Skal Ålesund - Gjøvik på torsdag, skal ikke til Oslo. Størrelse og vekt på det du skal frakte? Jeg har bare passat sedan så plassen er begrenset. Kan hentes dit jeg skal dog.Noen som skal mellom Ålesund - Oslo nærmeste uken?
7-8 banankasser skulle vært nedover (Ser ut som om det er flere oppdrag over her, så her får du dekket drivstoff og mat
Oppdraget ligger også på Nimber til 1.070,-
Det er som sagt 7-8 kasser. (En platespiller på ca 30kg og 900 plater. )Skal Ålesund - Gjøvik på torsdag, skal ikke til Oslo. Størrelse og vekt på det du skal frakte? Jeg har bare passat sedan så plassen er begrenset. Kan hentes dit jeg skal dog.Noen som skal mellom Ålesund - Oslo nærmeste uken?
7-8 banankasser skulle vært nedover (Ser ut som om det er flere oppdrag over her, så her får du dekket drivstoff og mat
PM sent.Det er som sagt 7-8 kasser. (En platespiller på ca 30kg og 900 plater. )Skal Ålesund - Gjøvik på torsdag, skal ikke til Oslo. Størrelse og vekt på det du skal frakte? Jeg har bare passat sedan så plassen er begrenset. Kan hentes dit jeg skal dog.Noen som skal mellom Ålesund - Oslo nærmeste uken?
Men jeg kommer meg nok ikke til Gjøvik før på mandag tidligst. Kan du ha det til da?
Da er denne løst!Noen som skal mellom Ålesund - Oslo nærmeste uken?
Og høyner med om noen kan ta et par ht med fra Lørenskog til LillehammerEt par stativhøyttalere skulle gjerne hatt veien fra Lillehammer til Lørenskog/Fjellhamar. Noen som kjører veien?
Har en forsterker stående hos Audiomix på Kongsberg. Noen som kan ta den med inn mot Oslo (aller helst Ski).
Oppdraget ligger på Nimber også.
Mot betaling.
Kan henge meg på denne. Et par Doxa HT som skal ta den veien (Lørenskog - Haugesund)Noen som skal kjøre strekningen Oslo-Stavanger den nærmeste tiden? (egentlig Jessheim-Karmøy, men kan være fleksibel). Subwoofer som skal fraktes. Betaler selvsagt litt for hjelpen. Send PM.
Ortofon MC30 SupremeDrit i hifien - hvilken MC skal du hente
Legger man opp til smash så blir det ofte slik.Haha - tenkte den kom Lissepasning.
Jeg har konfirmant i år, så jeg skal hente en Suzuki GN125.Drit i hifien - hvilken MC skal du hente
Hva skal du frakte? Send PM.Hei.
Noen som skal strekket Ski - Bergen i nærmeste fremtid? Evt. Oslo området til Bergen?