Demoprodukter. Derav lavere pris.Soundgarden dumper prisene på 130/220/440 NOK 40K/65K/100K
Alle de selger på tilbud nå?Kommer fra Frankrike etter Core oppdatering.
Gode priser på Devialet nå!Alle de selger på tilbud nå?Kommer fra Frankrike etter Core oppdatering.
Jeg opplever wifi som bedre enn ethernet. Klarere lyd og sortere bakgrunn. Det er ikke grundig testet, men byttet frem og tilbake mellom wifi og ethernet og mener wifi vinner på lyd. Dessverre er wifikortet/antennen helt udugelig. Ruteren står en fire meter fra forsterkeren med en tynn dør i mellom, men det er likevel ustabilt og til dårlig signalstyrke.Jeg melder meg inn i tråden og håper å lære noe.
Har hatt en D200 senere D400 i over 2 år, nå D440. Har brukt lang tid til å "venne meg til" Devialet, slitt med toppen mot alternativt den game klasse A forsterkeren.
Nå liker jeg det jeg hører etter oppgradering til D440. Tidligere erfaring med kalsse D amp. var det fordel å koble de fra nett og underlag. Er det noen andre med erfaring her ?
Du må vri på rutern din og følge med i Devialet signalmetret. Tipper du bør komme ned til -44db. Når du streamer må/bør PC'en være på kabel! Viktig ifm UDP protokollen som Devialet bruker..Jeg opplever wifi som bedre enn ethernet. Klarere lyd og sortere bakgrunn. Det er ikke grundig testet, men byttet frem og tilbake mellom wifi og ethernet og mener wifi vinner på lyd. Dessverre er wifikortet/antennen helt udugelig. Ruteren står en fire meter fra forsterkeren med en tynn dør i mellom, men det er likevel ustabilt og til dårlig signalstyrke.Jeg melder meg inn i tråden og håper å lære noe.
Har hatt en D200 senere D400 i over 2 år, nå D440. Har brukt lang tid til å "venne meg til" Devialet, slitt med toppen mot alternativt den game klasse A forsterkeren.
Nå liker jeg det jeg hører etter oppgradering til D440. Tidligere erfaring med kalsse D amp. var det fordel å koble de fra nett og underlag. Er det noen andre med erfaring her ?
At man må gjøre disse tingene bekrefter bare at wifikortet er dårlig. Men men. Får ikke snurra på noe ruter, da den er plassert i et serverskap.Du må vri på rutern din og følge med i Devialet signalmetret. Tipper du bør komme ned til -44db. Når du streamer må/bør PC'en være på kabel! Viktig ifm UDP protokollen som Devialet bruker..Jeg opplever wifi som bedre enn ethernet. Klarere lyd og sortere bakgrunn. Det er ikke grundig testet, men byttet frem og tilbake mellom wifi og ethernet og mener wifi vinner på lyd. Dessverre er wifikortet/antennen helt udugelig. Ruteren står en fire meter fra forsterkeren med en tynn dør i mellom, men det er likevel ustabilt og til dårlig signalstyrke.Jeg melder meg inn i tråden og håper å lære noe.
Ikke rart. Såvidt jeg har registrert, så er det kun en enkel wifi-antenne. Så det er jo da ikke snakk om MIMO.At man må gjøre disse tingene bekrefter bare at wifikortet er dårlig. Men men. Får ikke snurra på noe ruter, da den er plassert i et serverskap.Du må vri på rutern din og følge med i Devialet signalmetret. Tipper du bør komme ned til -44db. Når du streamer må/bør PC'en være på kabel! Viktig ifm UDP protokollen som Devialet bruker..Jeg opplever wifi som bedre enn ethernet. Klarere lyd og sortere bakgrunn. Det er ikke grundig testet, men byttet frem og tilbake mellom wifi og ethernet og mener wifi vinner på lyd. Dessverre er wifikortet/antennen helt udugelig. Ruteren står en fire meter fra forsterkeren med en tynn dør i mellom, men det er likevel ustabilt og til dårlig signalstyrke.Jeg melder meg inn i tråden og håper å lære noe.
Bare for en test. Forsøk å snu nettkablen(e) eller test med bytte dem til en skjermet type.Min D400 suser. Forsterkerne, ikke i ht. Det gjelder både Master og Slave. Bør jeg bli bekymret? Har ikke merket det tidligere.
Hvem har sagt jeg bare har en 400?Den er bare for de med Core.
Så du har en 400 + en med Core?Hvem har sagt jeg bare har en 400?Den er bare for de med Core.
Det er høl i hue! Rett og slett!! Oppdaget akkurat en egenresonans i den ene Pandion 30. Faen!!Jeg har splittet min 440 og syns det var vel luksuriøst med en 220 i stua og en i musikkrommet, men nå føler jeg meg "litt" mer "normal"
Ellers så tror jeg at jeg styrer unna denne FWen da det er rapportert problemer med UPNP som jeg tester med Lumin /Kazoo og Spotify Connect som jeg også tester litt.