Forsterkere En brannfakkel!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.934
    Torget vurderinger
    8
    Tipper at en god del vil klare å skillle to ulike transistorforsterkere også ved blind lytting. Om de i tillegg må si hvilken som koster mest.. eller for den del hvilken som låter best - vel det tipper jeg er verre. Dette fordi det som jeg før har påstått handler om ørsmå nyanser. Lovemusic; Det kom vel noe "innrømmelse" på dette i den kabeltråden hvor du stilte samme spm. ?
    Nja jo, men spent på hva de to her i siste linje sier.. :p

    http://www.hifisentralen.no/forumet...kabel-til-6000-er-rimelig-79.html#post1723333

    Artig at en kabel ikke er verdt 6000,- men en prisforskjell på 50, 100, 200.000 på en forsterker er helt ok. :)
     
    Sist redigert:

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    Steinar Lund; Om du mener dette låter silkemykt så gjør det det i dine ører, sannsynligvis også med en (god) PA forsterker. Tipper det er en egenskap hos dine HT som "bestemmer" her. Selv om Accuphase kanskje er på den litt varme siden av nøytral så er den vel ikke myk hvis ikke det ligger i opptaket du spiller?
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    For min del har jeg ikke ville hadt pa forsterkeren om jeg har fått den slengt etter meg.
    eh både din egen sherbourn og emotiva er utspring fra PA markedet, kamuflert som hifi. hadde blitt overrasket om QSC G er dårligere enn de her.

    2-160:

    UPA-2:
    Så Sherbourn og emotiva er pa forsterkere som er kamuflert som hifi ???
    Ja vel så da kan jeg si at parasound forsterkerne er pa forsterkere som er kamuflert som hifi , eller kansje vi skal ta alle under den lupen ?
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    Synes den Sherbourne ser mer ut som en bilforsterker kamuflert som HIFI, bedømt på kjøleribbene. Den spiller sikkert bra allikevel :)
     
    N

    nysjerrigper

    Gjest
    sherbourn, emotiva og f.eks Bob Carver`s sunfire er produsert på samme fabrikk i kina. som den åpenbare likheten over viser. flere av de har røtter fra PA bransjen.

     
    N

    nysjerrigper

    Gjest
    finnes sikkert flere apparater og merkenavn med tilsvarende løsning, men er jo ikke alt som importeres.. samtlige vil vel påstå det er sin egen konstruksjon designet fra scratch av sine ingeniører i vesten :D
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Synes den Sherbourne ser mer ut som en bilforsterker kamuflert som HIFI, bedømt på kjøleribbene. Den spiller sikkert bra allikevel :)
    Ja den spiller sinnsykt bra for prisen , god og luftig klar mellom tone og diskant , bassen har sikkelig pondus i seg og den går dypt på tonene der den skal.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Er veldig fornøyd med både Emotiva XPR-1 og XPA-2, men hadde vært gøy å prøve noe PA eller Hypex. Når det gjelder Emotiva, så kjører jeg dem under aktiv deling på et par JBL 4343B. Har kjørt XPR-1 på 15" og XPA-2 på 10" mellomtone, diskant og horn. Her har XPR'ene stålkontroll på basselementene (2235h), mens XPA-2 er noe forward og har fint sparkle. XPR i toppen gir mer luftig og dypere holografisk preg, mens XPA-2 er litt mindre kontrollert i bassen, men duverden, det er fortsatt kontroll. Vil si at XPR er mørkere i lyden enn XPA, mulig denne mørke lyden kan bidra til å lure ørene til bedre holografi(?), eller kanskje det er fordi det er mindre crosstalk mellom monoblokker enn en tokanals effektforsterker? XPR monoblokkene er jo ikke akkurat superbillig, men ift. mye annet man får innen hifi, så er de jo det. Er jo knapt et par signalkabler for noen, hehe. Har kjørt samme komboen på det andre JBL parret, 4430, og dommen er noen lunde lik der også, men der har jeg kun kjørt passiv deling og hører at bassen i 4343B er mye raskere når jeg deler dem aktivt (begge htt bruker 2235h basselementer).

    Fint at det er interesse for PA-relatert utstyr her inne. Har i alle fall funnet ut at studioutstyr fint kan figurere i hifisammenheng med JBL 4343B og 4430. Knakende gode høyttalere begge to, og for et herlig trykk de har i bassen, hihihi!
     

    Hi-Fi akustikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.06.2011
    Innlegg
    1.642
    Antall liker
    465
    Sted
    Trondheim
    N

    nysjerrigper

    Gjest
    sliter med å se hva man betaler for fra mcintosh. prøvde den rimligste integrerte, om man kan kalle 35.000kr for rimelig(!) og ble ganske skuffet.
    http://www.hifishock.org/galleries/ELECTRONICS/Mcintosh/Integrated-Amplifier/MA6300---1C.jpg
    strømdelen er noe man ser i budsjettsforsterkere. r-kjerne trafo, 2x 10.000uF? mindre effektiv og støyer mer enn ringekjerner,klint inntil utgangstrinnet.. men såvitt jeg vet er utgangene trafokoblet, mulig ringekjerner ikke kan brukes til det formålet.
    full av ICèr, preamp av enkleste sort eller?
     
    D

    Desillusjonert

    Gjest
    sliter med å se hva man betaler for fra mcintosh. prøvde den rimligste integrerte, om man kan kalle 35.000kr for rimelig(!) og ble ganske skuffet.
    http://www.hifishock.org/galleries/ELECTRONICS/Mcintosh/Integrated-Amplifier/MA6300---1C.jpg
    strømdelen er noe man ser i budsjettsforsterkere. r-kjerne trafo, 2x 10.000uF? mindre effektiv og støyer mer enn ringekjerner,klint inntil utgangstrinnet.. men såvitt jeg vet er utgangene trafokoblet, mulig ringekjerner ikke kan brukes til det formålet.
    full av ICèr, preamp av enkleste sort eller?
    Og da betyr det selvsagt at dette gjelder for alle rom, alle anlegg og din hørsel er fasiten? Jeg gir opp.......
     
    Sist redigert:
    N

    nysjerrigper

    Gjest
    hva er poenget ditt? etter å ha prøvd den selv og sett på innholdet konkluderer jeg at den er noe overpriset ræl. Du og andre får mene hva dere vil.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    QSC GX3 vs GX5

    Vurderer QSC GX5 sterkt. :) Dette er jo klasse H og ikke B som GX3, så det er kanskje litt forskjell på dem? Emotiva XPR-1 som jeg allerede har er klasse AB frem til cirka 250wpc før klasse H slår inn. Hva kan man forvente av forskjeller på GX3 og 5, mon tro?

    Er viften som står i termostatregulert, eller er det kontinuerlig drift? I såfall kan man jo installere vifteregulator i tillegg til stillegående vifte, og så gjøre noen temperaturmålinger for å kjøre vifte så lavt som mulig for ytterligere støyreduksjon. Alternativt stillegående vifte med termostat. Sikkert ikke nødvendig med termostat ved bruk av de mest stillegående viftene anyways.

    GoTeF4w.png


    Spesifikasjonene på GX-serien (pdf) ser ikke verst ut :)

    Litt mye gain og lav input sensitivity, kanskje støyende på effektive htt?
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Spennede, Tittentei.
    Spennende alle dere som prøver ut ting & tang, fremfor at man skal sitte og forgude sitt merke eller sin løsning.

    Danskene er så flinke sånn, til å hjelpe hverandre i streben etter bedre lyd og mer for pengene.
    Mens vi her oppe i isbre-land tviholder på bilmerker, forsterkermerker eller annet.

    Hva om du får lånt en slik forsterker da Tittentei, sagt til importøren at det er mange hi-fi ører som lurer på det samme som du, som goodwill for å låne med en hjem.
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    Tittentei; Viften i GX serien er (dessverre) ikke temp. styrt. I følge firmaet så er GX 3 det de kaller klasse B "done right" høres slik ut for meg :) Videre mener de at det bortsett fra at de to neste i serien vil drive med mer effekt, ikke skal være lydmessige forskjeller, da seff. før evt forvrengning..
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Spennede, Tittentei.
    Spennende alle dere som prøver ut ting & tang, fremfor at man skal sitte og forgude sitt merke eller sin løsning.

    Danskene er så flinke sånn, til å hjelpe hverandre i streben etter bedre lyd og mer for pengene.
    Mens vi her oppe i isbre-land tviholder på bilmerker, forsterkermerker eller annet.

    Hva om du får lånt en slik forsterker da Tittentei, sagt til importøren at det er mange hi-fi ører som lurer på det samme som du, som goodwill for å låne med en hjem.
    Hadde vært gøy å prøve, men gain er litt høy, og det skremmer litt pga mitt oppsett, fordi htt er moderat effektive med 93dB følsomhet, mens det i andre enden sitter en preamp som er litt hot (7Vrms) over balansert. Man kan alltids kjøpe hos Ljudia og bruke angrerett om det ikke fungerer tilfredstillende, men før kjøp er det alltid greit å forhøre seg om det kan være en god match i dette systemet først.

    Har hengt mest i hodetelefonforumet her inne, og der er det mye positiv aktivitet, men her ute i stereoforumet blir det fort tissekonkurranse. At lyd og oppfattelse av verdi er subjektivt og produkter systemavhengig bør være klart for de fleste som kaller seg entusiast, så hvorfor det skal bli lange diskusjoner på det hele tiden er litt merkelig, haha.

    Mitt mål er å få så bra lyd som mulig, med så lite penger som mulig. Hadde jeg hørt noe i 300-500k klassen som sprengte alle grenser, så hadde jeg begynt å spare. Har ikke hørt mye dyrt utstyr, men av det jeg har fått demonstrert, så er konklusjonen så langt å fortsette med dette. Gidder ikke engang å diskutere temaet, fordi det er totalt uinteressant å måtte forsvare personlig filosofi ovenfor andre med et annet syn. Har lyst til å dra på messa i Munchen til nesteår for å oppleve mange av de sykt dyre tingene.

    Vi som har dette synet bør heller bare la folk som tror dette er piss, få lov til å seile sin egen sjø, så kan vi heller prøve å finne frem til noe bra som fungerer for oss her. Hvis jeg prøver ampen og den låter dårlig, så sier jeg det gjerne, men det betyr jo ikke noe annet enn at det kanskje er mismatch rent teknisk, så for å gi et PA-produkt en fair sjanse, så er det lurt å vite om det kan passe rent teknisk først.

    Tittentei; Viften i GX serien er (dessverre) ikke temp. styrt. I følge firmaet så er GX 3 det de kaller klasse B "done right" høres slik ut for meg :) Videre mener de at det bortsett fra at de to neste i serien vil drive med mer effekt, ikke skal være lydmessige forskjeller, da seff. før evt forvrengning..
    Hva slags følsomhet er det på høyttalerne dine? Er det noe sus?

    Det er ikke så farlig at den ikke er tempstyrt. Det er jo bare å gjøre som deg og installere en som er tilnærmet tyst uansett. :)
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    Ikke noe sus nei, brukt med tre par HT med følsomhet ml. 87 og 93db. Gainstruktur kan du påvirke på fronten. Mine ører opplever ingen degraderinger der fra "kl 12" og oppover.. aberet uten temp styring er vel praktisk sett å vite at den henter inn luft kontinuerlig - denne luften drar med seg støv så på sikt vil den dra tyngre og sikkert kunne bli hørbar igjen... den tid den sorg og kan sikkert ordnes med støvrens ved behov :)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Ikke noe sus nei, brukt med tre par HT med følsomhet ml. 87 og 93db. Gainstruktur kan du påvirke på fronten. Mine ører opplever ingen degraderinger der fra "kl 12" og oppover.. aberet uten temp styring er vel praktisk sett å vite at den henter inn luft kontinuerlig - denne luften drar med seg støv så på sikt vil den dra tyngre og sikkert kunne bli hørbar igjen... den tid den sorg og kan sikkert ordnes med støvrens ved behov :)
    Takk skal du ha. Ja, dette har du rett i. Støvoppsamling er et problem i PC'en også. Åpnes hver 6 mnd og bruker myk tannbørste og støvsuger for å gjøre ren viftene, hehe. Vifteregulator eller termostat kan man jo uansett installere selv, vil jeg tro.
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    1.854
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Tror jeg i god, gammel kverulerende fredagsånd kaster min terning på tråden.

    Hvis vi ser på det positive først:
    - Fint at man søker etter rimelige og gode løsninger. Ingen vits å betale mye mer enn nødvendig hvis samme ytelse og funksjonalitet opprettholdes.

    Men jeg finner ikke mye mer positivt å juble for:
    - Hele utgangspunktet er litt "feil" vinklet ift. å få til en konstruktiv debatt.
    - Man taler om å modifisere vifter uten å drøfte evt. garanti og rep.mulighet hvis ting skjærer seg.
    - Man omtaler en QSC-modell beregnet for rimelige PA-anlegg (QSC har dyrere og mer robuste modeller også, for de som lurer). Hvorfor ikke DCA-serien beregnet for fast installasjon med softstart og hele greia?
    - Jeg synes tråden er utrolig fraksjonert. Sort/hvit. Selv tilbød jeg interessenter å teste min LabGruppen IP-450 da jeg fikk den. En med gode og kritiske ører tok imot tilbudet, og da snakker vi imo. konstruktivitet. http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/53792-labgruppen-ip-450-a.html
    Den ble vurdert mot hva som i hifi-kretser regnes som transparente og nøytrale effekttrinn (Bryston/Hypex), og ble i begge instanser funnet litt grov og unyansert. Jeg skrev jo dette tidligere i tråden også, men null respons/interesse. Denne (LabGruppen-IP-450) ble også solgt rebrandet som Brüel&Kjaer effektamp (for de som vet hva B&K er for noe). http://www.bksv.com/Products/transducers/acoustic/sound-sources/power-amplifier-2716 , så dårlig PA er det neppe. Jeg finner det litt rart at man bare iler videre med litt spansk ABX på motoren.
    - Til slutt hisset jeg meg litt opp over at det hele virket som mer spørsmål om pris enn teknikk. Begreper, innmat og alskens sauses i hop imo.

    Alt i alt finner jeg tråden lite matnyttig selv om temaet er interessant, men for å ikke være for negativ gir jeg den 3 stjerner - imo. :)


    -
     
    Sist redigert:

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    Rojoh du får mene hva du vil og analysere tråden etter dine evner (hvilke andre tråder her inne analyserer du ?) men hvor tar du det fra at den omtalte forsterkeren fra QSC ikke har softstart, og ifølge produsenten selv står den ikke noe tilbake lydmesig sett i sammenligning med de dyrere variantene fra samme produsent. Øke til en firer kanskje ;-)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    hvis tråden hadde hett f.eks best og billigst mulig pa forsterker til hifi bruk, så tror jeg den kunne blitt konstruktiv på en helt annen måte
    når man skal sette disse 3k forsterkerne oppmot mer rene stereo forsterkere og harselere så ligner det forsatt på en fjortiss tråd fra avforum for meg :)
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    1.854
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Rojoh du får mene hva du vil og analysere tråden etter dine evner (hvilke andre tråder her inne analyserer du ?) men hvor tar du det fra at den omtalte forsterkeren fra QSC ikke har softstart, og ifølge produsenten selv står den ikke noe tilbake lydmesig sett i sammenligning med de dyrere variantene fra samme produsent. Øke til en firer kanskje ;-)
    Vel, jeg husket det fra den gamle QSC-siden, så det kan hende jeg tar feil - men det står ikke nevnt at GX-serien har softstart på den nye heller, så går da ut fra at den ikke har.
    qsc.jpg


    Så: Denne tråden briljerer ikke akkurat med nyttig info med mindre du kan bekrefte at GX-serien har softstart siden GX-3/GX-5 benytter trafo i psu. Fortsatt en 3er fra meg.
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    Hvor finner du harseleringen hen Jokris? Skulle gjerne fulgt ditt ideal mht. oppsett av tråd med sammenligninger. Mine erfaringer med PA forsterkere er en begrensning der, men den jeg anbefalte innestår jeg for (tross garantien som går fløyten ved viftemodd) jeg har prøvd to andre PA i eget oppsett disse opplevde jeg som dårligere.. de var heller ikke så relevante en mye billigere og en utgått på alder.. AV forum har jeg besøkt sporadisk men da helst bruktbørsen. Det er lenge siden sist jeg var innom der.
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    Rojoh; jeg som tenkte at fordomsfrie interessenter kunne google litt på egenhånd, her er sakset fra første treff:

    Features
    - GX Series provide extensive protection features such as Overheat short; Currents, DC protection, zero current, clip limiter, soft start;
    - Flow-through ventilation from front to back;
    - 350W-1000W power area only 2 U
    - High power toroidal transformer;
    - Internal heat sinks with forced air cooling for rapid, heat dissipation;
    Can endure 8ohm, 4ohm and 2ohm loads;
    - Highly reliable and stable.
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    1.854
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Rojoh; jeg som tenkte at fordomsfrie interessenter kunne google litt på egenhånd, her er sakset fra første treff:

    Features
    - GX Series provide extensive protection features such as Overheat short; Currents, DC protection, zero current, clip limiter, soft start;
    - Flow-through ventilation from front to back;
    - 350W-1000W power area only 2 U
    - High power toroidal transformer;
    - Internal heat sinks with forced air cooling for rapid, heat dissipation;
    Can endure 8ohm, 4ohm and 2ohm loads;
    - Highly reliable and stable.
    Ok, da har den det. Fastslått på side 28. Mine andre innvendinger er mer alvorlige. Fortsatt en 3er.
     

    McLaren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.911
    Antall liker
    275
    Torget vurderinger
    11
    Dette er skikkelig AV Forum matreale.

    Skulle du ikke logge av for 20 sider siden 7'th?

    McLaren som for lengst har knukket koden.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    det har da vitterlig blitt harselert med opptil flere gode stereoforsterkere i tråden her, og det legges opp til konflikt allerede i trådens navn imo
    som sagt tror tråden ville vært en smule mer matnyttig med annen innfallsvinkel, sikkert mange som er interesert i denne veien å gå, dog ikke for alle
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    Er vel lov å logge på igjen Mc Laren? Er koden hemmelig?
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    995
    Antall liker
    763
    Torget vurderinger
    8
    det har da vitterlig blitt harselert med opptil flere gode stereoforsterkere i tråden her, og det legges opp til konflikt allerede i trådens navn imo
    som sagt tror tråden ville vært en smule mer matnyttig med annen innfallsvinkel, sikkert mange som er interesert i denne veien å gå, dog ikke for alle
    Betviler ikke at harselering er ditt inntrykk, men hvor er det? Kanskje noen av innmats bildene kan tolkes slik, men hvem er det sin "feil" i tilfelle..
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    1.854
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Betviler ikke at harselering er ditt inntrykk, men hvor er det? Kanskje noen av innmats bildene kan tolkes slik, men hvem er det sin "feil" i tilfelle..
    QSC GX passer fint for lokale karaokeshow og denslags lydanlegg. (Det er laget for nettopp denslags). Jeg antar du driver med karaoke. Jeg er dønn seriøs nå. Ingen harselering. GX passer fint til et solid karaokelydanlegg Ja, det gjør det jo! (Jeg drar kanskje tråden ned mot terningkast 2, men det får stå sin prøve). Nå står det på Tittentei von Drefandrei - kjøper han QSC GX? Hva synes han? Noen spanjoler lyttet jo ABX mot et proeffekttrinn mot noe dyrt hifistæsj. Kjøp! Kjøp! KJØP! Gi lyd og dom. Henvis gjerne til spec. Hva som helst. Gi tråden litt vitalitet! Lytt gjerne blindt. Blindt hele tiden med litt smugtitting. Noe må vi ha, dumme som vi (jeg) er.
     
    Sist redigert:

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.934
    Torget vurderinger
    8
    Betviler ikke at harselering er ditt inntrykk, men hvor er det? Kanskje noen av innmats bildene kan tolkes slik, men hvem er det sin "feil" i tilfelle..
    QSC GX passer fint for lokale karaokeshow og denslags lydanlegg. (Det er laget for nettopp denslags). Jeg antar du driver med karaoke. Jeg er dønn seriøs nå. Ingen harselering. GX passer fint til et solid karaokelydanlegg Ja, det gjør det jo! (Jeg drar kanskje tråden ned mot terningkast 2, men det får stå sin prøve). Nå står det på Tittentei von Drefandrei - kjøper han QSC GX? Hva synes han? Noen spanjoler lyttet jo ABX mot et proeffekttrinn mot noe dyrt hifistæsj. Kjøp! Kjøp! KJØP! Gi lyd og dom. Henvis gjerne til spec. Hva som helst. Gi tråden litt vitalitet! Lytt gjerne blindt. Blindt hele tiden med litt smugtitting. Noe må vi ha, dumme som vi (jeg) er.
    Data: GX3 Power Amplifier – QSC
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.934
    Torget vurderinger
    8
    AODA MA200 som var testet i watt.

    Slit med linken..fikk hele bladet, men det er nok ikke populert.
    Så slettet linkene..sorry.. har ikke nærver til å legge ut et betalingsblad. :)
     
    Sist redigert:
    K

    kveita

    Gjest
    AODA MA200 som var testet i watt.

    Slit med linken..fikk hele bladet, men det er nok ikke populert
    Har lest testen mange ganger. Forsterkeren får hele fem stjerner og det er ingenting i testen som tyder på at at den ikke er egnet til stereobruk i hjemmet. Den er sikkert også superb til karaoke, men hva så. Det er vel ingen som harselerer her på tråden,men man må få lov til å fryde seg litt når man kan få kjøpt et kvalitetsprodukt som AODA eller andre PA forsterkere til en rimelig penge. Tåler godt og bli sett på som fjortis selv om jeg snart er 60.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    5 stjerner i watt, oki, men vil da tro at de også bedømmer utifra pris ? man får jo inntrykk at den er like god som alt som finnes der ute og det er jo helt på jordet å påstå
    det er imo så teit at det setter spørsmålstegn på om det i det hele tatt er vits å gidde å lese tråder her inne lenger for min egen del
    det er forskjell på en 5 stjerners test på en pa forsterker til 2990.- kr og gode stereoprodukter imo
    watt er vel heller ingen hifi bibel akkurat når det gjelder tester, gremmer meg med tanke på hvor mange receivere bla som de har skryti opp i skyene
    luftslott kalles det imo

    kvslitetsforsterker er vel å dra det litt langt, kvalitet koster .........

    dette med 5 stjerner i watt ol er en av grunnene til at jeg kaller dette for en middels god avforum tråd, alle gode tråder der startet jo gjerne slik......
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.934
    Torget vurderinger
    8
    Kan dere hjelpe meg å bare legge ut den siden??? Vil ikke bli halshugget av Watt nå.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn