R
rico
Gjest
Og da skjønte man hvorfor...SAL skrev:Ja, det er helt riktig Morty!Morty skrev:Helt greitt RICO, vet du har mange med deg i at REF.3 og DP er en utrolig bra match. Hadde jeg hatt kronasjen, hadde jeg muligens hatt en REF 3 til test, hjemme i eget anlegg for et års tid siden. (Det endte alså med Calypso)rico skrev:Hvis man .............
.............Morty; jeg mener ikke at C1B ikke bra, den er veldig bra, særlig når en tenker på prisen. Jeg bare syntes Ref 3 var/er klart bedre sammen med en A5 og resten jeg spilte på. Spørsmålet her var om erfaring med rørpre på DP og det skrev jeg litt om.![]()
Det som gjør dette så komplisert, når man først begynner å grave seg ned i egne og andres erfaringer, er at plutselig dukker det opp helt uforutsigbare (etter mitt ringe skjønn) erfaringer fra kvalifisert hold.
Som f.eks. SALs erfaringer med REF.3 som den mest bass-svulstige pre han har hørt.
- Var dette i kombinasjon med KRELL og Verity SAL?
MortyHadde 750 MCXène da og org. Esoteric UX-1. Av pre`s det ble sammenlignet direkte med Ref 3 da var blandt annet: Mark Levinson 320S, Jeff Rowland Synergi 2I, Burmester 011, Cary SLP 05 og Theta Gen 8. Prøvde også McIntosh 1200 watterne, de mangler blant annet kontrollen til Krell i bunn! Hadde vi huket opp Ref 3 sammen med McIntosh da hadde vel bassen aldri blitt ferdig.... ;D
Noe av greia med mitt rom og 2x 15" i bunn er nettopp kontroll,stramhet og dermed nyanser!
Mvh.
SAL