på Micro Seiki er det pålimt en komposittmatte av ukjent opprinnelse, men det virker ikke som om den gjør mye galt
på Melco kjører jeg LP rett på gunmetal tallerken
her her jeg prøvd Hiraga griseskinnmatte og diverse, men foretrekker uten......Hiraga er nærmest, men aning mere dempet i lyden og kan sikkert høres besnærende på enkelte system....
begge spillerne står på en 30mm tykk custom skåret/frest MDF plate.....i den er det frest forsenkninger til noen rustfrie stålbrikker, som egentlig er noen latterlige glassunderlagsbrikker fra Jula....disse er både på over og underside....
bena under både MS og Melco hviler direkte på disse metallbrikkene, som forøvrig har et slags dempeskum mellom metallet og MDF platen
hele spilleren på platen står på fire ben bestående av Rubloc Trisolator i soft utgave
denne har jeg messet om i årevis, men ingen synes å tro på meg hvor effektive de er
hadde MS på et bord med A80 under ETF forrige uke, og jeg kunne rugge brutalt på hele bordet og nålen seilte helt uanfektet gjennom hele stormen
monterte og RT under Rune´s subber som stod direkte på et hundgammelt stengulv i kjelleren på slottet og alle i rommet var sjokkert over forskjellen i bassen
ekstremt mye renere og tightere bass
btw så har jeg brukt disse Rubloc Trisolator under RIAA, 300B blokker inkl powersupply og mine hornsubber i årevis
gruser alle tullete boutique ben/footers ....
ett brett på 30x30cm koster rundt 3K og kan skjæres opp i ben som dekker det meste i et system
https://www.fmtacoustics.com/index.htm?doc/rubloc/trisolator.htm&Main