Og i Göteborg
Ingen ting slår en svett middagspølse midt under en rockekonsertJeg også, jeg skal ha en middagspølse med og dersom jeg treffer deg! Så skal du få en bit![]()
Pm rett i innboxen.Hvor kan jeg booke plass? Pizza på menyen?
Jeg vet ikke helt hva det var, men jeg fikk den i kveld og skrattlo umiddelbart. Godt å høre at jeg ikke er den eneste som syns den var morsom, fruen var ikke heeeelt enigHehe nå lo jeg godt![]()
mvh
Nei det var en ræva kamp, men sånn har det blitt. T.o.m. når vi vinner så sitter man å river seg i håret og er ganske fortvilet…Utrolig nok seier idag, den så jeg ikke komme.
Liker, liker!Det er utrolig vanskelig å få lagt seg når man setter seg til litt sent. Jeg liker helt klart best å sette meg til her nede litt tidlig og så heller slutte av tidlig(ere), men det går ikke alltid som man vil eller ønsker…![]()
SVS tubene gjør helt klart en forskjell her, men uten å ta noen konklusjon så tipper jeg at de blir stående. Jeg er selvfølgelig fremdeles på null-stadiet ang. kalibrering, men på det meste av det jeg spiller så får jeg mer "trøkk" i sofaen med tubene. Jeg startet med volumet på -20 på dem, men har justert meg ned på -40 nå og likevel så er de godt merkbare.
Lemmy og Angus følger uansett som vanlig med her og jeg ser som sagt frem til å se Angus live igjen. Jeg hadde sjansen til å se Lemmy live mange ganger opp i gjennom og det irriterer meg at jeg ikke benyttet meg av det, men jeg fikk i alle fall med meg en konsert selv om han var kraftig redusert og døde ca. 3 uker etterpå…![]()
![]()
Vis vedlegget 1095799 Vis vedlegget 1095800 Vis vedlegget 1095801 Vis vedlegget 1095802
Vis vedlegget 1095803 Vis vedlegget 1095804
Vis vedlegget 1095805