Ombygningen med udskiftning af 4 polerne til Spraque Atom har helt ændret klangbalancen i forstærkerne her medvirker også de 0.125 ohm Duelund i serie med udgangen. Varmere mere fyldig klang struktur hvor basgangen bliver mere naturlig.
Det er altså vildt så god den her Holton er. Hører en masse musik som jeg ikke gad før. Indspilningerne har fået den behandling de fortjener. Holton anbefaler ca 300 w trafo til indgangs trinnet pr mono. Jeg har en til stereo så kanskje det bliver endnu bedre med 2 trafoer.Vis vedlegget 449258 Holton 1200 samlet efter en dyr tur til Down Under. Bliver nødt til å investere i en extra trafo til indgangs trinnene da det snerrer meget når de 2 kanaler deler trafo. Det hjælper mye å sætte 10 ohm på indgangs stel. Så kan jeg lytte på den til trafoen bestilt idag kommer fra Polen. Teknikken i udgangstrinnet er samme som i de store Crown. Bridged Ground. Dette giver den suveræne kontrol i bunden som overgår alle andre Holtons.
Har en del som er helt stille. Bruker du Dc filter? Hvis man kjøper voldsomt store trafoer er chancen større for at de durrer. Dc modstanden på Primær er tættere på nul på de helt store. Den store trafo i denne er fra en NLE 1000 ( Niels Larsen).de Polske trafoene fra Toroidy er for dårlige
de snerrer og durer som faen
bedre å kjøpe innkapslede
Har ikke haft spor ferie i 15 måneder. Forstærkere er ren afslapning for mig.Har du ikke tatt sommerferie
STRØMFILTER JA. Købt brugt for dk.kr 12000. Det fungerer virkeligt godt. Meget bedre end f.eks Powerplants som efter min mening direkte degraderer lyden.Det er kommet for å blive.Er det et strømfilter ? Funker det ? Hva koster det ?
Uff,kjedelig med during,håper det ordner seg...Der går nogle dage til å ændre ensretningen /dioderne. Jeg skal bruge ialt 16 stk Steahlt 8 til hver kanal for å eliminere (during) brum - hum.
Monterede 2.4 kohm Arcol Carbon Composite I serie med indgangen. Det er fantastisk så meget mere ørevenlig lyden blev. Hvis bare man kunne kombinere Holton 1200 og First One mosfet L.Vis vedlegget 446029 modded CFA
100 fot x 33,00$ = masse penger Har sett strømspøkelse du ogsåANALYSIS PLUS BULK Power Oval 10, Power Cable - Length 100ft | eBay
Købte sådan en til forbindelse ud til sikringstavlen.
Prisen i Danmark er 899 DK. Kr. pr m Så det er billigt100 fot x 33,00$ = masse penger Har sett strømspøkelse du ogsåANALYSIS PLUS BULK Power Oval 10, Power Cable - Length 100ft | eBay
27.375,- ja det var billigPrisen i Danmark er 899 DK. Kr. pr m Så det er billigt100 fot x 33,00$ = masse penger Har sett strømspøkelse du ogsåANALYSIS PLUS BULK Power Oval 10, Power Cable - Length 100ft | eBay
Ja, det må jeg si, god på å prute du - det var jo billigJeg gav 6955.33 dk.kr incl fragt og importavgift.
Sluket hvad mener du? Ymir jeg tror ikke impedansen bliver voldsomt ændret i forhold til mit nuværende 3x4 kvadrat. Håber skærmen og det bedre design giver bedre lyd. Skærmen i forhold til de andre ledere giver nogle kondendsatorer som virker som filter. Spændingen ligger og varierer i løbet af dagen fra 228 til 235 Vac. Jeg kan læse det på fronten af min Gigawatt.Ikke glem at de kjører med halve SPENNINGEN i forhold til oss... for tilsvarende EFFEKT må da STRØMSTYRKEN dobles.
Velg og vrak 15A din rail fuse holderMen den er bare til en fase hvad med N
32A sikring høres litt drøyt ut til normale stikk/støpsler og kabelen (ca.5mm2?)https://avcentrum.dk/tilbehør/klangmodul-iiig-med-fase-og-nul-53.html
Kjøpte 32 a sikring et andet sted
Har for ikke længe siden bygget First One mosfet med Mange gange højere båndbredde og 10 gange højere Slew Rate end denne. Der var 4 moduler i en kasse. Intet støj selv med øret Helt inde på højttaleren.Opsætning af Trafo , Kondensatorer og stel skal laves helt om til stjernestel. Synes det er en problematisk forstærker.