Vestlandet strekker seg lenger sør enn Bergen kjoenikkjoenik skrev:Hva fa*en...?
kjoenik skrev:Hva fa*en...?
Øh, ja og nei.Gago skrev:kjoenik skrev:Hva fa*en...?
er du frustrert, kjoenik?
Klarer ikke holde meg oppdatert på alle trådene til enhver tid.Gago skrev:btw, det kommer en tung jævel av en pakke til okka by ikveld.
rundt 40kg. ;D
den er til meg.
kjoenik skrev:Øh, ja og nei.Gago skrev:kjoenik skrev:Hva fa*en...?
Hvis jeg hadde klippet inn dette sitatet hadde kanskje kraftglosen gitt mer mening
Klarer ikke holde meg oppdatert på alle trådene til enhver tid.Gago skrev:btw, det kommer en tung jævel av en pakke til okka by ikveld.
rundt 40kg. ;D
den er til meg.
Har du kjøpt deg en 40 kilos pre-amp Gago??
Veldig hyggelig besøkJens skrev:Så da fikk jamen jeg også fått hørt på anlegget til odelsgutten
Ingen tvil om at det er bygget anlegget utifra egne preferanser og ikke minst egen musikksmak.
Applauderer dette på det sterkeste
Her var det varm lyd med massevis av bass (detaljert vel og merke) og selv dårlige opptak hvor gitarforsterkerne var innspilt med full forvrengning rocket som var f.... ;D
For oss "gamle" (kunne vel egentlig vært foreldre.... :så ble det kanskje en tanke for mye av denne bassen, men det kunne jo enkelt reguleres med å flytte lytteposisjon en halv meter frem.
Ingen tvil om at Vermin her har fokusert på rytme, driv, bass og varme for virkelig å kunne ha glede av den musikken som han liker best.
At oppløsningen ikke var helt på referansenivå skyldes vel først og fremst at det manglet litt ytelse både på cd og vinylmediet som ble benyttet ( enkel og grei cd-spiller og bra platespiller/arm/pickup, men med middelmådig riaa).
Alt i alt et strålende musikalsk anlegg
Takk for lytten!
Gago skrev:kjoenik skrev:Øh, ja og nei.Gago skrev:kjoenik skrev:Hva fa*en...?
Hvis jeg hadde klippet inn dette sitatet hadde kanskje kraftglosen gitt mer mening
rundt 40kg. ;D
den er til meg.
Har du kjøpt deg en 40 kilos pre-amp Gago??
hehe, var det sånn det var.
neida, jeg har bare hjulpet en kompis med å kjøpe en unison research simply 845.
(tror faktisk det er min gamle forsterker fra årtusenskiftet som har tatt seg en rundtur i norge og blitt moddet litt på.)
gutta i egersund er geme og hjelper meg med å få den uskadd fra vestlandet og til oslo.
skikkelig stafett, dette her.
shadow tok den med fra stord, der han han pendler på jobb.
vermin overtar og lagrer den i egersund.
gutty kjører den til oslo når han skal på porcupine konsert om et par uker.
deretter overtar jeg og kjører den til fredrikstad og hjelper kompisen min med å sette den opp.
et beist på nærmere 40kg, så det er godt å slippe å overlate den til fremmede hender.
Type Klipsch mener du? 8)Vermin skrev:---
Var så heldig og få lov til og pakke den opp og prøve den på Duoene, det var ingen heldig match.
Duo trenger en litt snappy og rask forsterker, Unsion'en er litt mørk og thumpy på Duo.
Bassen henger ikke helt med på samme måte som Thor/VTL.
Denne passer nok bra på ett par i overkant friske høytalere som har godt av den litt svulmende typen lyd.
....
;DCobra2 skrev:Type Klipsch mener du? 8)Vermin skrev:---
Var så heldig og få lov til og pakke den opp og prøve den på Duoene, det var ingen heldig match.
Duo trenger en litt snappy og rask forsterker, Unsion'en er litt mørk og thumpy på Duo.
Bassen henger ikke helt med på samme måte som Thor/VTL.
Denne passer nok bra på ett par i overkant friske høytalere som har godt av den litt svulmende typen lyd.
....
Arne K
H0h0h0h0Vermin skrev:Ønsker alle hifi-frender og HFS medlemmer en riktig god jul og ett godt nyttår.![]()
![]()
![]()
Virgin Marycoolbiz skrev:Er det hu derre Mary Christmas vi ser på bildet?
Jeg bor i Egersund, liten time sør for Stavanger.Leifi skrev:Hei
Jeg lurte rett å slett på hvor du bor Vermin ? . Jeg fik eit tips om at du kansje var fra Stavanger , å da kunne jeg kansje prøvt og få ein tur innom til deg også da jeg tenkte meg enn tur over til "Jens " når jeg kommer hjem .
Lurer litt på AG Duo , så det hadde vært frykteligt moro og hørt ditt oppsett med bondebassen .
To av sakene du ser på bildene skal byttesJanR skrev:Hmm, omveltninger
/jan
Endelig hive ut felgene ??? :Vermin skrev:To av sakene du ser på bildene skal byttesJanR skrev:Hmm, omveltninger
/jan![]()
JanR skrev:Endelig hive ut felgene ??? :Vermin skrev:To av sakene du ser på bildene skal byttesJanR skrev:Hmm, omveltninger
/jan![]()
/jan
;D ;D ;DVermin skrev:JanR skrev:Endelig hive ut felgene ??? :Vermin skrev:To av sakene du ser på bildene skal byttesJanR skrev:Hmm, omveltninger
/jan![]()
/jan![]()
To??Vermin skrev:To av sakene du ser på bildene skal byttesJanR skrev:Hmm, omveltninger
/jan![]()
Jerry-kanne-og-lighter-musikk :Gago skrev:synes det spiller skambra hjemme hos deg nå, på den musikken du hører mest på, og det er vel det viktigste.