Du kan så si, men det er jo likevel fristende å kunne bytte ut en haug komponenter med bare en.kwil skrev:DU må vel være utenfor målgruppa? du skal jo teste ulikt utstyr .
Roy
Du kan så si, men det er jo likevel fristende å kunne bytte ut en haug komponenter med bare en.kwil skrev:DU må vel være utenfor målgruppa? du skal jo teste ulikt utstyr .
Hei.Petterone skrev:Ser att Devialet viste nylig frem varianter av D-Premier i mattsort og hvit utførelse. Som et mulig alternativ til den skinnende kromoverflaten
Men kan noen kommentere det att mange sier den blir litt tynn i lyden ?
Greit svar,har lest det meste om denne siden lanseringen,og antyder vel bare i grunn att noe som går igjen er att den kan "virke litt lite fyldig nedover"så jeg er vant med rør og bloom. Benytter nå kun trådløs overføring fra NAS via Mac Air. Låter som ei kule, - ..og ikke tynt.
Petterone skrev:Greit svar,har lest det meste om denne siden lanseringen,og antyder vel bare i grunn att noe som går igjen er att den kan "virke litt lite fyldig nedover"så jeg er vant med rør og bloom. Benytter nå kun trådløs overføring fra NAS via Mac Air. Låter som ei kule, - ..og ikke tynt.
Videre også merket meg att det går igjen att den fortjener en power cable av god kvalitet for og gi sitt beste.
Takker for svar, i vennetråder som denne er jo de samlet som har erfaringen med denne,,skal videre teste denne ut selv meg egne ører
Med hensyn på god Power cable. Helt enig med deg, den trenger det og den trenger og bli god og varm, men hvilken forsterker gjør ikke det? Jeg har også en erfaring av at denne karen kanskje er av de mest ekstreme med hensyn på forvrengning, og tror at denne avslører ting på en måte som noen blander med å låte tynt?
Ser at geografien vanskeliggjør et hjemmebesøk.
Mvh
Per Åge
Petterone skrev:Ser att Devialet viste nylig frem varianter av D-Premier i mattsort og hvit utførelse. Som et mulig alternativ til den skinnende kromoverflaten
Men kan noen kommentere det att mange sier den blir litt tynn i lyden ?
Jeg kjørte både med egen kurs og oppdatert strømkabel og etter noen timer med spilling kan en trygt si at den blomstret opp...impulse skrev:En liten kommentar til dette med "tynt". Jeg har hørt Devialet mye, og de som måtte påstå at den låter sånn, kan umulig ha hørt den i det hele tatt. Det skal innrømmes at den ikke viser seg fra sin beste side rett ut av esken, men hva gjør vel det ?.
Ellers trenger den rikelig med innbrenning, helst en egen kurs og i alle fall en god strømkabel for å blomstre. Men da blomstrer den jaggu også!
Norsk Audio Teknikksonic11 skrev:[ Hej alle sammen vil gerne høre hvem forhandler devialet i Norge ? Kan i ikke give mig navn og email [/i]
Acoustic Tuningjohnnygrandis skrev:Norsk Audio Teknikksonic11 skrev:[ Hej alle sammen vil gerne høre hvem forhandler devialet i Norge ? Kan i ikke give mig navn og email [/i]
Hvis et anlegg skal låte "fyldig" må det ha en pukkel punktum ;Dimpulse skrev:Hvis en forsterker må ha en pukkel for å få anlegget til å låte fyldig, er det på tide å lete andre steder etter feil. Da er det nemlig resten av utstyret som ikke tåler en lineær forsterker, men trenger krykker for å låte naturlig. Du har rett i at den ikke har pukkel, men den har relativt avsindig oppløsning nedover. Det krever utstyr i samme kvalitetsklasse, minst.
Høres bra utEkorrefaen skrev:Fungerte helt problemfritt når jeg hadde den hjemme til låns hvertfall må si jeg savner den
1. - eller ei frekvenskurve som fell svakt av oppover.E.I.A. skrev:1. Hvis et anlegg skal låte "fyldig" må det ha en pukkel punktum ;Dimpulse skrev:Hvis en forsterker må ha en pukkel for å få anlegget til å låte fyldig, er det på tide å lete andre steder etter feil. Da er det nemlig resten av utstyret som ikke tåler en lineær forsterker, men trenger krykker for å låte naturlig. Du har rett i at den ikke har pukkel, men den har relativt avsindig oppløsning nedover. Det krever utstyr i samme kvalitetsklasse, minst.
2. Ellers er det jo alltid en tilpassing av utstyr for å oppnå et sluttresultat som passer smaken til den enkelte bruker som er alfa omega , da er jo Devialet et utmerket utgangspunkt
Er det to eller ingen ?Audiophile-Arve skrev:1. - eller ei frekvenskurve som fell svakt av oppover.
2. Sant. Skulle ha likt å hatt to sånne, men det vert nok i dyraste laget...
Thank you very much for your message and for your interest in Devialet and the D-Premier.
I believe your message refers to the streaming solution Air that equips our D-Premier. The application is currently available for PC (XP, Vista and Windows 7) as well as for MAC (Snow Leopard and Lion). We plan to release, in a relatively near future, versions for iPad and iPod. We will most probably have a version for Android as well. I can't not give you yet a scheduled availability for it but I believe it should happen in the course of the year.
Thanks again for your interest and I stay at your disposal should you have any additional question.
Best regards,
Thierry
Det ble chromeEkorrefaen skrev:Gratulerer!
En liten måned så er den på benken her også
Hvilken finish valgte du?
Skal se hva jeg får til i morgen, klarte å knuse mobilen i går når jeg skulle flytte sofaen til ny leilighetEkorrefaen skrev:Gjør seg pent på veggen den pics or it didnt happen som dem sier