burde nok vært det, men har ikke orka enda ;DGago skrev:fine bilder, har du vært fremme med støvkluten? ;D
Vermin skrev:burde nok vært det...Gago skrev:fine bilder, har du vært fremme med støvkluten? ;D
Ta ett raid i helga, rydde litt i kabelsalaten og tørke støv og rengjøre litt kontakter. Så slår placebo effekten inn for fullt når du er ferdig og den første låta er det beste du noensinne har hørt, inntill.........;DGago skrev:Vermin skrev:burde nok vært det...Gago skrev:fine bilder, har du vært fremme med støvkluten? ;D
det tror jeg på! ;D
sorry, rakk ikke å rengjøre den før pakking.
Den gutten spytter ikke i glassetHagto skrev:Skal si du river i nå, skikkelig comeback!!
Takk for det HagtoHagto skrev:Der var den på plass ja.
Gratulerer en masse med flott ny forforsterker!
Det var virkelig nice saker.
Skal si du river i nå, skikkelig comeback!!
Thanks Jan The Man ;DJanR skrev:Den gutten spytter ikke i glassetHagto skrev:Skal si du river i nå, skikkelig comeback!!
Grats igjen Verminzki
/jan
Ja du veit hvor jeg bor ;DFallenA skrev:Jøss... rene vekkelsesmøtet jo
;D
Gleder meg til å høre dette!!
BTW!
Har dere hørt om Bøgvall Kai? Han var nettopp på slektsstevne på jæren.... Han har et søskenbarn fra Bjerkreim
[video][/video]
Loool, søskenbarnet er nok en søt liten Bjerkreimsjente som er blitt Verminized ;D ;DVermin skrev:Ja du veit hvor jeg bor ;DFallenA skrev:Jøss... rene vekkelsesmøtet jo
;D
BTW!
Har dere hørt om Bøgvall Kai? Han var nettopp på slektsstevne på jæren.... Han har et søskenbarn fra Bjerkreim
[video][/video]
Ang søskenbarnet så veit jeg hvem det er, og jeg sier det ikke
has been, or is going to be ;Dgut_man skrev:Loool, søskenbarnet er nok en søt liten Bjerkreimsjente som er blitt Verminized ;D ;DVermin skrev:Ja du veit hvor jeg bor ;DFallenA skrev:Jøss... rene vekkelsesmøtet jo
;D
BTW!
[video][/video]
Ang søskenbarnet så veit jeg hvem det er, og jeg sier det ikke
He, he. No chance!Vermin skrev:Dette var oppgradering, nå venter jeg bare på at du skal selge Puccinien ;D
En kasse sprit?Vermin skrev:Noen som klarer og gjette hvilken lekkerbisken som står helt nedi høyre hjørne på siden av sofaen?
Med andre ord: litt det samme som jeg driver med her hjemme. ;DRojoh skrev:Sikkert en en pc med plenty rom og ram + nas og flac og dualcore som veksler mellom XX og Almarra i 96 kHz uten upsampling, men med plug-in i Convolver som korrigerer for Helmholz-artifakter via den innebygde pre-ringingen som overfører lossless via AES/EBU-->SPIF-->N-ØFF og videre til HD-E (forøvrig ikke kompatibel med Windows7) med full bitrate i lessloss-formatet til DACen. Sannsynligvis dreier det seg om fullstendig romkorrigering med alle kanaler inntakt i takt i.h.t. Linkwitz/Schroeder/Müller-normen anno 1996 med full RT-60-pakke og GDC-funksjon innkoblet... Press "play" and get funky.... 8)
Ser ut som en Conrad JohnsonVermin skrev:Samla gjengen i hugh-end land i kveld
Noen som klarer og gjette hvilken lekkerbisken som står helt nedi høyre hjørne på siden av sofaen?
Ikke lett å sjå med morgengrus i augo, men på bakrunn av farge på frontplata...tipper ...CJVermin skrev:Samla gjengen i hugh-end land i kveld
Noen som klarer og gjette hvilken lekkerbisken som står helt nedi høyre hjørne på siden av sofaen?
Sikkert noe billig ræl, Verminzki er flau for å vise den fram.65finger skrev:Ampen vil skåne sin identitet
Det eneste rælet jeg ser i det racket er ræl jeg selv har. Næmlig en dekoder for tevenJanR skrev:Sikkert noe billig ræl, Verminzki er flau for å vise den fram.65finger skrev:Ampen vil skåne sin identitet
/jan
YES!!Hagto skrev:Aesthetix Calypso pre?
Stemmer sikkert bra det.65finger skrev:VERMIN!!! Vennligst bekreft
65finger skrev:YES!!Hagto skrev:Aesthetix Calypso pre?
Nesten rett ?Gago skrev:65finger skrev:YES!!Hagto skrev:Aesthetix Calypso pre?
feil
Kan ikke skjønnet annet.Hagto skrev:Da må det være Rhea riaaen til gut man.....?