HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Det låt ikke ueffent sist.. Men tipper du har skrudd nivå på gjengivelse noen hakk oppover nå..HCS
kjører Jimi Hendrix nå: Blues.....helt sykt bra
Sist redigert:
Det låt ikke ueffent sist.. Men tipper du har skrudd nivå på gjengivelse noen hakk oppover nå..HCS
kjører Jimi Hendrix nå: Blues.....helt sykt bra
BD30 var vel basert på LM3875?kjøpte ikke du et sett BD30 amper av meg?...de er LM3886 som Neurochrome
Snart i gang med disse igjen?ihvertfall ikke før jeg har bygget GM-70 all out mono midbassamper.....
mulig du har rett....uansett analog chipamp, ikke klasse D for.......BD30 var vel basert på LM3875?kjøpte ikke du et sett BD30 amper av meg?...de er LM3886 som Neurochrome
Frode
Nå må du prioritere helsa og andre interesser enn jobb.problemet er at jeg trodde det skulle bli mindre jobbing etter hvert, men så ble det mere
jeg er som regel hjemme i 18 tiden og et par dager i uken mellom 19 og 21
det betyr at jeg har for knapp tid på kveldene....
for å jobbe med et slikt prosjekt trenger man mere enn en time her og der...
og i helgene skal jeg liksom ta igjen det jeg ikke rekker i uken?
har breadboardet poweret opptil flere ggr, men må bestemme meg for layout, fortrinnsvis i høyden ala VPA, pga lite ledig gulvplass i stuen
Ja, det stemmer.mulig du har rett....uansett analog chipamp, ikke klasse D for.......BD30 var vel basert på LM3875?kjøpte ikke du et sett BD30 amper av meg?...de er LM3886 som Neurochrome
Frode
Nå må du prioritere helsa og andre interesser enn jobb.problemet er at jeg trodde det skulle bli mindre jobbing etter hvert, men så ble det mere
jeg er som regel hjemme i 18 tiden og et par dager i uken mellom 19 og 21
det betyr at jeg har for knapp tid på kveldene....
for å jobbe med et slikt prosjekt trenger man mere enn en time her og der...
og i helgene skal jeg liksom ta igjen det jeg ikke rekker i uken?
har breadboardet poweret opptil flere ggr, men må bestemme meg for layout, fortrinnsvis i høyden ala VPA, pga lite ledig gulvplass i stuen
Du har vel passert 49 nå?
På tide du bliver voksen LMC. Jeg blev det 27/11jeg blir 64 i okt
Hifisentralen er primitiv.
nærmer seg test spilling nå
helvetes bildet roterer når det legges inn
da ble det på hodetTa liggende bilder med knappen mot høyre så blir det ihvertfall alltid riktig.
Oplever det aldrig andre steder.nærmer seg test spilling nå
helvetes bildet roterer når det legges inn
Dette er ikke et HFS-problem, skjer med telefonbilder overalt i windows. iPhone-bug ?
Ok. Mulig det ikke ligger bare hos iPhone da. Men prosedyren over (all form for endring/redigering) løser saken uansett.Jeg har ikke en iPhone men har samme problem.