Du er ikke alene om å være stolt av ikke å eie noe Apple produkt , men dere blir ferre og ferreFant en app til Android som styrer Itunes på f.eks server. Endelig mulig å få utnyttet AIR på behageligste måte, selv om jeg ikke eier et eneste Apple produkt
Edit: men så tar selvsagt ikke Itunes Flac....
Nei, jeg tror jeg avventer og ser hvilke oppgraderinger som kommer på Devialeten utover sommeren. 1TB med Flac er ikke jeg ser spesielt lyst på å konvertere.Du er ikke alene om å være stolt av ikke å eie noe Apple produkt , men dere blir ferre og ferre
Å ikke støtte Flac er tullete , det er jeg veldig enig i .
Ikke mange som gidder konventere allt til Apple Lossless
Tror ikke Hdmi er aktivert i firmware ennå, jeg venter på det også.Har spillt et par dager nå på Devialet på Magnepan MG 1,7, og det låter meget bra. Den beste lyden jeg har hørt på disse faktisk. Jeg liker ikke utseende og ikke betjeningen, men hvis man kan "hjemme" den bort i et skap f.eks. så er det kanskje greit. Det er veldig greit med alt i et, og man sparer mye på kabler bl.a. Jeg fikk ingen lyd via HDMI og jeg vet ikke om dette må settes opp på pc´n.
Jeg, er VELDIG flink til å bake! Så: jeg kan godt ha med kaffebakst….Drømme oppsettet mitt det der...Melder meg inn her jeg og med forumets første? hvite Devialet
Det ser jeg virkelig frem tilEn kjærkommen oppgradering kommer til helgen, dette iflg Devialet , volumstyring via ipad/ipod , dvs . blir veldig ok å se hvilken stilling volumhjulet står på .
*flire*For de med knekk i håndleddet kommer den også i hvit utførelse. Så den på messen, men orket ikke å løfte hendene for å ta bilde av den.
God kombi. Kan dog høre det udæmpede lokale selv på min laptop.
Så fine høytalere - minnene strømmer på.Melder meg inn her jeg og med forumets første? hvite Devialet
Mon tro om ikke dette hjelper http://www.devialet.com/download/gabarit.pdfHei,
Noen eiere som kan måle senteravstanden mellom føttene på D-Premier.
Utrolig nok er ikke dette oppgitt.
Jeg har funnet et eksklusivt stativ, men er usikker på om den rektangulære topplaten er stor nok i begge retninger.
Mulig jeg misforstår hva senter avstand er....Takk, men kan ikke se at denne malen gir meg svaret jeg leter etter.
Fantastisk - akkurat det jeg ønsket.Føttene er 3cm X 5cm ,bredde dybde .
Senteravstand er 36cm X 30cm bredde dybde .
Boksen er 40cm X 40cm .