R
rico
Gjest
Og da skjønte man hvorfor...SAL skrev:Ja, det er helt riktig Morty! Hadde 750 MCXène da og org. Esoteric UX-1. Av pre`s det ble sammenlignet direkte med Ref 3 da var blandt annet: Mark Levinson 320S, Jeff Rowland Synergi 2I, Burmester 011, Cary SLP 05 og Theta Gen 8. Prøvde også McIntosh 1200 watterne, de mangler blant annet kontrollen til Krell i bunn! Hadde vi huket opp Ref 3 sammen med McIntosh da hadde vel bassen aldri blitt ferdig.... ;DMorty skrev:Helt greitt RICO, vet du har mange med deg i at REF.3 og DP er en utrolig bra match. Hadde jeg hatt kronasjen, hadde jeg muligens hatt en REF 3 til test, hjemme i eget anlegg for et års tid siden. (Det endte alså med Calypso)rico skrev:Hvis man .............
.............Morty; jeg mener ikke at C1B ikke bra, den er veldig bra, særlig når en tenker på prisen. Jeg bare syntes Ref 3 var/er klart bedre sammen med en A5 og resten jeg spilte på. Spørsmålet her var om erfaring med rørpre på DP og det skrev jeg litt om.
Det som gjør dette så komplisert, når man først begynner å grave seg ned i egne og andres erfaringer, er at plutselig dukker det opp helt uforutsigbare (etter mitt ringe skjønn) erfaringer fra kvalifisert hold.
Som f.eks. SALs erfaringer med REF.3 som den mest bass-svulstige pre han har hørt.
- Var dette i kombinasjon med KRELL og Verity SAL?
Morty
Noe av greia med mitt rom og 2x 15" i bunn er nettopp kontroll,stramhet og dermed nyanser!
Mvh.
SAL