dag-v
Medlem
Ja, du har vel rett i det med størrelsene på høytalerene. Jeg har tenkt i de samme baner selv. Dette med sub, men dette koster fort noen gullbarrer, hvis ikke noen her på forumet kan hjekpe meg med noen gode råd på f.eks bruktmarkedet? Hvilket "nivå" bør jeg bevege meg på når det gjelder subber? Jeg har liten erfaring i subber. Euforia høtalerene er jeg veldig fornøyd med ellers, så de har jeg ikke lyst til å kvitte meg med. De kan spille dypt og stramt, har jeg de rette cd'ene på spilleren. F.eks Arild andersen, Kari bremnes etc.. fra Kirkelig kulturverksted funker bra på mitt anlegg ang. bass. Bevares ja, mr. zombie woof, Dp forsterkeren er aldeles glitrende!! men kan bli noe for kraftig for mine høytalere , noe lommeboka mi smertelig har fått erfare, og Eltek har hatt gledelig erfaring av. Det jeg har lært er å fare varsomt frem med DP forsterker...
Ja, hvorfor er det så stille på DP kanten?? Er det ikke en ny cd spiller i "kjømda" mener jeg å ha lest et sted. Muligens det bare er "stille før stormen?"
Ja, hvorfor er det så stille på DP kanten?? Er det ikke en ny cd spiller i "kjømda" mener jeg å ha lest et sted. Muligens det bare er "stille før stormen?"