Loevhagen
Hi-Fi freak
Fordelen med V200 (i mine ører) er at XLR ikke låter bedre enn RCA-inngangene, så man må ikke tenke at man burde ha en kilde med XLR-ut for å utnytte V200. Ville bare nevne det.
Fordelen med V200 (i mine ører) er at XLR ikke låter bedre enn RCA-inngangene, så man må ikke tenke at man burde ha en kilde med XLR-ut for å utnytte V200. Ville bare nevne det.
Jeg har fri den helgen. Hvis du muligens skal på fest i disse traktene, kan du jo ta vorspielet her Du kan jo ta med en av dine hodetelefoner som du kjenner, så kan vi sammenligne med AH-D7100.. To menn med hvert sitt headset på hodet må vel være tidenes mest nerdete vorspiel Konemor er nok hjemme, men vil garantert være overbegeistret over at jeg har hifi-besøk uten at det betyr å teste smertegrensen for hva horna i min lydisolerte kjellerstue greier av volum med 8w rørforsterkeri. Vi tar det på pm?Et besøk (hit eller dit) skulle la seg ordne. Ikke noe stress. Skal muligens til Okka by på en fest om 2 uker. Ikke avgjort ennå.
Hvis den er fårhåndsmeldt så er den ikke levert til Posten enda.De har da aldri vært i Stavanger :-( Hadde det bare vært så vel. Nei de sendes jo med UPS og da er det AS Posthælvete som skal besørge frakten fra Oslo og da tar ting tiiid. Når det er sagt tviler jeg på om noen av ampene er her før i slutten av uka. Violectric ampen er sendt som klimanøytral servicepakke og registrert forhåndsmeldt, så løftet fra Audio Norge om at den kunne være her mandag må det nok et under til for at skal oppfylles :-(Fikk du dem i dag gut_man - eller er de fortsatt i Stavanger?
Var også ganske overrasket av resultatet. Ser ut som om Violectric ankommer i ettermiddag. Gleder meg til å teste den. Lyden av HD650 vs. D7100 er mindre futt og fart, høfligere og kjedeligere i forhold. Synes at mellomtonen fra HD650 med Darkvoice også er noe anemisk i forhold til mine preferanser. Har også et sett HD580 liggende og disse er grå og kjedelige i forhold til HD650 igjen. Jeg mener ikke at HD650 er dårlige, det er bare det at imo er D7100 mye mer engasjerende og morsomme. Ser at D7100 får pepper på Head-Fi for ikke å være nøytral nok. Hvem pokker vil ha nøytral lyd? Nøytralt er døllt, kjedelig, uengasjerende og klinisk imo. Jeg vil ha musikk-glede! Lyd som minner meg om livelyd. Sikkert derfor jeg elsker rør og horn, ikke transeamper og skoesker. Lyden fra D7100 er lovende i så henseende. Dynamikken er stålende flott. Skjønner ikke hva de klager etter på Head-Fi forumet, men så er jeg ny i headfi jungelen og vet ikke hva som er korrekt og ikke i de kretser. For å si det litt fint, synes jeg det er greiere å holde seg på hodetelefon-delen av dette forumet enn på Head-Fi forumet.^ overraskende resultat, trodde nesten ubetinget at hodetelefoner ville låte bedre dersom de fikk litt krefter å meske seg med. D7000ene mine låter fattig fra HTC Desire HD-mobilen i forhold til fra amp. Men det er vel ikke gitt at man kan sammenlikne disse to modellene på den måten.
Hva vil du si om lyden i HD650 i forhold til dine lydpreferanser, som høres veldig like ut som mine.
liker liker liker liker, og liker.Tok et par bilder av herlighetene. Synes jeg fant det ultimate stativet til de lånte HD650
Tror de havner på ca. samme prisen som D7000, ca. 10 000 kr.Har ikke fått tollkravet enda, men jeg skrev ikke ned verdi. Etter mine beregninger blir totalbeløpet 9800,- Prisen for klokkene fra B&H var 7837,- inkl frakt. Blir spennende å se hva hifiklubben priser D7100 til, wild guess fra meg 12000,-