Da ser det ut til at jeg kan få hjelp både fredag og lørdag. Takker for det. Nå er det bare å håpe på at selger gidder å svare på henvendelsene mine ??????
Vinyl-mannen og retep.
Jeg skal MULIGENS t/r trondheim på onsdag-torsdag til uka. Om dere ikke har fått hjelp allerede?
(VM: Skandale at jeg ikke fikk tatt med anlegget ditt på fredag! Så ikke innlegget ditt i tide. Jeg dro på morgenkvisten!)
Så dere. Jeg har så innmari lysst på en multispiller som står i Oslo. Samme spiller som jeg håpte på å få for en uke siden. Nå er den tilgjengelig igjen. Men må hentes før tirsdag til uka. Kan noen plukke opp spilleren til meg? Betaler godt for å få den transport opp til meg, evnt at den kan stå hos deg til jeg klarer å gå igjen. Så henter jeg den da.
Hadde satt veldig stor pris på hjelp her. Send meg en pm.
Trenger hjelp til å få fraktet en stor og tung sluttforsterker til Bergen(betalt oppdrag). Alt etter som hvilken rute du skal kjøre, så kan jeg møte deg i Hønefoss eller Drammen. Jeg bor på Vikersund.
Er det noen som skal kjøre strekningen Sandnes evt Stavanger til Sandefjord og har litt ekstra plass?
Skulle gjerne ha fraktet et par høyttalere. (Infinity Renaissanse 80)
Jeg kjører Stavanger-Bergen-Mongstad grytidlig mandags morgen 18.09.
Retur torsdags ettermiddag 21.09
Kjører alene i en Wolvo XC70, så jeg har god plass.
Jeg kjører Stavanger-Bergen-Mongstad grytidlig mandags morgen 18.09.
Retur torsdags ettermiddag 21.09
Kjører alene i en Wolvo XC70, så jeg har god plass.
Noen som tilfeldigvis skal kjøre strekningen Flekkefjord - Gjøvik før jul en gang? Skulle muligens fått fraktet to stykk 15" subwoofere den strekningen + ekstra element og plateforsterker (kjøper ikke før jeg vet om jeg får frakta det), men jeg får ikke henta de selv.
Nimber "anbefalte" 1000 kroner for et slikt oppdrag, så jeg regner med at jeg betaler det.
Åmot, Vinje. E134
Om noen kjører forbi Åmot i Vinje ila en ukes tid og skal i retning Oslo, hadde jeg hatt behov for transport av en gammel platespiller og en pose plater.
Legger oppdraget også ut på Nimber. 350,-
Jeg har en kar som skal kjøre for Nimber for meg. Han reiser fra Oslo og retning Bergen lørdag morgen. Retur søndag formiddag. Mulig han kan ta avstikkere. Send meg evt PM så skal jeg videreformidle.
Transport Sandnes til Oslo?
Lurer på å kjøpe et par 70cm høye høyttalerstativer som står i Sandnes. Noen som i tilfelle kunne tatt de med seg til Oslo i nærmeste fremtid? Betaler for bryderiet
TV-frakt fra Fredrikstad til Sørlandet for 1000kr?
Jeg skulle ha fraktet en 65-tommers plasmaskjerm fra Fredrikstad til Sørlandet denne uken. Er det noen som tilfeldigvis skal denne veien og som kan frakte skjermen for 1000 kroner? Eller må jeg påregne enda mer i fraktutgifter? Noen som vet prisnivået på noe slikt?
Fra Stavanger til Oslo/Østlandet - ønsker å få fraktet en subwoofer
Er det noen som skal på biltur fra Stavanger-området til østlandet og har litt plass til overs? Ønsker å få fraktet en subwoofer med dimensjonene 74 x 47 x 47 cm. Vekt ca 40 kg. Jeg betaler selvsagt for bryderiet. Jeg kan møte deg enten det er i Oslo eller et annet sted på østlandet. Send gjerne en PM.
Har et rørforsterker sett, uten emballasje, jeg skulle ha fraktet fra Stavanger til Osloområdet. Noen som kjører samme strekning i nærmeste fremtid?
Betaler gjerne en 1000-lapp for trygg transport.
Kontakt på PM
Noen HFS-ere fra Drøbak her? Trenger hjelp til å få fatt i en liten kompakt subb. Uten emballasje. Denne må så pakkes og sendes. Betaler selfølgelig for det.
Hvis noen trenger transport av noe Hifi eller andre ting mellom Oslo-Bergen og Bergen-Oslo nå til helgen, 16 og 17/12 har jeg en som frakter noe for meg. Han har relativt greit med plass fortsatt. Gi meg PM, så skal jeg videreformidle tlf nr til han direkte. Han er til å stole på må legges til. Han kjører fra Oslo lørdag formiddag.