Jeg drar kjensel på Neurochrome Modulus-86, men hvilke SMTP har du valgt?
Det er jo i og for seg spennende uttalelser i forhold til en diskusjon på julebordet i går, der det ble nevnt at den store fordelen med tape var at signalet ikke var besudlet digitalt.og mens jeg venter på mere tape og 301 går det i Patricia Barber Verse på tape.....fytti helvete så bra det låter...selv om det er digital opptak...
Tviler ikke. Dette høres bra ut som ren digital også.og mens jeg venter på mere tape og 301 går det i Patricia Barber Verse på tape.....fytti helvete så bra det låter...selv om det er digital opptak...
tror greia med tape er at det ikke er komprimert eller herjet med i overføring til annet format....det er raka rør fra den ferdigmiksede masteren....om den er digital eller analog spiller neppe noen rolle så lenge det er godt håndverk....Det er jo i og for seg spennende uttalelser i forhold til en diskusjon på julebordet i går, der det ble nevnt at den store fordelen med tape var at signalet ikke var besudlet digitalt.og mens jeg venter på mere tape og 301 går det i Patricia Barber Verse på tape.....fytti helvete så bra det låter...selv om det er digital opptak...
Jeg for min del har opplevd de beste musikalske presentasjoner fra anlegg, der det innebefattes både digitalt opptak, gjengitt fra harddisk og DSP styring.
Er ikke lett å bli klok på dette
Da er vi enig, og veldig ofte jeg sitter og hører musikk og samtidig lurer på hvorfor det komprimeres så mye... men så kommer jeg til å tenke på 99.999% av anlegga musikken strømmer ut avtror greia med tape er at det ikke er komprimert eller herjet med i overføring til annet format....det er raka rør fra den ferdigmiksede masteren....om den er digital eller analog spiller neppe noen rolle så lenge det er godt håndverk....Det er jo i og for seg spennende uttalelser i forhold til en diskusjon på julebordet i går, der det ble nevnt at den store fordelen med tape var at signalet ikke var besudlet digitalt.og mens jeg venter på mere tape og 301 går det i Patricia Barber Verse på tape.....fytti helvete så bra det låter...selv om det er digital opptak...
Jeg for min del har opplevd de beste musikalske presentasjoner fra anlegg, der det innebefattes både digitalt opptak, gjengitt fra harddisk og DSP styring.
Er ikke lett å bli klok på dette
Jeg ble inspirert. Leste meg opp. Ble mer inspirert. Og plutselig var delene i luften gitt. Tenkte det skulle bli en hyggelig liten integrert. Det kommer alltid til nytte.
Heifulgte Grelvs råd og valgte connexelectronic smps300re
https://www.diyaudio.com/forums/chip-amps/267802-modulus-86-build-thread-492.html#post5994339Heifulgte Grelvs råd og valgte connexelectronic smps300re
Connexelectronic smps300re er vel Switch-mode.
Har dere prøvd med et Linjert supply?
Sonicfrontiers
Ja ellers hadde livet vært kjedelig gitt.jaggu lett inspirert...et godt personlighetstrekk imo
gleder meg til å sette på tallerkenenIkke noe halvveis her ser jeg , må vel være en av de heftigste Garrard'ene ever.
Jim I Hendriksen var var veldig begeistret for disse, så jeg kjøpte dem på lp etter hans anbefaling , regner med han har de på tape også. Han nevner her at lpene Aghartha og Pangaea låter forskjellig selv om de er tatt opp samme kveld, gjelder det på tape også?Mens jeg venter går det i noen Miles taper med livekonserter fra midten av 70 åra
Aghartha, Pangaea og Dark Magus. Dæven for en musikk og lyd. Dette er nypppdagede skatter for meg og kjempe gøy
Høydejustering med deling på 0,01 mm må man ha :=)forøvrig ble denne sendt i dag.....
kan kjøpes her https://audio-creativeshop.nl/product/easyvta-for-groovemaster-ii/
kommer en versjon for SME sliding base etter nyttår...
Vis vedlegget 563244
Pictures at an Exhibition med ELP var mitt aller første vinylalbum. Og er en evig favoritt.I påvente av å gå ut og kjøpe juletre, går det i ELP Pictures at an Exhibition på A80
Jeg og??????nå glir Friday Night in San Fransisco over fra en A80 til en annen...
kjenner en tannlege som kommer til å få et kjempeglis......
Går det an - eller hvordan går det an - mins 48 dB?ruller av akustisk med minst 48db