Dolbytor's anlegg og (mange) planer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Trg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.08.2021
    Antall liker
    2.390
    Sted
    Gilja
    Denne står jeg over. Sett dem 2 ganger. Første gang i 96 i Oslo Spectrum med tilnærmet originalbesetning. Nei, Bon Scott hadde ikke tid å komme der heller...Andre gang på Valle Hovin i 2015? .. Men jeg skal på den om 20 år da oldebarn triller rundt på Angus i rullestol der ene foten går opp å ned i takt med hjula på stolen, å resten av bandet består av barnebarna som snart er pensjonister👌😁😁 Den gleder jeg meg til!🍻🍻

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    30.661
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Jeg var en kjapp tur opp i stad og fruen ville som forventet legge seg. Jeg skyndet meg kjapt ned igjen selv om jeg fikk beskjed om at det var helt unødvendig å sitte oppe denne helgen også. Kommer snart sa jeg og "løp" ned trappa igjen med en Tuborg og en liten bolle med BaconGull under armen…🐷 🏃‍♂️ 💨 💨 💨 🤪

Fortsatt god helg til de som måtte kikke innom…🔊🔊🔊 🍻 🍻 🍻 :giggle:

9FFA3691-2277-418B-B895-2C68EA2DE521.jpeg

4E5B8567-C1D8-42CB-9932-82237B81CCA7.jpeg

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    30.661
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Det er utrolig vanskelig å få lagt seg når man setter seg til litt sent. Jeg liker helt klart best å sette meg til her nede litt tidlig og så heller slutte av tidlig(ere), men det går ikke alltid som man vil eller ønsker… 😬 😅

SVS tubene gjør helt klart en forskjell her, men uten å ta noen konklusjon så tipper jeg at de blir stående. Jeg er selvfølgelig fremdeles på null-stadiet ang. kalibrering, men på det meste av det jeg spiller så får jeg mer "trøkk" i sofaen med tubene. Jeg startet med volumet på -20 på dem, men har justert meg ned på -40 nå og likevel så er de godt merkbare.

Lemmy og Angus følger uansett som vanlig med her og jeg ser som sagt frem til å se Angus live igjen. Jeg hadde sjansen til å se Lemmy live mange ganger opp i gjennom og det irriterer meg at jeg ikke benyttet meg av det, men jeg fikk i alle fall med meg en konsert selv om han var kraftig redusert og døde ca. 3 uker etterpå…🔊 🍻 ☹

F8D9DBFA-9005-45C6-B20C-FF409C009B3B.jpeg
    75EB3311-250D-4324-AA83-7A50687487DD.jpeg
    08147A45-2955-4F8A-82C4-82B80CACEB8B.jpeg
    021A0D25-630B-4E45-BD2E-F17132ECFB83.jpeg

3CA044E6-42EA-4731-BCAA-E512611D05CF.jpeg
    E2B8F1B5-F078-469C-A383-84E0F6E805A5.jpeg

4293B530-B230-453B-B28A-CE7EFCAD5956.jpeg

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.110
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Det er utrolig vanskelig å få lagt seg når man setter seg til litt sent. Jeg liker helt klart best å sette meg til her nede litt tidlig og så heller slutte av tidlig(ere), men det går ikke alltid som man vil eller ønsker… 😬 😅

SVS tubene gjør helt klart en forskjell her, men uten å ta noen konklusjon så tipper jeg at de blir stående. Jeg er selvfølgelig fremdeles på null-stadiet ang. kalibrering, men på det meste av det jeg spiller så får jeg mer "trøkk" i sofaen med tubene. Jeg startet med volumet på -20 på dem, men har justert meg ned på -40 nå og likevel så er de godt merkbare.

Lemmy og Angus følger uansett som vanlig med her og jeg ser som sagt frem til å se Angus live igjen. Jeg hadde sjansen til å se Lemmy live mange ganger opp i gjennom og det irriterer meg at jeg ikke benyttet meg av det, men jeg fikk i alle fall med meg en konsert selv om han var kraftig redusert og døde ca. 3 uker etterpå…🔊 🍻 ☹

Vis vedlegget 1095799 Vis vedlegget 1095800 Vis vedlegget 1095801 Vis vedlegget 1095802
    Vis vedlegget 1095803 Vis vedlegget 1095804
    Vis vedlegget 1095805
    Liker, liker! :)

Har aldri sett noen andre som har spilt Mary Chapin Carpenter. Flott artist, fremragende låtskriver.

Mvh

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    14.592
    Sted
    Sørlandet
    Pm rett i innboxen.
    nå koster det dessverre 10k, men det er fortsatt restemat, og kidza kommer til å roe seg ned. Mora er jeg mer usikker på.
    Shit.. bare å reservere plass før prisen eskalerer.

En av mine beste konserter er faktisk en jeg ikke fikk sett. Stones på Valle Hovin 2007. Jeg bodde i Oslo og hadde fått besøk fra Vestlandet. En av gutta kjørte etter jobb, over fjellet, og ankom akkurat i tide til innslippet. Etter konserten skulle han kjøre tilbake samme vei. I køen ble han frastjålet billeten sin og han ble så klart svært fortvilet over dette. Jeg ga han min billett og en annen kamerat solgte sin. Deretter tuslet vi bort til Klubbhuset til Vålerenga hvor en annen bekjent hadde kokkelert til stinn brakke som skulle på konsert. Han hadde mye deilig restemat som han pakket i en stor bakke. En uåpnet boks med rødvin, to glass, tallerker og litt diverse annet fikk vi også med oss. Så satte vi oss i skauen bak arenaen, nøyt vin og god mat og hørte på hele konserten. Nydelig vær var det også. Fine minner!

Nå er det opp til deg å matche dette!

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    30.661
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Så dukket det også opp noen andre billetter denne uken. Vår el-grossist inviterer til tur og da er det bare å henge seg på. Vi er vel ca. 15 stk. som skal på tur der ca. halvparten skal på United kamp og resten på Liverpool kamp som går samme dag. Med det elendige spillet vi presterer så er det med litt blandede følelser man reiser med tanke på selve kampen, men det er alltid gøy med en Englandstur og jeg gleder meg til å se Old Trafford igjen. Jeg har ikke sett så veldig mange kamper med dem, men jeg tror dette blir min 11. kamp og den 8. på Old Trafford. Sist jeg var der så fikk jeg mitt første og (foreløpig) eneste tap og det var 0-2 mot Cardiff i mai 2019 med Solskjær bak roret. Så var jeg til London i april i 2023 (også det med vår el-grossist) og så United spille 2-2 mot Tottenham. Nå er det på tide med seier og de burde klare å slå Ipswich som ligger nest nederst, men det var jo bare så vidt de slo Leicester i går som ligger tredje sist… 🙈 😬

IMG_0841.png

Musikkmannen

Musikk i fokus
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    22.670
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Det er bedre nå en på slutten av sesongen, når de lagene som ligger sist på tabellen ikke har noe mer å spille for (fordi di rykker ned uansett) - da vinner di ofte.

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    8.384
    Sted
    Holmestrand
    Nei det var en ræva kamp, men sånn har det blitt. T.o.m. når vi vinner så sitter man å river seg i håret og er ganske fortvilet…😬 😂
    Skjønner dette.
    Har en svigerson som er ihuga ManU-fan.
    Han holder meg oppdatert på situasjonen.
    Som regel trenger han ikke si stort før jeg vet hvordan det har gått...
    😂

Sist redigert:

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    30.661
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Siden jeg først er inne på fotball så var min første (offisielle) United kamp på gamle Wembley i august 1997. Det var en Charity Shield kamp mot Chelsea og United vant etter straffespark konkurranse. Det stod 1-1 etter 90 min. og Ronny Johnsen scoret Uniteds mål. Jeg husker det var en annonse i Fædrelandsvennen der det ble annonsert med helgetur til London komplett med fly, hotell og kampbillett. Jeg fikk med meg fruen og vi var godt fornøyde med både turen og resultatet. Kamp nr. 2 var min første kamp på Old Trafford og det var mot Sunderland i april 2000. Der vant United 4-0 etter to mål av Solskjær og ett av Henning Berg. Det siste målet husker jeg ikke lenger, men gågglet frem at det var Nicky Butt. Da var det jeg og min ex-svoger som var på pakketur med den norske supporterklubben. Det er som sagt alltid gøy med en Englandstur med selvskrevne besøk av div. brune puber med tilhørende illeluktende toaletter 😬 😅

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn