Nei det blir ikke noe reparering i kveld! Det ble nok i går og så satser jeg på en god dag i morgen med bla. lufting av H-D’enBegynne å reparere litt? Denne bør hjelpe deg igang
Nei ikke en eneste EN engang…Ikke en eneste Tuborg engang??!!
Syke syke mann, kom deg til legen!!!!!Nei ikke en eneste EN engang…
Ja nå er det fryktelig lenge siden vi så noe nytt!Jeg burde kanskje startet med å slå av alle varslingene på Finn. Det lyser rødt nesten hver gang jeg er inn der
Ja det blir vel ikke noen ny pre heller nå som tilstanden er usikker siden det ikke blir Tuborg heller.Ja nå er det fryktelig lenge siden vi så noe nytt!
Hva skal du bruke disse til?Jeg fikk kjørt rundt 12 mil på søndag, men det var litt småkaldt. Til helgen meldes det om hele 12-13 grader så vi får prøve igjen da...
Så fikk jeg en ny pakke i dag, men pakkene til Dolbytor blir heldigvis mindre og mindre. Som ståa er nå så ser jeg ikke etter noe som helst og sånn bør det forbli en stund fremover. Mulig at man burde avinstallert Finn, men vi får se om den allerede dårlige viljestyrken tåler at det dukker opp et godt kjøp eller to…
Vis vedlegget 919289 Vis vedlegget 919290 Vis vedlegget 919291 Vis vedlegget 919292
Hei, hei, Tuborg budsjettet er uforandretJa det blir vel ikke noen ny pre heller nå som tilstanden er usikker siden det ikke blir Tuborg heller.
McIntosh er utrolig velutstyrt med alle mulige tilkoblinger. Alle Toskeboksene styres via 12V trigger sånn at alt går av og på med ett trykk på fjernkontrollen. Dessverre så leveres ikke alt utstyr med trigger inn/ut, men her er en adapter som styres via trigger. Jeg har en sånn på effektforsterkeren til ShyHorna og det fungerer bra. Jeg skal ha disse på de to MiniDSP’ene og på de to Midgard blokkene som driver subbene i kinorommet. Midgard blokkene ligger gjemt bak subbene og står nå på 24/7 og MiniDSP’ene glemmer jeg stadig å slå av. Jeg liker at ting er avslått når det ikke brukes spesielt med tanke på levetid på div. komponenter. Jeg har aldri merket noen forskjell på kaldt og varmt utstyr og ser ikke poenget med at det skal stå på 24/7Hva skal du bruke disse til?
Jeg liker heller ikke at ting står på når de ikke er bruk. Hvor kjøpte du disse?McIntosh er utrolig velutstyrt med alle mulige tilkoblinger. Alle Toskeboksene styres via 12V trigger sånn at alt går av og på med ett trykk på fjernkontrollen. Dessverre så leveres ikke alt utstyr med trigger inn/ut, men her er en adapter som styres via trigger. Jeg har en sånn på effektforsterkeren til ShyHorna og det fungerer bra. Jeg skal ha disse på de to MiniDSP’ene og på de to Midgard blokkene som driver subbene i kinorommet. Midgard blokkene ligger gjemt bak subbene og står nå på 24/7 og MiniDSP’ene glemmer jeg stadig å slå av. Jeg liker at ting er avslått når det ikke brukes spesielt med tanke på levetid på div. komponenter. Jeg har aldri merket noen forskjell på kaldt og varmt utstyr og ser ikke poenget med at det skal stå på 24/7
Jeg har bare en utgang på min Denon AVC også, men Parasound forsterkerne mine har 12V in og ut, så det ordner seg.Jeg gikk forøvrig på en liten "smell" da jeg trodde at Onkyoen hadde 2 stk. trigger utganger, men nå er 3 stk. splittere bestilt. Jeg trenger 2 stk. og så måtte jeg like godt ha en i backup.
Vis vedlegget 919311 Vis vedlegget 919312
Det har jo Toskeboksene mine også, men så lenge de står på frontveggen og forforsterkeren står på sideveggen så må jeg ev. trekke en ekstra ledning fra den ene 1.2KW’en og tilbake til racket. Det blir enklere med en splitt for min del, men nå passet ikke adapteren i MiniDSP’en så da får jeg fundere litt videre…Jeg har bare en utgang på min Denon AVC også, men Parasound forsterkerne mine har 12V in og ut, så det ordner seg.
Du kan vel bruke en forlengelse kabel?Det har jo Toskeboksene mine også, men så lenge de står på frontveggen og forforsterkeren står på sideveggen så må jeg ev. trekke en ekstra ledning fra den ene 1.2KW’en og tilbake til racket. Det blir enklere med en splitt for min del, men nå passet ikke adapteren i MiniDSP’en så da får jeg fundere litt videre…
Ja jeg kan det og det blir kanskje løsningen, men det har jeg ikke. Jeg får se om jeg finner noe passendeDu kan vel bruke en forlengelse kabel?
Tenkte du på disse adapterne? Jeg linket til dem i post nr. 5.177 hvis det var de du menteHvem har slike smarte "kontakter"?
Jammen jammen, da må jeg scrolle tilbake, huff denne internetten altsåTenkte du på disse adapterne? Jeg linket til dem i post nr. 5.177 hvis det var de du mente
Nei det er ikke alltid så enkelt med internett og sånne nymotens EDB-maskiner!Jammen jammen, da må jeg scrolle tilbake, huff denne internetten altså
(tusen takk)
Ja de kunne jeg gjerne hatt, men jeg ser vel sjansen som ganske liten for at det dukker opp sånne i "Casa Dolbytor"...Hverken du eller @MakkinTosken kan gi dere før dere har hver deres sliken stack
Fikk besøk av naboen og jeg bar han akkurat hjem etter noen runder med "Bonde ifra Hamlagrø"…Ser aldri hva som er nederst i racket. Er det noe griseri? Alltid sladdet med tuborgen