motoren
Æresmedlem
Rett arbeids fordeling kos deg på hytta
mvh
mvh
Ja det skulle bare mangle…Rett arbeids fordeling kos deg på hytta
mvh
Det er nok ikke meg på bildene, men skåle kan vi uansettKjekt å få et ansikt til nicket. Skål!
En virkelig glad guttJeg er lite fotogen og har nesten ingen bilder av meg selv, men her en meeeeget sjelden selfie tatt i vinter…
Vis vedlegget 927044
Jada! Den ville heller klø seg på ryggen enn å lekeHåper alt er bra med hunden?
Jeg vet ikke helt hva man skal kalle den, men som sagt før så må jeg ha noen Tuborg innabords før den "sitter"Som vanlig mye bra musikk du kjører. Er fortsatt noe tilbakeholden til den der diggy liggy . Staysman in the seventees??
Det går mye av det her Øl er det mange år siden jeg har drukketWhisky, derimot, er utrolig slankende. Anbefales!
Ja jeg har dessverre en god ølvom, men så er jeg glad i øl også! Whisky, eller brennevin generelt, drikker jeg nesten aldri lenger. Hvis man har vanskelig for å begrense seg så er det mye bedre å holde seg til øl imo…Lykke til!
Jeg får ølvom bare jeg kjører forbi et Hansa-skilt, så øl er ingen hyppig vare i tkr Towers.
Whisky, derimot, er utrolig slankende. Anbefales!
Mvh
Nei du spytter ikke i glassetDet går mye av det her Øl er det mange år siden jeg har drukket
mvh
Den der hjelper veldig Men en må drikke store mengder i tide og utide for å få en effekt4 ukers ferie nærmer seg og jeg starter antageligvis ferien på mandag. Fruen tjuvstartet på ferien med langfri så hun dro opp til sin søster på Drevsjø i dag tidlig. Hun kommer ikke hjem før mandag kveld og det er grunnen til at jeg like godt jobber på mandag og så tar jeg heller fri mandagen jeg egentlig skulle begynt på jobb igjen
Hun syns at jeg drikker for mye øl, men har gitt opp å få meg til å gjøre noe med det. I stedet så ymtet hun frempå om jeg ikke heller kunne drikke Tuborg Lite og for å gjøre henne litt glad så tenkte jeg at jeg fikk gjøre et forsøk. Jeg drakk Tuborg Lite for noen år siden, men jeg ble ikke tynnere av det og gikk tilbake til vanlig Tuborg. Så får vi se om jeg klarer å drikke meg tynn i løpet av sommeren…
Vis vedlegget 927965
Akkurat det skal jeg klareMen en må drikke store mengder i tide og utide for å få en effekt
Det går jo som regel bra, men jeg tar som sagt ingen sjangser. Jeg hadde en "død" McIntosh C22 etter tordenvær for noen år siden, men det det var heldigvis bare sikringen som hadde gått. Etter det så begynte jeg å plugge ut div. utstyrDer er jeg sløv Tar aldri ut noe pga tordenvær og det har godt bra så langt
mvh
Etter det jeg har hørt er at det sjelden er et problem hvis en bor midt i sentrum men er ikke sikkerDet går jo som regel bra, men jeg tar som sagt ingen sjangser. Jeg hadde en "død" McIntosh C22 etter tordenvær for noen år siden, men det det var heldigvis bare sikringen som hadde gått. Etter det så begynte jeg å plugge ut div. utstyr
Man er som regel mindre utsatt da, så det stemmer nokEtter det jeg har hørt er at det sjelden er et problem hvis en bor midt i sentrum men er ikke sikker
mvh
Spiser du alle de eggene så tror jeg det har liten effekt med lite øl.Så var endelig HELGA her! Etter at det forhåpentligvis har regnet og tordnet ferdig for kvelden, så plugget jeg i anlegget og satte på musikk for en times tid siden. Fruen ringte akkurat og lurte på hvordan jeg klarte meg på egen hånd. Jeg sa at jeg kjedet meg veeeldig og ventet til hun kom hjem, men jeg ble av en eller annen grunn ikke trodd…
Så fikk jeg bedre betalt for eggsankingen i dag. Hele 3 egg lå og ventet mot 1 i går. Vi hadde noen fra før så nå nærmer det seg en skikkelig "eggepanne" snart
Vis vedlegget 928424 Vis vedlegget 928425 Vis vedlegget 928426
Skål og god helg TT! Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det andre der…Skål og god helg. Du er flink med høna!
Jeg får dele de opp i to porsjoner…Spiser du alle de eggene så tror jeg det har liten effekt med lite øl.
Det er jo dverg egg da…Spiser du alle de eggene så tror jeg det har liten effekt med lite øl.