Z
Zomby_Woof
Gjest
Ajj, ajj, ajj! Din egen?Birdman skrev:Jeg liker denne .
Birdman
Ajj, ajj, ajj! Din egen?Birdman skrev:Jeg liker denne .
Birdman
Han hadde den i sitt drømmeanlegg i "Radio och Television" ca 1979.LMC skrev:desverre altfor tidlig avdøde Svein Erik Børja hadde en slik som senere ble solgt av hans enke.
utseendet var nok bedre enn lyden
mvh
Leif
Jepp .Zomby_Woof skrev:Ajj, ajj, ajj! Din egen?Birdman skrev:Jeg liker denne .
Birdman
Trondmeg skrev:Gratla Bird, SME er alltid bra
Takk, begge to .Zomby_Woof skrev:Gratulerer, Birdman. Form kan følge funksjon til de mest vidunderlige steder. ;D
Så har prisen gått opp betraktelig siden den bar navnet Amari . At den er veldig mye bedre frodi den nå har blitt dyrere ? tja....mekaniac skrev:Drømmen har vel blitt Hanss Acoustics sin T-90 Reference
litt mer realistisk er vel T-60 mens T-30 kommer på stua iløpet av sommeren regner jeg med ;D
Har forøvrig den minst i familien T-20 som har imponert STORT så gleder meg virkelig til å få lyttet til de større familiemedlemmene.
Hanss Acoustics er vistnåkk samme firma som Amari Acoustics men med nye tyske eiere,Hanss og Amari spillerne ser nesten like ut men det er nye/bedre motorer, lager osv på hanss så lydkvaliteten skal være mye bedre.
;DValentino skrev:Akkurat nå Linn LP12 med alle bjeller og fløyter. Fidelity be damned! ;D
Ja - usedvanlig lekker, syns jeg. I min fremtid lurer det et Shindo-anlegg.impulse skrev:Ah, uhyre vakkert, vredens. 301 med Shindoplint?
Gud forby! Hva skjer der oppe i åkerengene?Valentino skrev:Akkurat nå Linn LP12 med alle bjeller og fløyter. Fidelity be damned! ;D
Rega tallerken, lager og motor ?ymir skrev:Hei
Her er min drømmespiller.Fremdeles under utvikling.
o.t. og IMHO som det heter.BT skrev:Det er alvor når man har fire armer til en spiller.
Mer enn enig! Ikke bare en designfeil, men rett og slett en konstruksjonsfeil. Separat chassis for arm er neppe bra.KJ skrev:o.t. og IMHO som det heter.BT skrev:Det er alvor når man har fire armer til en spiller.
Det er en graverende designfeil at ingen av armene har fast/låst geometri i forhold til senterleiet/tallerken/plate.
mvh
KJ
Og lyden er i fase med designet, en riktig lekker sak som man har hatt gleden av høre ett par ganger, det står en mer el mindre fast oppkoblet hos en handler her nede, så det bare å slenge seg i bilen ...impulse skrev:Den er definitivt på lista mi også. Bergmann Sindre. Så vakker at det er en fryd.