger seg friere.

BanjoArrne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Antall liker
    31
    roffe skrev:
    BanjoArrne skrev:

Altså... innspilling av høyttalere osv... Man kan ikke teste kabelforskjeller midt under innspillingen av nye høyttalere, det er helt naturlig at bassen stadig blir litt mer løssluppen når man spiller inn høyttalere. Opphenget og alt mykes opp og beveger seg friere.
    Kan vel misforstås det jeg skrev der.Beklager i så måte.

JBL`ene er riktig nok ganske ferske men har hatt dem i 14 dager nå og spillt på dem i ca.100 timer så de begynner vel komme bra igang.Har latt dem stå å spille mens jeg var ute på normalt lyttenivå med variert musikk med mye detaljer der alle frekvenser er med og som har bra dynamikk(eks.Jacques Loussier,Ronnie Earl,Kari Bremnes,musikk med punch som Korn,Røyksopp,Prodigy osv.).

Det begynte å skje mye først etter rundt ti timer.Men spilte ganske lavt de første timene.Så skrudde jeg gradvis opp volumet etter de hadde stått på moderat volum i 8 timer.Da kunne jeg nesten høre forskjeller om jeg spilte en låt for så å spille den om igjen.Var nesten trist å høre på dem i begynnelsen.Bassen var så tørr som potetmel og manglet både dybde og klang.Det var skikkelig artig da de begynte åpne seg.Diskanten endret seg ikke mye men var oppløst,uanstrengt og luftig så og si hele tiden.Men mellomtonen ble varmere,klarere opp og fikk mer varme.Bassen åpnet en ny dør ned til kjelleren og fikk mye mer klang og trykk.Virkelig en opplevelse dette også. :)

Da er vi vel mer enig der i allefall håper jeg. ;)

Nå har jeg hørt på kablene i noen timer og switchet nettopp over til Kimber igjen.

Det var litt forskjell i dynamikken som ble litt roet ned ved skiftet.Men det var flere ting som jeg merket meg ved denne Biltemakabelen og som var grunnen til at jeg skiftet tilbake.

Jeg syntes det var noe som ikke stemte med Biltemakabelen da jeg begynte å høre på musikk som hadde prioritet på stemmer og soloinstrumenter.Syntes stemmer av og til virket litt nasale og litt som om de sang i en tønne.Litt innestengt kan man si.Jeg hørte også mindre av de fine detaljene i bakgrunnen som jeg synes L880 så lett bringer til overflaten og gjør lett for meg å høre.Så selv om lyden var balansert,virket den på en måte litt livløs midt oppi den ellers så kontrollerte og dynamiske bassen og den voldsomme snert i trommer og hva det måtte være som krevde strøm kjappt.Med Kimber var stemmer,luft,detaljer ja i det hele tatt klarhet og innsikt i musikken så mye bedre.Forskjeller hørte jeg godt på Jacques Loussiers piano også.Er ikke så god til å beskrive klangen i et piano men skal prøve så godt jeg kan.Kimber var mer troverdig med finere og klarere klangfarger og detaljene kom bedre fram og det hørtes ut som et Piano skal.Biltemakabelen var litt livløs og litt mer slørete så pianoet fikk ikke den klare og mangedetaljerte tonen man som regel hører når Loussier spiller på de dypeste tangentene,der man tydelig hører strengens klang sammen med pianokassens akustikk.Den ble litt ensidig med en slags demper over det hele uten de fine detaljene som jeg var vant med.En ting til jeg la merke til var at Biltemakabelen skrek mer i toppen og var mer "fizzy" på S- og Sj-lyder.Flisete er vel det rette ordet.

Annerledes er ikke bestandig bedre lærte jeg nå i allefall.Lærer hele tiden.Og det som først låter bra kan låte ille når man bli vant med det.Rare greier disse huene våre. ::)

Nå har jeg jo bare hørt på denne kabelen i noen timer og er ikke sikker på hvor lenge jeg må spille på den før den gjør sitt beste.Hvor lang tid trenger jeg spille på kabelen før den er innspillt?Vil den bli bedre?

Etter denne sammenligningen med så klare forskjeller,er stillingen helt klart 1-0 i Kimbers favør.Kan jo ikke gå med på mer av en ting og mindre av alt. :-\

Hvilke forskjeller har dere hørt på EKKJ eller PFSP kabelen mot de kabler dere har hatt før(om dere har hatt andre før da) på godt og ondt?Må man gi avkall på noe der også for å få noe annet?Kunne tenkt meg å prøve en av disse om det lover et bedre resultat. ::)

Er mindre fnidder og mer ro det samme som mindre detaljer og mer ensidig musikkgjengivelse eller får du det meste du trenger/ønsker med EKKJ eller PFSP uten spesielle tap?Hva er deres styrker/svakheter?

Jeg undrer litt akkurat nå bare,men det hadde vært interresant å høre litt detaljerte forklaringer på lytteinntrykkene dere har av EKKJ- og PFSP-kablene. :)

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.574
    Torget vurderinger
    1
    BanjoArrne skrev:
    ...Annerledes er ikke bestandig bedre lærte jeg nå i allefall.Lærer hele tiden.Og det som først låter bra kan låte ille når man bli vant med det.Rare greier disse huene våre. ::)
    Du har nok hue på rett plass! Det er først når man kan sammenligne og lytte til 2 komponenter over tid, at man blir klok. Såkalt førsteinntrykk og hurtig A-B testing er ingen pålitelig testmetode. Det er også min erfaring.

R.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Antall liker
    17
    Det er kun Solide kåre som gjelder BanjoArne, og Ekstra-ekstra Lars.
    Ikke kast bort energi på det der :-*

Mvh. RS

M

musicus

Gjest
    Nå tester jeg også solid core, men ikke ved navn Kåre.

Purist Audio Design, Proteus Provectus..

The Proteus Provectus interconnect

Conductor:

Solid Core

Metals:

Copper single crystal

Shielding:

Foil with drain wire

Dielectric material (Primary):

PVC

Damping Material:

Fluid

Gauge (effective):

22 AWG

Capacitance:

170 pF/m ±15% (pin-to-shield)

Resistance:

13.2 m?/m (conductor)

Break-in time (hours)

200

Cable diameter (nominal)

RCA

1/2" OD (one channel)

Material treatment

Triple (3x) Cryomag©

Spennende dager fremfor en her gitt :) ...

mvh

M

musicus

Gjest
    Duelund_Support skrev:
    Det regner jeg ikke for solidcore.
    Nja, hva du regner som solid core er vel en ting, kjernen (lederne) er solid core så får du nå kalle det hva du vil, det blir ikke mindre solid core av god skjerming.

mvh

Diy Duke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2007
    Antall liker
    2
    Det er ikke pågrund af skærmen men der anvendes flere inderledere.

L

lark

Gjest
    Duelund_Support skrev:
    Det gjør det også i "Kåre" 4x6 kvadrat. Etter min oppfatning kvalifiserer musicus sin kabel til definisjonen solid core.

M

musicus

Gjest
    Duelund_Support skrev:
    ...som vel er av solid core? og separate, vel, ett subjektivt def spm, jeg, og mange mener nu at dette er å regne som solid core og da får andre kalle det hva de vil ;) ...

mvh

Cundis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Antall liker
    515
    Sted
    Stockholm
    Da har jeg fått 5 meter med 4x6 kvadrat EKKJ fra ELFA, nå er jeg spent. Klare til oppkobling og derpå noen dagers gjæring.

Trodde jeg skulle få to kabler inn i en terminal på forsterkeren, men nei gitt..... ;D

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Hei igjen

Ja, da har jeg vert tro mot Kåre siden 15. april - altså et "ekteskap" med varighet på nesten 2 måneder.. :)
    I dag skilles vi - ikke ved seperasjon, men ved dom - MIN.. 8) 8) :-\  Til orientering kan nemnes at flørten med Kåre ikke har gjordt nevneverdig vondt ;D - og ikke skilsmissen heller ;)

De av dere som har "såre tær" bør ikke lese videre... :)

Mine Straight Wire Cresendo Ref Grade II fekk i ettermiddag tilbake sin faste plass etter en langvarig adskillelse. Dette med bakgrunn i et forhold til Kåre i den tro at "gresset er grønnere på andre siden av gjerdet" ;D 
    Kåre har fått bli så pass lenge i anlegget fordi jeg har villet danne meg en "Kåre-referanse" før jeg kobblet tilbake til Cresendoene.

Jeg har hele tiden sagt at et eller annet forsvant då Kåre vart tilkobblet og jeg mistenkte tidlig at det hadde med diskant/mellomtone å gjere.  Jeg syns at øvre mellomtone og ikke minst diskanten har vert noe "flat" og Kjedelig. Magien var borte.  :-\ Dette ble også påpekt av JMolnes i "vårt laug" da vi hadde en lyttekveld hos meg for en god uke siden..

Hva skjedde med Cresendoene på plass:

Beklager å skuffe dere Kåretilhengerene, MEN:
    Utklinging, klarhet, renhet, detaljering, krisphet, fokus, perspektiv, glatthet og holografien er MYYYYE bedre - og på et annet og høyere nivå - (lyd)nivået er også høgre - i diskant og mellomtone med Cresendoene på plass. Diskant og mellomtone "kom frem på senen igjen".  Jeg har også fått tilbake s'ene mine - IKKE kvasse sibilanter - MEN SSS'ene mine :D
    Feks har Visper på trommer en krispet og detaljering som kåre IKKE har. Det nesten så jeg nå kan "høre/telle/se" hver metall"tråd" på vispen som berører trommeskinnet. JMolnes nikket enig til det.  Tilbake er også Krispheten og attakket på gitarer osv. osv (og andre strenginstrumenter) som Kåre ikke produserte på langt nær på samme måte.
    I tillegg vil jeg også framheve HOLOGRAFIEN -  rommet "vart" MYE større i bredde, dybde og også større i høyden  :D

Og til dere som fremhever at Kåre er spesielt god i bassen, ja,den beste.
    Den er overhode ikke noe dårlegere med Cresendoene i anlegget - og det var bassen jeg var litt "redd" for å miste med Cresendoene på plass igjen.
    Faktisk opplever jeg nå bassen like dyp, strammere og mere detaljert.
    Til eksempel hørte jeg en "vibrato"? i bassen på et spor som jeg ikke har lagt merke til med Kåre i anlegget.

Fordi at JEG opplevde så stor!! forskjell ble JMolnes oppringt og bedt om å komme straks. Jeg fortalte han IKKE om MINE opplevelser - kun at Cresendoene var på plass igjen. Han kom etter 10 min. Jeg satte på et spor med John Campbell fra Dalis test-cd som vi begge kjenner godt.
    Smilet kom straks frem i JMolnes sitt ansikt.  Han snudde seg mot meg og bekreftet det JEG hadde hørt angående diskant og mellomtone.  Han bekreftet også at bassen var like dyp og minst like stram og oppløst. No er godlyden tilbake sa han.

Vi smilte bredere og bredere begge to og koste oss med "ordentlig godlyd" - igjen :D :D  Plate etter plate ble spilt og "gjenoppdaget".

En ting er sikkert:
    I MITT anlegg er Cresendoene KLART best på alt fra bass til diskant.  Kåre er ingen konkuranse til Cresendoene i det hele...
    Kåre er på ny hengt ut i garagen på den "gamle" knaggen sin og er billig til salgs  ;) :D

Ja,ja dette var nok HØYLYTT "banning i kjerka" for mange og jeg kommer nok til å få "så øra flaggrer" fra enkelte ;D ;D
    MEN det skal jeg tåle...
    Sann er det med den saken..

En god kveld ønskes til alle - "kåre"tilhengere eller ikke..

mvh 56fwb  :)

Edit 09.06.09:
    Jeg tror at en av årsakene til at Kåre faller igjennom, er at Kåre er en kabel som er laget for en helt annen funksjon enn i et hifianlegg.  Isolasjonsmaterialet som Kåre er kledd i, er ikke på langt nær av god nok kvalitet til lydproduksjon. Dette er nok Kåre sin største svakhet vil jeg tro. Kopperet i kabelen er sikkert av grei nok kvalitet.

Prisen tatt i betraktning er Kåre likevel en hederleg kabel, MEN det finns betre der ute - for de som er villige til å betale....... 8) ;) - eller som er så heldige at de finner en brukt og innspilt (dyr) kvalitetskabel  på bruktbørsen til en rimeleg penge :D....

mvh
    FB

M

musicus

Gjest
    @56fwb..

Flott skildring av din erfaring med sc, selv har jeg en mer "exclusive" sc på besøk mens mine egne PAD Venustas er på besøk hos en kompis. Disse jeg har hjemme så lenge trenger laaang tid på seg for å vise potensialet sitt, men jeg lurer på om ikke man nu er på vei til å oppdage noe av det beste jeg har hørt, ever!.
    Det får tiden vise, litt tidlig å konkludere enda, liker forresten test tiden din ;) :) ...

mvh

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    musicus skrev:
    @56fwb..

Flott skildring av din erfaring med sc, selv har jeg en mer "exclusive" sc på besøk mens mine egne PAD Venustas er på besøk hos en kompis. Disse jeg har hjemme så lenge trenger laaang tid på seg for å vise potensialet sitt, men jeg lurer på om ikke man nu er på vei til å oppdage noe av det beste jeg har hørt, ever!.
    Det får tiden vise, litt tidlig å konkludere enda, liker forresten test tiden din ;) :) ...

mvh
    Takk for den musicus... :) :)
    Ja, jeg har brukt lang testtid også for å vere sikker på at Kåre skulle bli innspilt i perioden. I tillegg til å danne nemnte "kårereferanse" i mine ører...
    Ca 250 - 300 timer med innspilling av Kåre skulle ha gjort sitt tenker jeg.
    Uansett så nådde den ikke opp. ;)

slowmotion

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Antall liker
    3.541
    Jeg bruker solid core uten isolasjon.

Man må selvfølgelig passe på at det ikke kortslutter.

Det finnes sikkert noe bedre der ute, men det vil alltid finnes noe "bedre" der ute.

;)

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    musicus skrev:
    Duelund_Support skrev:
    Så giv dog kåre en ny påklædning.  ;D
    Næh, så enkelt er det nok, dessverre, ikke  :) ...

mvh
    Enig med U musicus
    Hva slag isolasjonsmateriale(r) og hvordan det/de brukes enkeltvis og i kombinasjon(er) er utslagsgivende her.  Dette blir det nok forsket mye på hos de forskjellige kabelprodusenter...

mvh

M

musicus

Gjest
    slowmotion skrev:

Det finnes sikkert noe bedre der ute, men det vil alltid finnes noe "bedre" der ute.

;)
    Det har du rett i, at det nesten alltid vil finnes noe som er "bedre", men det er vel litt andre ting som kommer inn i bildet enn bare faren for kortslutning med åpne sc, litt skjerming etc, hadde kanskje ikke vært så dumt, å plugge til en kabel som ligger som en antenne, nei takk.
    Det værste, eller kanskje beste, er at man ikke vet hva man går glipp av før man opplever det bedre.

mvh

slowmotion

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Antall liker
    3.541
    Behovet for skjerming av høyttalerkabler er minimalt.

;)

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.013
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Med Kåre fast i dørstokken skal jeg være lykkelig ignorant i fremtiden også. :)

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    musicus skrev:
    slowmotion skrev:

;)
    Det har du rett i, at det nesten alltid vil finnes noe som er "bedre", men det er vel litt andre ting som kommer inn i bildet enn bare faren for kortslutning med åpne sc, litt skjerming etc, hadde kanskje ikke vært så dumt, å plugge til en kabel som ligger som en antenne, nei takk.
    Det værste, eller kanskje beste, er at man ikke vet hva man går glipp av før man opplever det bedre.
    mvh
    Full av gullkorn i dag musicus... :) :D
    Som jeg skulle sagt selv forresten....... ;)

Et spm som også dukker opp i denne sammenheng er:
    hvor god er kvaliteten på kabelen som er ens egen referanse når en tester bla Kåre...?

"musicus
    Hva slags SC har du til prøving nu.
    Ber deg om å vere oppmerksom på hva som hender/hendte i diskant og mellomtonen etter at SC ble montert.

mvh

M

musicus

Gjest
    56fwb skrev:
    musicus skrev:
    slowmotion skrev:

;)
    mvh
    Full av gullkorn i dag musicus... :) :D
    Som jeg skulle sagt selv forresten....... ;)

Et spm som også dukker opp i denne sammenheng er: hvor god er kvaliteten på kabelen som er ens egen referanse når en tester bla Kåre...?

"musicus
    Hva slags SC har du til prøving nu.
    Ber deg om å vere oppmerksom på hva som hender/hendte i mellomtonen etter at SC ble montert.

mvh
    Hvilken kabel det er står vel på forrige side i denne tråden, (PAD Proteus Provectus) ;) ...

mvh

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Antall liker
    160
    Når en og samme komponent gir testresultater som spriker fra helt avgjørende for god lyd, til direkte ødeleggende for god lyd, velger jeg personlig å vurdere betydningen ut fra det gjennomsnittlige resultat fra nevnte tester. ;)

M

musicus

Gjest
    Valentino skrev:
    Med Kåre fast i dørstokken skal jeg være lykkelig ignorant i fremtiden også. :)
    Og jeg fortsetter smile litt i skjegget jeg ikke har, over hvor "lykkelig uvitende" du er ;) ...

mvh

M

musicus

Gjest
    56fwb skrev:
    m
    musicus skrev:
    @56fwb..

mvh
    usicus.
    Mulig jeg misforstod det slik at desse var utlånt til din kompis mens du testet en mere "exklusi" variant av SC.
    Jeg forstod det slik i hvertfall.. :)
    En kompis låner mine PAD Venustas, som ikke er sc, og jeg låner disse PAD PP i mellom tiden, vi snakker om samme produsent, men ikke samme modell ;) ...

mvh

M

musicus

Gjest
    Karma skrev:
    Når en og samme komponent gir testresultater som spriker fra helt avgjørende for god lyd, til direkte ødeleggende for god lyd, velger jeg personlig å vurdere betydningen ut fra det gjennomsnittlige resultat fra nevnte tester. ;)
    Ergo, man må til pers selv, imho :) ...

mvh

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Karma skrev:
    Igjen Karma:
    Hva er kvaliteten på den referansekabelen - din egen - som Kåre blir sammenlignet med.
    Det ER forskjell på kabler og tildels betydelig... :)

Så enkelt og så vanskelig og difor spriker også resultatene ved testing av Kåre.

mvh :)

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.013
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Det er visse sider ved vår mangslungne hobby jeg har sluttet å bruke tid på, musicus.

Birgit Nilsson høres formidabel ut her nå.

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    musicus skrev:
    56fwb skrev:
    m
    musicus skrev:
    @56fwb..

Det får tiden vise, litt tidlig å konkludere enda, liker forresten test tiden din  ;) :) ...

mvh
    usicus.
    Mulig jeg misforstod det slik at desse var utlånt til din kompis mens du testet en mere "exklusi" variant av SC.
    Jeg forstod det slik i hvertfall.. :)
    En kompis låner mine PAD Venustas, som ikke er sc, og jeg låner disse PAD PP i mellom tiden, vi snakker om samme produsent, men ikke samme modell  ;) ...

mvh
    OK da er det oppklart.
    Dette merket er /var ukjent for meg... :)

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Valentino skrev:
    Det er visse sider ved vår mangslungne hobby jeg har sluttet å bruke tid på, musicus.

Birgit Nilsson høres formidabel ut her nå.
    Kos deg med din gode musikk valentino..
    Det er det viktigste tross alt annet. :D

mvh :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn