Salty Dog
Hi-Fi freak
Ok.Destiny skrev:En sammeligning kan absolutt være spennende å få gjort, det satser vi på å få gjort etterhvert Salty
Roda kan få være med på testen så klart
Destiny..
Ok.Destiny skrev:En sammeligning kan absolutt være spennende å få gjort, det satser vi på å få gjort etterhvert Salty
Destiny..
Veldig bra! gleder meg til detteSaltyDog skrev:Ok.Destiny skrev:En sammeligning kan absolutt være spennende å få gjort, det satser vi på å få gjort etterhvert Salty
Destiny..
Det åpner 11:00 så dere er kanskje litt sent ute? :Destiny skrev:Vi ses vel alle på St Croix i morra? Rubyred og undertegnede er der i 10.30 tia.
Da ses vi sikkert RodaRoDa skrev:Aha
Hils nå på da
Jeg leier rundt på en liten lyslugget femåring, sikkert ikke så mange der ;D
Den som kommer først spanderer kaffe ?Destiny skrev:Da ses vi sikkert RodaRoDa skrev:Aha
Hils nå på da
Jeg leier rundt på en liten lyslugget femåring, sikkert ikke så mange der ;D
Destiny..
2800kr er jo ingenting for en kabel iflg mange :Destiny skrev:Hadde besøk av Rubyred og OleChr her i dag for å la dem lytte på en forandring jeg har gjort i anlegget som jeg selv syns var en klar forbedring.
Etter å ha spillt noen kjente cd plater var de begge enige om at forandringen i anlegget var en forbedring, lyden var blitt mørkere, crispere ,roligere, klarere detaljer.
Forandringen besto av å ha byttet ut min gamle gode ww gold eclipse med et sett van den hul d 102mk3, men jeg skal ta det et skritt videre og prøve van den hul the first ultimate til en pris av 2800kr ren galskap mener nok mange!
Men opplever jeg at lyden tar klare skritt i riktig retning er det verdt en innvestering syns nå jeg.
Destiny..
Hehe det har du helt rett i.Destiny skrev:Jeg syntes nå at 2800kr er en god slump penger for en "kabelstump" men når man er så dum at man prøver en ny kabel og syns den lyder klart bedre i nåværende annlegg, så er det vel ikke værre enn at man får gløtte litt på lommeboka ;D
Penga blir jo borte på et eller annet alikevel.
Destiny..
Tja, ingen planer da tror jeg. Når på døgnet tenkte du ?Destiny skrev:Hva med søndag da JanR ?
Destiny..
Angående søndag så tenkte jeg f.eks 19.30? Så kan du kanskje få hørt på den nye kabelstumpen også ;DJanR skrev:Hehe det har du helt rett i.Destiny skrev:Jeg syntes nå at 2800kr er en god slump penger for en "kabelstump" men når man er så dum at man prøver en ny kabel og syns den lyder klart bedre i nåværende annlegg, så er det vel ikke værre enn at man får gløtte litt på lommeboka ;D
Penga blir jo borte på et eller annet alikevel.
Destiny..
Tja, ingen planer da tror jeg. Når på døgnet tenkte du ?Destiny skrev:Hva med søndag da JanR ?
Destiny..
/jan
Da har vi en avtale! Kanskje på tide ettersom det har vært snakk om det i et års tid nå ;DJanR skrev:Hører du med lassemann ? Jeg kan kjøre, må vel nesten forbi han for å komme til deg ?
19.30 er gull.
/jan
Bedre sent enn aldri ;DDestiny skrev:Da har vi en avtale! Kanskje på tide ettersom det har vært snakk om det i et års tid nå ;DJanR skrev:Hører du med lassemann ? Jeg kan kjøre, må vel nesten forbi han for å komme til deg ?
19.30 er gull.
/jan
Destiny..
Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Nå såDestiny skrev:Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Vi klarer vel alltid å klemme inn en til ;D Haldenveien 157 i Skjærviken vet du sånn ca hvor det er hen da Roda?
Destiny..
Destiny skrev:Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Vi klarer vel alltid å klemme inn en til ;D Haldenveien 157 i Skjærviken vet du sånn ca hvor det er hen da Roda?
Destiny..
Destiny skrev:Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Destiny..
Halden ruler tenker du da eller rolfozzy ;D Jeg tenkte å be deg over en tur sia også, det blir litt trangt med flere enn 4 om gangen skjønner du.rolfozzy skrev:Destiny skrev:Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Destiny..
Jøss. Haldenveien ja. Er ikke noen Fredrikstadvei i Halden. Jaja, det har vel sine grunner.
Skal bli artig å høre hva du syns om sony cd spellærn i mitt annlegg Roda, du har jo tross alt prøvd den ganske grundig.RoDa skrev:Destiny skrev:Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Destiny..
Prøvde å snike meg ubemerket inn ;D
Takker og bukker, du skal se GPSen leder meg på rett vei.
R
Jeg er med vet du Jan. Sitter gjerne på. Blir ikke plass til så mange biler hos Destiny vet jeg..JanR skrev:Nå såDestiny skrev:Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Destiny..
Snakke med lasse nærmere før helgen, tøysete å kjører flere biler iofs.
/jan
Blir nok anledninger til besøksrunder utover vil jeg tro. Jeg nevnte ikke dette med Haldenveien for og tigge meg en plass. Bare en liten artigsak.Destiny skrev:Halden ruler tenker du da eller rolfozzy ;D Jeg tenkte å be deg over en tur sia også, det blir litt trangt med flere enn 4 om gangen skjønner du.rolfozzy skrev:Destiny skrev:Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Destiny..
Jøss. Haldenveien ja. Er ikke noen Fredrikstadvei i Halden. Jaja, det har vel sine grunner.
Destiny..
Ikke rart med "haldenveier" i særp heller. Sikkert ikke uten grunnrolfozzy skrev:Er forresten ikke noen Særpeveien heller her. Eller Særpetråkket som nok hadde passa bedre. ;D
Henter deg kvart over til søndagenlassemann skrev:Jeg er med vet du Jan. Sitter gjerne på. Blir ikke plass til så mange biler hos Destiny vet jeg..
mvh
lassemann
Bør gå bra dette?lassemann skrev:Blir ikke plass til så mange biler hos Destiny vet jeg..
mvh
lassemann
RoDa skrev:Bør gå bra dette?lassemann skrev:Blir ikke plass til så mange biler hos Destiny vet jeg..
mvh
lassemann
Mvh
Rolf
Sarpsborgveien går jo faktisk forbi Lassemann og opp t Særp ;Drolfozzy skrev:Blir nok anledninger til besøksrunder utover vil jeg tro. Jeg nevnte ikke dette med Haldenveien for og tigge meg en plass. Bare en liten artigsak.Destiny skrev:Halden ruler tenker du da eller rolfozzy ;D Jeg tenkte å be deg over en tur sia også, det blir litt trangt med flere enn 4 om gangen skjønner du.rolfozzy skrev:Destiny skrev:Det var da en liten skrift da RodaRoDa skrev:plass til en til i stua.........?
Destiny..
Destiny..
Er forresten ikke noen Særpeveien heller her. Eller Særpetråkket som nok hadde passa bedre. ;D
Gjør som oftest det unge mann. Litt viktig å få det fram for ikke alle forandringer er til det bedre men at de er annerledes. Nå håper jeg virkelig at det her er til det bedre Gleder meg til søndag.Destiny skrev:Den lyder litt annerledes.... hmmmmm
Destiny..
Dansker lyver ikke ingen tvil om det er et par små pærler ;DRoDa skrev:Jeg gleder meg aller mest til å se og høre de små deilige danskene igjen 8)
Hyggelig at du kaller meg unge mann JanR Selv om jeg har runda et halvt århundre...JanR skrev:Gjør som oftest det unge mann. Litt viktig å få det fram for ikke alle forandringer er til det bedre men at de er annerledes. Nå håper jeg virkelig at det her er til det bedre Gleder meg til søndag.Destiny skrev:Den lyder litt annerledes.... hmmmmm
Destiny..
Bare tenker høyt her
/jan
Det er noe som heter 50 år ung og 50 år gammel. Du hører absolutt til første kategoriDestiny skrev:Hyggelig at du kaller meg unge mann JanR Selv om jeg har runda et halvt århundre...
Destiny..