Står respekt av det gitt.ble skikkelig fint
Vis vedlegget 288150
men været er ikke noe å skryte av, så da er det greit med litt inne aktivitet...
Vis vedlegget 288151
Eget drivhus for å produsere akustikk forbedrende planter til stua.
Står respekt av det gitt.ble skikkelig fint
Vis vedlegget 288150
men været er ikke noe å skryte av, så da er det greit med litt inne aktivitet...
Vis vedlegget 288151
Hmm. sorry men tror du får problemer med den der F5 .ble skikkelig fint
Vis vedlegget 288150
Vis vedlegget 288151
hvorfor?Hmm. sorry men tror du får problemer med den der F5 .ble skikkelig fint
Vis vedlegget 288150
Vis vedlegget 288151
Men i hælkete... En må jo tørre litt,... Nå er neste ting på vei inn et par F5 Turbo bygd av Eivind.. Tror jeg blir bra...I helga har jeg sprengt et element på en Marten kreasjon så keramiske elementer skal jeg aldri ha meg.. 8)HCS???hvem har byttet flest komponenter seneste halvåret?Upgrademania.LMC![]()
![]()
For det første kølingen af de 2 forreste transistorer i hver side. For det andet er total mængden af køling nok ? En kanal F5 kræver 20 x 60 cm køling hvis ribbene er 4 cm dybehvorfor?Hmm. sorry men tror du får problemer med den der F5 .ble skikkelig fint
Vis vedlegget 288150
Vis vedlegget 288151
Mundorf AGHvilke type kondensatorer bruker du i strømforyning, f.eks. til Holton?
vi diskuterte det men er litt usikre....Pse ?
ikke pp?
Horn holderDet er analogt og rør og horn som er veien og livet, vet du.
Eller noe sånt ....
Ahh.....håper det er greit om jeg tar med meg noen GZ37 når jeg er på dine kanter?