U
Utgatt11378
Gjest
Det blir nok denne:
Vedlegg
-
75.5 KB Visninger: 259
Night/Knight/PythonFosse skrev:Skal man drømme om Raven må man vel drømme om Black Night?
Lik denne lekre saken eller?anekdoten skrev:Jeg har lagt inn bud på en Thorens 160 Super. Kanskje det blir drømmespilleren min?
Hvilken arm er påmontert?Andy skrev:Lik denne lekre saken eller?anekdoten skrev:Jeg har lagt inn bud på en Thorens 160 Super. Kanskje det blir drømmespilleren min?
Vel. Massiv kobber kan det aldri bli for mye av når det gjelder hifi . Mener å huske at tallerkenen på den Onkyoen ble drevet av noen virvelstrømgreier. Den har en hjelpemotor for å få tallerkenen opp i omdreining før virvelstrømdrfiten overtar.R.Solhaug skrev:Lark; det må da bli voldsom skin-effekt medså mye massiv kobber ;D
Å, drømmen har blitt enda deiligere siden den gang. Nytt fra den gangen er at det har kommet en SME 30/12A. Altså en ny toppmodell med 12" arm. Ken Kessler kokte over i testen av denne i siste HiFiNews. Det var en sånn "bedre på alt" og "jeg trenger ikke å høre på flere platespillere"-test. Prisen er blitt ca. 23.000 £, hvis jeg husker rett. Derfor drømmespiller, altså en spiller å drømme om.Ramses skrev:I likhet med Zomby_Woof er SME 30 også min drøm når det kommer til optimal
platesnurrer; og det har det vært siden de første norske testene forelå den
gang spilleren ble introdusert på det norske markedet. -Way back.
Jeg innbiller meg at prisen den gang lå på rundt 110.000,- blanke kroner.
Men akk; Så lenge Delphi'en snurrer som en DRØM har jeg ingen ting å klage på
Visst gjør det så, ser jeg.Theodor skrev:Hei Valentino...
Det står på DV sine sider at det er en Well Tempered spiller?
Jeg kan nøye meg med å drømme om en system III 8)Roysen skrev:Det måtte vel bli en av disse tenker jeg.:
Rockport Technologies Sysetm V Sirius
Eg tog anValentino skrev:Den nederste Yamahaen er en slik pingleversjon uten vakum. Sugen på vakum jeg. Tog du an?
Fin spiller! navnet er konge! liker tanken på å si at jeg har en PLUTO stående på hylla ;DHagto skrev:Kunne tenkt meg denne:
Pluto 12A
Jepp, som snytt ut av nesen på den jeg har siktet meg inn på, men dog uten arm!Andy skrev:Lik denne lekre saken eller?anekdoten skrev:Jeg har lagt inn bud på en Thorens 160 Super. Kanskje det blir drømmespilleren min?