Det kan vi fikse!Nydelig! Jeg har ingen erfaring med AN men den der er jo bare praktfull!!! Gratulerer!
Du er mer enn hjertelig velkommen! Og det gjelder alle som har lyst å høre.Lekker!
Tror jeg må spørre pent om audiens neste gang jeg er østover for å besøke guttene mine
Det anlegget ditt frister å få hørt, men frykter det litt også Klarer jeg å finne roen med det jeg har selv etterpå?
Førsteinntrykket, etter 10-15 minutter med foreldrene mine i stua, er veldig bra. Blir overrasket om denne ikke blir værende!Grattis! Den er griselekker.
Spent på hvordan du mener den presterer opp i mot den andre kombinasjonen
For en mann med din signatur, må jeg si at du overrasker med stort klarsyn Du treffer meg veldig godt her! Er ikke bekymret, akkurat, men ser at den visuelt trenger å «dempes» litt for at jeg skal trives med den i stuen. Vurderer for eksempel å ta ut vinylen fra en av hyllene, fjerne bakvegg og rygge den inn der, med fronten litt utenfor på gulvet. Er veldig mange som plasserer disse på gulvet. Hvis den skal stå oppå, som nå, må platespillerhylla flyttes. Vurderer også et slikt, i 50cm dybde:Gratulerer så mye med det som forhåpentligvis er en strålende forsterker
Det bekymrer meg litt at Jinro’en er så utfordrende å plassere på en estetisk fin måte. Spesielt fordi du er over gjennomsnittet opptatt av estetikk. Klarer du å skape en tilsvarende visuell ro og harmoni som det var før nykommeren dukket opp? Jeg håper virkelig det, hvis ikke vil det nok fort mangle litt ro og harmoni inni deg selv også… Og det kan vi jo ikke ha noe av Uansett, masse lykke til!
Tusen takk, Håkon! Jeg aner vel konturene av det du skriver her, allerede, selv med bare få minutters lytting i begrensende omgivelser. Det var du som satte meg på tanken om Jinro, allerede da jeg kjøpte P2 SE Signature av degGRATULERER, Atle!!
Igjen, jeg tror du kommer til å finne ut at a) P2 SE Signature er innmari god, og at b) til tross for dette, er det rent ut sagt utrolig hva AN kan få til, når de har en chassislengde på 60 cm å leke med...
Jeg tror så bestemt at du er klar for et nytt hakeslepp, og jeg unner deg det virkelig. Ditt nåværende oppsett er det virkelig klasse over!
Og når var du i tvil.. Om den ble .. Nei du, dette blir... Glad for degFørsteinntrykket, etter 10-15 minutter med foreldrene mine i stua er veldig bra. Blir overrasket om denne ikke blir værende!
Funker hos meg...Der var det mye fint Vis vedlegget 795237
Sånn akkurat midt på treet i AN verden....Fra highend til exótica?
Great men think alike!For en mann med din signatur, må jeg si at du overrasker med stort klarsyn Du treffer meg veldig godt her! Er ikke bekymret, akkurat, men ser at den visuelt trenger å «dempes» litt for at jeg skal trives med den i stuen. Vurderer for eksempel å ta ut vinylen fra en av hyllene, fjerne bakvegg og rygge den inn der, med fronten litt utenfor på gulvet. Er veldig mange som plasserer disse på gulvet. Hvis den skal stå oppå, som nå, må platespillerhylla flyttes. Vurderer også et slikt, i 50cm dybde:
HI-FI Møbler | TV BORDE | ANTARES | Frislev
Elegante reoler til indretning af lyd og billedewww.frislev.com
Her også nåFunker hos meg...
Og det er jo åpenbart at du tog'AN.Tusen takk, Håkon! Jeg aner vel konturene av det du skriver her, allerede, selv med bare få minutters lytting i begrensende omgivelser. Det var du som satte meg på tanken om Jinro, allerede da jeg kjøpte P2 SE Signature av deg
Sukk, du har så rett. Alt for lenge siden jeg vanket i de kretser.Godt forsøk, @Håkon_Rognlien! Men nesten, bare nesten "Komme fra", seie eg. Og de som snakke sånn om du prøvde deg på, seie "Kjeme frå"
Liten, men selvsagt viktig, detalj.
Bare legg ham flat. Med blomsterspråket og som forvrengnings-elsker er han vant til å bli tråkket påHehe. Som sagt, godt forsøk! Synes du kan få slippe å legge deg helt flat
Tvert i mot. Håkon fortjener å bli tatt vare påBare legg ham flat. Med blomsterspråket og som forvrengnings-elsker er han vant til å bli tråkket på
Han får legge på Eggumens så er det på AN igjen!Og det er jo åpenbart at du tog'AN.
(Til utenforstående fra andre kanter av landet: Det e ikje sikkert at akkurat du tog'AN. For sånt seie de derane så AN Atle tjøme frå)
Okei daTvert i mot. Håkon fortjener å bli tatt vare på
Du har min fulle forståelse, Kaimana. Jeg vet at jeg radbrakk din vakre fjellapedialekt i de sene nattetimer for en tid tilbake, og skammer meg moderat over det. I formildende retning bemerkes at det i Casa Krakamaka ble servert sterk gift til sakesløse østlendinger til langt utover normale grenser for skjenkestopp. I skjerpende retning bemerkes intet.Bare legg ham flat. Med blomsterspråket og som forvrengnings-elsker er han vant til å bli tråkket på
Ikke så unge, Fjaskar Pungsøkket, du har peiling på haifai, AN og blomsterspråk, men er en tragedie på mondene og forfinede dialekter!Du har min fulle forståelse, Kaimana. Jeg vet at jeg radbrakk din vakre fjellapedialekt i de sene nattetimer for en tid tilbake, og skammer meg moderat over det. I formildende retning bemerkes at det i Casa Krakamaka ble servert sterk gift til sakesløse østlendinger til langt utover normale grenser for skjenkestopp. I skjerpende retning bemerkes intet.
Og Atles AN ruler, uansett.
Et rack-/hyllesystem med 60 cm dybde tar litt mere plass, men gir deg muligheter for rettvendt Jinro og skulte kabler...For en mann med din signatur, må jeg si at du overrasker med stort klarsyn Du treffer meg veldig godt her! Er ikke bekymret, akkurat, men ser at den visuelt trenger å «dempes» litt for at jeg skal trives med den i stuen. Vurderer for eksempel å ta ut vinylen fra en av hyllene, fjerne bakvegg og rygge den inn der, med fronten litt utenfor på gulvet. Er veldig mange som plasserer disse på gulvet. Hvis den skal stå oppå, som nå, må platespillerhylla flyttes. Vurderer også et slikt, i 50cm dybde:
HI-FI Møbler | TV BORDE | ANTARES | Frislev
Elegante reoler til indretning af lyd og billedewww.frislev.com
Definitivt! Hadde jeg bare funnet noe. Det nærmeste jeg har kommet foreløpig er 50cm dybde. Har du (eller noen andre) noen tips?Et rack-/hyllesystem med 60 cm dybde tar litt mere plass, men gir deg muligheter for rettvendt Jinro og skulte kabler...
Du er velkommen, du ogsåGratulerer Atlerovik!
Volumpoten tipper jeg bare trenger å «vekkes» til liv. Min tidligere Hovland HP-100 skurret i volumeteret om den hadde stått ubrukt og ikke var varm. Kjøre opp-ned-opp noen ganger og jeg tipper det gir seg. Elektrorens funker også.
Jeg synes den er flott. Jeg ville funnet ut om 1) jeg skulle beholdt den eller ikke og 2) om den i tilfelle skal brukes med eller uten pre. Når du har funnet ut av det over så kan planleggingen begynne. Selv er jeg glad i at ikke alt er helt symmetrisk hele tiden, så jeg tenker at dette finner du en flott løsning på uten problemer.
Et lite tips er forresten å sørge for mest mulig fleksibilitet i møbleringsløsningen. Det er korte hvileøkter mellom slagene.
God helg, gleder meg til å høre!
Kjipt at jeg likevel ikke fikk vært med på torsdag! Satser sterkt på å komme friskt tilbake neste gangGrattis Atle jeg har din stroboskop/test plate her! hade den med til OVK treffen i Torsdag itilfelle du skulle dykke opp.