K
Kaare G. Opsahl
Gjest
ikke jeg hellerJanR skrev:Kan ikke skjønnet annet.Hagto skrev:Da må det være Rhea riaaen til gut man.....?
/jan
ikke jeg hellerJanR skrev:Kan ikke skjønnet annet.Hagto skrev:Da må det være Rhea riaaen til gut man.....?
/jan
Jammen riaa'en for kvelden blir jo mekka på av Shadow her ??? ???Hagto skrev:Da må det være Rhea riaaen til gut man.....?
Vermin skrev:Jammen riaa'en for kvelden blir jo mekka på av Shadow her ??? ???Hagto skrev:Da må det være Rhea riaaen til gut man.....?
Frem med pipe og monokkel Hagto ;DHagto skrev:Vermin skrev:Jammen riaa'en for kvelden blir jo mekka på av Shadow her ??? ???Hagto skrev:Da må det være Rhea riaaen til gut man.....?
Forstår ingenting jeg :
For et mysterium!!!
Makan til utålmodighet, men jeg blir alikvel redd og usikker når du nevner joggeskoene.65finger skrev:AVSLØR VERMIN! Ellers sender jeg et par rosa Nike til tvangsbenyttelse i posten
hva er 10X5?JanR skrev:Er ikke det lillebroren til min 10X5 a ??? :
/jan
Fan...hva slags traktorer er det du har ? ;DVermin skrev:hva er 10X5?JanR skrev:Er ikke det lillebroren til min 10X5 a ??? :
/jan
Traktordekk ???
Når kun det beste er godt nok ;D65finger skrev:Å!! I ville helvete!!! Har du gått bananas og hentet inn topp Dven?
Her er en annen toppmodell 8)JanR skrev:Fan...hva slags traktorer er det du har ? ;DVermin skrev:hva er 10X5?JanR skrev:Er ikke det lillebroren til min 10X5 a ??? :
/jan
Traktordekk ???
edit: DV 10X5
Keep e'm coming gamle ørn.
/jan
SJEFSTRALLE!!Vermin skrev:Her er en annen toppmodell 8)JanR skrev:Fan...hva slags traktorer er det du har ? ;DVermin skrev:hva er 10X5?JanR skrev:Er ikke det lillebroren til min 10X5 a ??? :
/jan
Traktordekk ???
edit: DV 10X5
Keep e'm coming gamle ørn.
/jan
Hehe ingen grunn til gratulasjoner, det er bare lån :'(65finger skrev:Grattis!!! Vermin. Det er så kult at jeg er fristet til å sende joggeskoene som en pur bonus for at du satser ;D
LÅN LÅN KJØPE? KJØPT!Vermin skrev:Hehe ingen grunn til gratulasjoner, det er bare lån :'(65finger skrev:Grattis!!! Vermin. Det er så kult at jeg er fristet til å sende joggeskoene som en pur bonus for at du satser ;D
Er redd jeg må selge deg noen flere joggesko med grei avkastning først. Men det ordner seg nok, har noen spy-grønne ;D ;D65finger skrev:LÅN LÅN KJØPE? KJØPT!Vermin skrev:Hehe ingen grunn til gratulasjoner, det er bare lån :'(65finger skrev:Grattis!!! Vermin. Det er så kult at jeg er fristet til å sende joggeskoene som en pur bonus for at du satser ;D
Trenger noen godt brukte vernesko for å rette opp imagen etter avsløringen av de rosaVermin skrev:Er redd jeg må selge deg noen flere joggesko med grei avkastning først. Men det ordner seg nok, har noen spy-grønne ;D ;D65finger skrev:LÅN LÅN KJØPE? KJØPT!Vermin skrev:Hehe ingen grunn til gratulasjoner, det er bare lån :'(65finger skrev:Grattis!!! Vermin. Det er så kult at jeg er fristet til å sende joggeskoene som en pur bonus for at du satser ;D
Hakke flere bilderJanR skrev:Bilder morro, pøs på
Noen inntrykk ?
/jan
Hva i he**** gjør en Project i ditt selskap?Vermin skrev:Men du veit vi måtte jo hanke inn en annen riaa også, kan ikke sammenligne med kun NLE17 så:
Project Tube-Box
Da er det greit gutten min, kos degVermin skrev:Hakke flere bilderJanR skrev:Bilder morro, pøs på
Noen inntrykk ?
/jan
Men inntrykkene får vente til i morgen, nå speller Thor opp til dans for far. Som sitter og tramper takta som aldri før og gliset toucher øreflippene. Skål og god helg folkens
Hehehehe tenkte jeg skulle spørre om det samme.Cobra2 skrev:Hva i he**** gjør en Project i ditt selskap?Vermin skrev:Men du veit vi måtte jo hanke inn en annen riaa også, kan ikke sammenligne med kun NLE17 så:
Project Tube-Box
Arne K ;D
;DCobra2 skrev:Hva i he**** gjør en Project i ditt selskap?Vermin skrev:Men du veit vi måtte jo hanke inn en annen riaa også, kan ikke sammenligne med kun NLE17 så:
Project Tube-Box
Arne K ;D
Jau, odelsgutten har snubbla borti noko interessant...nesten på nivå med høna som la gullegget ;DGago skrev:det er særlig bondebass-systemet jeg synes virker hyperinteressant.
så enkelt, og ingen ag-eiere har prøvd det før odelsgutten vår.
:-* :-* :-*Gago skrev:eller: "selv blinde høner kan finne korn". 8)