Og i motsetning til de fleste drømmebiler en bil som kan brukes.
Har du sjekket sommerværet i Bergen i det siste?Og i motsetning til de fleste drømmebiler en bil som kan brukes.
3 utrolig forskjellige biler da.....
Tja, du får jo hardtop til denne, så regnværsargumentet holder ikke hvis du bestiller det riktige ekstrautstyret.Har du sjekket sommerværet i Bergen i det siste?Og i motsetning til de fleste drømmebiler en bil som kan brukes.
Løp akkurat 60-meter fart med propanflaska for å grille under halvtaket mens lynet blinket i det fjerne. Heter det ikke drømmebil?Har du sjekket sommerværet i Bergen i det siste?Og i motsetning til de fleste drømmebiler en bil som kan brukes.
Det med interiørfarge tror jeg ikke stemmer helt, for Mx5 har jeg da sett med mer enn en farge innendørs. Men utover det så er jeg enig. Bygges side om side så Mazda-kvaliteten bør være tilstede selv om motoren kommer fra Italia. Jeg ville valgt Fiat hadde jeg hatt pengene, og ikke bare for å være opportunist.Synes Fiat versjonen er penere. Den får også en motor som virker morsommere....
Dessuten får du den tydeligvis med mer enn èn interiørfarge.
Det er jo ny modell, og jeg har ikke sett noen av dem in flesh. Det er vel eldre modeller jeg har sett med forskjellig innredning, som beige skinn, hvitt skinn, svart skinn og diverse stoffseter. So I stand corrected.Prøver du å bygge en på mazda.no er kun èn farge: sort. Du kan velge mellom skinn og stoff.
Så en i går. Lekker - og svart interiør.Det er jo ny modell, og jeg har ikke sett noen av dem in flesh. Det er vel eldre modeller jeg har sett med forskjellig innredning, som beige skinn, hvitt skinn, svart skinn og diverse stoffseter. So I stand corrected.Prøver du å bygge en på mazda.no er kun èn farge: sort. Du kan velge mellom skinn og stoff.
Rimelig fantasiløs; ser ut som en krysning mellom en Audi R8 og en BMW i8...Honda NSX
Mine drømmebiler setter ikke fyr på omgivelsene. Og ellers enig med otare i forrige post, en vellykket bil, i motsetning til den gamle.
Nå så du liker ikke Ring-Opel du heller!
Q7 har kun et formildende element; BMW X8/X6 er jævligere. Hallo folkens: hadde dere klart å lage noe verre om dere hadde forsøkt:Dette er mitt mareritt: