De ødela to av tre. Helt enig forøvrig.Det er nok ikke så farlig. Synes ikke Clarkson & co er spesielt interessante som annet enn tøysete underholdning. Og om de finner glede i å ødelegge en Maserati (ren gjetting) så går det bra selv om det er tullete.
Hele sesongen ligger på den svenske nettsiden med sjørøverskip som ikke er svensk lenger men som lever i beste velgående bortsett fra den har enormt mange pop-ups^
Ligger den på nett? (Fant ikke.)
Sikkert drømmebil for noen dette også men i den prisklassen tror jeg faktisk det hadde blitt en M3Dette går som et børseskudd og låter som et lite helv...
Vis vedlegget 429972 Vis vedlegget 429973 Vis vedlegget 429974 Vis vedlegget 429975 Vis vedlegget 429976 Vis vedlegget 429977 Vis vedlegget 429978
Familiebil med reisning. Ai, den er fin!Men NY drømmebil pr dags dato som kan brukes er nok Alfa Romeo Giulia QV. I forrige ukes Top Gear så jeg Chris Harris piske denne. (Og ødelegge litt)
Wow....
Vis vedlegget 432392
Joda jeg la på "litt". Er helt utenkelig for vanlige folk uansett.^70 mill? Sikker på at du ikke har klasket på en null ekstra?
Bortsett fra fronten på bilen synes jeg dette lignet veldig på en BMW 3 serie.